Geel en klein, voetjes met kleine klauwtjes eraan. Dat hoort rond de paasbrunch mee te hopsen....
Dat is ééns en niet weer....
Ik denk dat ik de overige kuikentjes aan de Eksters in de buurt geef.
Moderator: Lizzy
Dat moet je toch sowieso niet doen?!?Neally schreef: Niet uit principe.....maar ik heb zojuist voor de poezemeneer een kuikentje gekookt.
sta ik zonder dat ik er erg in heb met natte ogen naar het diertje te kijken.
![]()
Geel en klein, voetjes met kleine klauwtjes eraan. Dat hoort rond de paasbrunch mee te hopsen....
Dat is ééns en niet weer....
Ik denk dat ik de overige kuikentjes aan de Eksters in de buurt geef.![]()

Maar dan worden die botjes toch ook hard lijkt me...en dus hartstikke gevaarlijk?Neally schreef: vast niet@koken
Ik wil zoooooooooooo graag dat hij ook op vers zit dat dit een soort wanhoopsdaad was.
Vroegâh was hij dol op kip uit de oven, en een kipje waar ik bouillon van heb getrokken
vind hij nu ook nog heerlijk.....vandaar.
Van een kuikentje niet hoor. (eendagskuiken) das haast geen boteelke schreef: Maar dan worden die botjes toch ook hard lijkt me...en dus hartstikke gevaarlijk?

Als je het dan over eigen kippen heb. Wij hebben eigen kippen. Niet voor het vlees, niet voor de eieren maar gewoon voor de leuk.Neally schreef: @botjes eendagskuikentje: die heb ik erook nog uit gehaald. Och erme....
Al zou hij alleen het vleesje ervan beginnen te eten.
*struisvogel=

sphynxlover schreef: Nou mij lukt dit echt nog niet.
vanochtend zag ik op ons pad een jong vogeltje dood liggen. uit het nest gevallen.
Ik zat er naar te kijken en bedacht, lekker voor de katten.
Ik heb nog lopen zoeken waar het nest zat, maar kon het niet vinden.
Zo klein, zo lief.het moest hier dus niet blijven liggen.
Toen zag ik de buurkat. ik die geroepen en bij het vogeltje gezet.
Hij nam het vogeltje mee.
Gelukkig dacht ik. Mijn katten (komen niet op straat) zaten voor het raam te kijken.
Ze moesten eens weten. Ik heb ze dus maar een lekker portie vlees gegeven.
Ik ben echt erg.![]()
pearlsofpassion schreef: Gans wordt erg vaak geschoten ter schadebestrijding.
Maar nogal weinig opgegeten, vind ik...![]()