BPWR Stofzuiger (sorry)
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: BPWR Stofzuiger (sorry)
Fijn hoor!
Leuk forum is dit hèLizetta schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zit echt te schateren van het lachen om bovenstaande conversatie...
Ik moet de mooncup ook tijdens mijn lessen benoemen (ben biologiedocent (zonder werk maar toch)) en dan krijg je altijd hele leuke reacties![]()
Heerlijk! 8)Kim_S schreef: Leuk forum is dit hè![]()
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Soms lijkt het inderdaad net een klas vol pubers!Kim_S schreef: Leuk forum is dit hè![]()
Wie, wij?? ???Anne in Duitsland schreef: Soms lijkt het inderdaad net een klas vol pubers!![]()
![]()
Vrijdag de stofzuiger binnen gekregen. Ben er heel tevreden over.
edit: typefout
edit: typefout
Laatst gewijzigd door doranto op ma 17 nov 2014, 20:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Je moet niet in een cafe met mannen vertellen dat je een Henry hebt, daar zijn rare filmpjes van

gewoon 18+ filmpjes neem ik aan?eelke schreef: Je moet niet in een cafe met mannen vertellen dat je een Henry hebt, daar zijn rare filmpjes van![]()
![]()
Getsie ja. Henry is ineens niet meer zo onschuldigKaio schreef: gewoon 18+ filmpjes neem ik aan?![]()
Maar toch houd ik nog van m hoor!
Lijkt me dan ook niet handig om te vertellen hoe geweldig hij zuigt en dat je geregeld zijn zakken leegt............
kira schreef: Lijkt me dan ook niet handig om te vertellen hoe geweldig hij zuigt en dat je geregeld zijn zakken leegt............
Ik noem hem trouwens Hènry, met een frans accent. Klinkt sjiek, alsof hij de butler is.
- Charlie Angel
- Moderator
kira schreef: Lijkt me dan ook niet handig om te vertellen hoe geweldig hij zuigt en dat je geregeld zijn zakken leegt............