En wat voor diet raad JIJ als DA aan om de patienten te geven?? ??? of verkoop je ook brokken?*Dorothea* schreef: De meeste brokkenhonden hebben ook geen afwijkende bloedwaardes, zegt dat dat hun dieet goed is?
Ik denk dat de brokkenhonden met goede bloedwaardes dan toch wel voldoende van alles naar binnen krijgen wat ze nodig hebben.
maar of 't gezonder is dat kan jij als DA toch wel besluiten?
En wanneer je naar de gebit en vacht kijkt van BARF honden en brokkenhond? zie je daar verschill tussen?
of zeg je dan weer dat slecht gebit en slechte vacht niks met bloed of voedingswaardes heeft te maken?
Ik ken honden die alleen maar brok hebben gegeten en toch parelwitte tanden en prachtige vacht hebben,
en als je op BP leest dan zijn er ondanks de rauwe botten diet toch genoeg honden die evengoed plak hebben...
Ik ken genoeg gezonde honden die 13-14 jaar zijn en alleen maar brok hebben gegeten,zal wel genoeg voedingwaardes hebben om ze zo lang in leven te houden toch?
Omdat ik zelf geen brokken meer voer,betekend dat niet dat ik van alle brokken honden zal zeggen dat ze 'n verkeerd diet krijgen.
Maar ik begrijp eigenlijk niet wat je van me wil Dorothea.. wil je zeggen dat 't onzin is om te laten testen of zo? ???
Nog maar 'n keer dan..
Of moet ik aan jou verantwoording of zo geven waarom ik iets doe? ???Nu is alles goed, dus ik hoef ook niks in hun diet te veranderen, en zoals ik al schreef.. voor MIJ is dat 'n bevestiging dat ik 't goed doe..that's all.
Of vind jij 't niet nodig of handig wanneer 'n patient vergelijkende waardes voor je heeft of zo ?
Maar eh.. Lizzy heeft trouwens zelf wel eerder op soortgelijke bericht, om de vergelijkingswaardes te doen, gereageerd dat ze er voor Linga en Biscuit ook aan dacht om te laten doen,
ook puur voor vergelijkings waardes.
Misschien heeft ze dit topic nog niet gezien, anders vraag je aan Lizzy wat zij er van denkt?
En misschien dat je van haar 'n beter antwoord krijgt dan dat ik je kan geven...of ze kan het op 'n andere manier uitleggen dan dat ik doe..