Hier lusten ze wel ei maar de schaal hoeven ze niet.
Kuikens is geen hondenvoer vinden de 4 grotere honden, alleen de katten en de chihuahua zijn er gek op.
Hoeveel eieren per week?
Moderator: Lizzy
- petramarcel
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: Hoeveel eieren per week?
[quote="Kaela"]
gekookt eet hij het wel, maar dat lijkt me dan weer niet zo vreselijk veel toevoegen. [/quote]
Zacht gekookt ei moet kunnen, of je kan ook 'n roerei maken,beetje loskloppen en dan beetje bakken totdat de glibber weg is,dan lusten ze 't meestal wel.
gekookt eet hij het wel, maar dat lijkt me dan weer niet zo vreselijk veel toevoegen. [/quote]
Zacht gekookt ei moet kunnen, of je kan ook 'n roerei maken,beetje loskloppen en dan beetje bakken totdat de glibber weg is,dan lusten ze 't meestal wel.
Oh das ook nog een idee, kijken of half rauw een beetje wil. Misschien moet het kwartje even vallen, want verders is het net een kliko. Klep open en laden maar 
- pearlsofpassion
- Moderator
Gewoon zachtgekookt, en dan prakken. Zodat het eiwit gestolt is maar de dooier nog lekker zacht.
Zo kan je misschien ook steeds rauwer gaan.
Ik heb Kleintje geleerd door door het blik te mengen, en dan eet ze het nu vrijwel alleen, zonder blik bij. Maar dan wel in het bakje waar ze steeds blik in kreeg. Geef ik het in wat anders, dan hoeft ze het niet
Het is wel een poes natuurlijk... 8)
Gekookt hoefde zij het nog minder dan rauw, dus dat was geen optie, maar in jouw geval zou ik het dan gewoon steeds minder koken.
Zo kan je misschien ook steeds rauwer gaan.
Ik heb Kleintje geleerd door door het blik te mengen, en dan eet ze het nu vrijwel alleen, zonder blik bij. Maar dan wel in het bakje waar ze steeds blik in kreeg. Geef ik het in wat anders, dan hoeft ze het niet
Gekookt hoefde zij het nog minder dan rauw, dus dat was geen optie, maar in jouw geval zou ik het dan gewoon steeds minder koken.
hier lusten ze alle varianten van ei, alleen rauw krijgen ze de schaal erbij, wij zitten op 2 a 3 in de week ( en wat er dan nog 'gevonden' wordt in de tuin, wij hebben ook kippen )