Update: teen wordt verwijderd
Moderator: Lizzy
Re: Update: teen wordt verwijderd
Wat ziet dat er mooi rustig uit :-)
Je doet het enorm goed met/voor Joep
Je doet het enorm goed met/voor Joep
Pauline ik denk, hoop, dat de honingzalf je versteld kan doen staan!
Heb daar zelf en bij iemand anders al zoveel profijt van gehad...
Fijn dat het al stukje bij beetje beter blijft gaan
Ja ik heb meneer Joep vandaag gezien, het ziet er best goed uit
Zeker als je bedenkt dat al die kracht ongelijk verdeeld wordt bij hem.
Honingzalf vind ik inderdaad ook echt ge-wel-dig! Ik weet alleen niet of je het ook kunt gebruiken als er hechtingen inzitten? In verband met het week worden van het weefsel? Weet jij dat toevallig?zurca schreef:Pauline ik denk, hoop, dat de honingzalf je versteld kan doen staan!
-
Lil
Ik mocht het van de da niet op hechtingen gebruiken. Hoewel die da dus wel honingzalf verkoopt en adviseert.Lizzy schreef:Honingzalf vind ik inderdaad ook echt ge-wel-dig! Ik weet alleen niet of je het ook kunt gebruiken als er hechtingen inzitten? In verband met het week worden van het weefsel? Weet jij dat toevallig?
- Pauline
- 5-sterren

Borke schreef:Ja ik heb meneer Joep vandaag gezien, het ziet er best goed uit![]()
Het lastige is dat de wond openspringt als hij erop gaat staan. Dus we zijn nu echt even een paar dagen bezig met hem zo min mogelijk laten om het zo snel mogelijk te laten genezen.
- Pauline
- 5-sterren

Meiden.... ik heb geen honingzalf....Lizzy schreef:Honingzalf vind ik inderdaad ook echt ge-wel-dig! Ik weet alleen niet of je het ook kunt gebruiken als er hechtingen inzitten? In verband met het week worden van het weefsel? Weet jij dat toevallig?
-
Lil
Acederm is super. Zowel bij paarden en honden gebruikt (mag op hechtingen en zorgt dat de littekens in de perken blijven) alleen is het tegenwoordig heel moeilijk te krijgen. Spray bij paardenwinkels maar de zalf is voor mij alleen nog maar online te krijgen. Geen idee waarom da's dat niet meer gebruiken.Pauline schreef:Meiden.... ik heb geen honingzalf....Ik heb acederm en ik moet zeggen dat ik ook dat geweldig vind werken.
- Pauline
- 5-sterren

Ik heb de zalf dus via een dierenartsassistente gekocht die een familielid van J&J heeft.Lil schreef:Acederm is super. Zowel bij paarden en honden gebruikt (mag op hechtingen en zorgt dat de littekens in de perken blijven) alleen is het tegenwoordig heel moeilijk te krijgen. Spray bij paardenwinkels maar de zalf is voor mij alleen nog maar online te krijgen. Geen idee waarom da's dat niet meer gebruiken.
Wat een zorgen om je Joepje Plien.
Sterkte en heel veel beterschap voor hem
Hier gebruiken we de acederm spray en die doet idd.wonderen voor het herstel van de kapotte huid.
Sterkte en heel veel beterschap voor hem
Hier gebruiken we de acederm spray en die doet idd.wonderen voor het herstel van de kapotte huid.
Na Ziggy haar operatie heb ik op advies van de DA geen honingzalf gebruikt. Nu was Ziggy onderhuids gehecht maar volgens de DA zou de zalf de wond week houden en zo meer kans op infectie geven. Ik ben gaan smeren toen de wond er rustig en droog uitzag. Toen we op controle kwamen waren ze verbaasd over de genezing van de wond.Lizzy schreef:Honingzalf vind ik inderdaad ook echt ge-wel-dig! Ik weet alleen niet of je het ook kunt gebruiken als er hechtingen inzitten? In verband met het week worden van het weefsel? Weet jij dat toevallig?
- Pauline
- 5-sterren

Dit is daarnet

Morgen gaan de hechtingen eruit.

Morgen gaan de hechtingen eruit.
Hoe gaat het nu met Joep ?