Alweer een droger-vraag

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Re: Alweer een droger-vraag

C@rine
5-sterren
5-sterren

Bericht door C@rine »

Ja maar daarom wissel ik de lades iedere 2 uur.
De bovenste naar onderen of andersom ;)
**Jolanda**
5-sterren
5-sterren

Bericht door **Jolanda** »

Vandaag heb ik een Stockli gekregen van Bowdi in ruil voor wat vlees.

Nah, ik verbaasde me enorm over de grootte. Hij is dus iets groter dan de bomann en er zit geen gat in het midden van de roosters :)
Ik had natuurlijk al vlees uitgelegd zodat hij direct vanavond aan kon :P Na een klein uur was al te zien dat het vlees begon te drogen.
Ik ben voor alsnog mega blij met het drogertje!
Hij heeft nu 3 roosters maar ik wil graag wat meer tegelijk kunnen drogen, dus vandaar dat ik er 2 roosters bij ga bestellen.

Op dit moment staat hij in de stal, in een krat en die krat staat weer op een emmer. Het gat van de deksel heb ik dicht gemaakt met een stuk van een vliegenmeppen (idee van Esther) zodat er in ieder geval vannacht geen muizenfeest word gehouden in mijn stal ;)

Iris, nogmaals heel erg bedankt! Ik hoop dat de antiloop bij de honden in de smaak valt!
**Jolanda**
5-sterren
5-sterren

Als ik fruit wil drogen, moet ik dan perse zo'n sillecone inlegvel hebben? Of werkt het ook met bakpapier waar ik een paar gaatjes in maak?
Bowdi

Bericht door Bowdi »

Fijn dat ie goed bevalt.  :)
Antiloop valt hier bij iedereen in de smaak! :D

Fruit legde ik altijd gewoon zo erin. Ik deed wel eerst ff de platen in de vaatwasser.  ;)
**Jolanda**
5-sterren
5-sterren

Bowdi schreef: Fijn dat ie goed bevalt.  :)
Antiloop valt hier bij iedereen in de smaak! :D

Fruit legde ik altijd gewoon zo erin. Ik deed wel eerst ff de platen in de vaatwasser.  ;)
Hij bevalt super!

Ja dat sowieso! Ik was ze eerst met de hand en dan in de vaatwasser ;)

Maar ging dat fruit dan niet vastzitten tussen de mazen? (lever is een ramp wat dat aangaat ::) )
Bowdi

Bericht door Bowdi »

**Jolanda** schreef: Hij bevalt super!

Ja dat sowieso! Ik was ze eerst met de hand en dan in de vaatwasser ;)

Maar ging dat fruit dan niet vastzitten tussen de mazen? (lever is een ramp wat dat aangaat ::) )
Appel in ieder geval niet, maar je kunt voor de zekerheid ook gewoon bakpapier gebruiken. Daar hoef je geen gaatjes in te maken. Werkt zo ook.
Bowdi

Bericht door Bowdi »

Zelfs de fretten vinden de antiloop lekker. En dat wil heel wat zeggen, ze lusten namelijk niet zo veel.  :biggrin2:
**Jolanda**
5-sterren
5-sterren

Bowdi schreef: Zelfs de fretten vinden de antiloop lekker. En dat wil heel wat zeggen, ze lusten namelijk niet zo veel.  :biggrin2:
Daar ben ik dan wel blij om! Het zou toch erg geweest zijn als geen 1 het zou lusten!?

Plaats reactie