Castratie: reacties welkom!
Moderator: Lizzy
Re: Castratie: reacties welkom!
een T-shirt achterstevoren aantrekken vond ik niet zo geslaag bij Budha. Het ding zakte steeds af waardoor het zo ongemakkelijk voor hem zat. Verder had hij van onze vorige dierenarts geen pijnstillers mee gekregen en was zijn balzak zo opgezet dat hij niet ehelens met zijn zak op de grond kon liggen. Zo doende zijn we bij onze huidige dierenarts terecht gekomen. Hiervan hebben we netjes pijnstillers gekregen en een medpet shirt. Wat een uitvinding zijn die dingen. Om de zwelling tegen te gaan moesten wij afwisselent met een koude en warme doek tegen zijn balzak houden.
Wellicht bied dit ook wat verlichting bij Buddy.
Heel veel succes!
Heel veel succes!
-
Stephanie777
- 3-sterren

Geen pijnstilling! Oh my god! Barbaars hoor.
Ik ga eens een boxershort van mijn zoon proberen, kijken of dat een beetje goed zit, niet te strak zit.
Ik ga eens een boxershort van mijn zoon proberen, kijken of dat een beetje goed zit, niet te strak zit.
Dat vonden wij ook........te zot voor woorden.Stephanie777 schreef: Geen pijnstilling! Oh my god! Barbaars hoor.
Hopen dat de boxershort past!
hebben ze je geen medpet shirt aanbevolen??
Sophie had die na haar sterilisatie wel aangekregen en die zat perfect kijk aub goed uit dat hij niet gaat bijten welke da was je geweest??
:bigarmhug:voor Buddy
Sophie had die na haar sterilisatie wel aangekregen en die zat perfect kijk aub goed uit dat hij niet gaat bijten welke da was je geweest??
Laatst gewijzigd door nanna op ma 14 nov 2011, 21:21, 1 keer totaal gewijzigd.
hmm verkeerde knopje geduwd. wilde even een tikfoutje verwijderen.......El budha schreef: een T-shirt achterstevoren aantrekken vond ik niet zo geslaag bij Budha. Het ding zakte steeds af waardoor het zo ongemakkelijk voor hem zat. Verder had hij van onze vorige dierenarts geen pijnstillers mee gekregen en was zijn balzak zo opgezet dat hij niet eens met zijn zak op de grond kon liggen. Zo doende zijn we bij onze huidige dierenarts terecht gekomen. Hiervan hebben we netjes pijnstillers gekregen en een medpet shirt. Wat een uitvinding zijn die dingen. Om de zwelling tegen te gaan moesten wij afwisselent met een koude en warme doek tegen zijn balzak houden.
Heel veel succes!
- choopy
- 5-sterren

- Contacteer:
Met Darky weinig problemen gehad.
Om 11 uur gebracht en om half 2 opgehaald.
Om 4 uur kwamen mn ouders naar de patient kijken, maar meneer stond ze al op te wachten met een bal in de bek bij de tuindeur.
Heb hem verder ook niet op pijnstillers of AB gehad, helemaal niks.
Wel heeft hij een kraag omgehad, omdat hij wel wilde likken. T-shirt trok hij zo kapot.
Qua eten, kan inderdaad zijn dat hij nog wat misselijk is.
Hier werd ook pas de volgende dag weer eten aanbieden geadviseerd.
Het duurt ook zo'n 48 uur voordat narcose volledig uit het bloed verdwenen is.
Om 11 uur gebracht en om half 2 opgehaald.
Om 4 uur kwamen mn ouders naar de patient kijken, maar meneer stond ze al op te wachten met een bal in de bek bij de tuindeur.
Heb hem verder ook niet op pijnstillers of AB gehad, helemaal niks.
Wel heeft hij een kraag omgehad, omdat hij wel wilde likken. T-shirt trok hij zo kapot.
Qua eten, kan inderdaad zijn dat hij nog wat misselijk is.
Hier werd ook pas de volgende dag weer eten aanbieden geadviseerd.
Het duurt ook zo'n 48 uur voordat narcose volledig uit het bloed verdwenen is.
-
Stephanie777
- 3-sterren

Boxer geen succes (staart ::)) , toch maar tshirt met veiligheidsspeld gepakt. Benieuwd of het blijft zitten.
Tonnie, ben bij Wertz geweest, ligt hier tegenover. Baal ervan dat ik me niet beter voorbereid heb en niet alvast zo'n medshirt in huis heb gehaald!
Choopy: dat verklaart zijn misselijkheid dus toch. Hoe lang heb jij de kap omgelaten? Sommige sites adviseren 2 dagen, anderen 10. Wel super dat hij zo snel weer de oude was!
Tonnie, ben bij Wertz geweest, ligt hier tegenover. Baal ervan dat ik me niet beter voorbereid heb en niet alvast zo'n medshirt in huis heb gehaald!
Choopy: dat verklaart zijn misselijkheid dus toch. Hoe lang heb jij de kap omgelaten? Sommige sites adviseren 2 dagen, anderen 10. Wel super dat hij zo snel weer de oude was!
Onze DA vroeg bij het weer naar huis gaan na de operatie of we een kraag of een medpet-shirt wilde. Dat shirt was geweldig, drie dagen heeft ze het aan gehad en het bleek dat ze er niet aan zat, dus toen uitgedaan. Jammer dat je die niet in huis hebt.
Sterkte met hem.
Sterkte met hem.
[/quote]
Anders morgen even halen ik heb er hier wel een maar denk dat hij te klein is
[/quote]
Anders morgen even halen ik heb er hier wel een maar denk dat hij te klein is
- choopy
- 5-sterren

- Contacteer:
Darky heeft hem toch wel een goede week omgehad.Stephanie777 schreef: Boxer geen succes (staart ::)) , toch maar tshirt met veiligheidsspeld gepakt. Benieuwd of het blijft zitten.
hoe gaat het met Buddy?
-
Stephanie777
- 3-sterren

Heb een halve dag vrij genomen. Laatste uur werd ik erg onrustig, ben ook met een rotgang naar huis gereden! Allemaal rampscenario's in mijn hoofd gehaald
Bij thuiskomst gelukkig niks aan de hand.. Lekker met hem gaan wandelen, ongeveer dire kwartier, ging prima. Springt hij opeens in een modderpoel, die ik niet gezien had!! Aargh, slecht voor de wond! Heb hem net met afgegookt water schoongemaakt en nu eens even googelen of een hond ook betadine mag.
volgens mij wel..maar zeker weten doe ik het niet. Ik heb voor ontsmetten altijd sterilon
Sterilon?!
Toch niet op een wond, hoop ik? Dat prikt als de hel... Betadine mag zeker, hoor, en dat prikt niet. Sterilon is echt niet geschikt voor wonden mi. Arm beest. 
-
Stephanie777
- 3-sterren

Haha, deed mijn moeder vroeger ook bij ons op wondjes en inderdaad, prikte wel een beetje!@nouk schreef: Sterilon?!Toch niet op een wond, hoop ik? Dat prikt als de hel... Betadine mag zeker, hoor, en dat prikt niet. Sterilon is echt niet geschikt voor wonden mi. Arm beest.
![]()