[quote="deja"]
Deja volgende maand 14 weegt ong. 29 a 30 kilo zij is gestereliseerd, was toen nog op de brok want dat is 12 jaar geleden, moest toen metteen minder volgens de dierenarts.
Ik heb dat zonder meer van hem aangenomen en haar ong. een kwart minder gegeven. Zij is altijd goed op gewicht gebleven, met soms een uitschieter dan weer even wat minder.
Ze krijgt nu bijna 3 jaar Lotgering en gaf haar ong. 400 gram.
Lotgering zelf geeft aan ong. 1 1/2 % ik zit daar iets onder en dat gaat prima.
Ze krijgt het al een tijdje alleen als ontbijt dus ong. 125 gr. en s'avonds barft ze ong. 285 gr. Dat gaat uitstekend, ik kan niet vooruit kijken maar sinds ze vlees eet heb ik geen dierenarts meer hoeven bezoeken.
Als ik haar niet goed zou voeden zou dat na 3 jaar er toch wel uitkomen denk ik zo maar.
Ik zit ook wel eens op het forum van Lotgering te lezen en de mensen zijn allemaal heel enthousiast, willen nooit meer anders, dan denk ik zou het dan zo vreselijk slecht zijn.
Ik begin ook wel mijn twijfels te krijgen, maar kijk dan naar mijn hond, en hoor ook wel op straat, wat ziet ze er nog goed uit voor haar leeftijd.
Beau barft helemaal die heeft weinig Lotgering gehad dus als Deja er niet meer is dan is het denk ik ook voorbij.
Groet Marjan.
[/quote]
Dat is dan toch al een teken op zich?
Als ze zelf al zo weinig adviseren en dat jij er zelfs nog onder zit
waarmee ik niet zeg dat het slecht is, alleen dat het heel vet is en snel aanzet, wat ook blijkt uit de onderzoeken. Zelf heb ik er over gedacht om van barf naar lotgering te gaan maar ik hoorde al dat het erg vet is dus heb de annalyse afgewacht, en idd het is erg vet dus ik ga het niet voeren, ben niet bang van vet maar het moet wel in verhouding blijven