Biggest Juice Challenge 2018

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Biggest Juice Challenge 2018

Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

Elf schreef:En ja hoor..... Nutribullet gekocht ::) . Na de waterblazer, aquatrio en stoomreiniger weer een BP-apparaat ;D
;D
Mijn blender is niet meer optimaal.....
Nouja we wachten eerst maar tot er rook uit komt (krijg ik meestal wel voor elkaar als de apparaten bijna einde levensduur zijn)
Maar hij bevalt dus goed begrijp ik :biggrin2:
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Bericht door Anne in Zweden »

Siberienne schreef:Eerst wellen en koken, dan in de oven met bv Piccadillo mix of paprika poeder, zout, chilipoeder en beetje olijfolie. Circa 30minuten

Wat is er zo ongezond aan noten met een beetje zout? Volgens mij wordt dat zwaar overdreven ...
https://www.medischcontact.nl/opinie/bl ... onneux.htm ;) ;)

Het zout, dacht ik. ;D Maar goed, die kikkererwten klinken lekker, en inderdaad, anders stoom ik wel wat broccoli oid. Beetje zout erover, kilo knoflook, kneepje citroen. Komt vast goed.
Bedankt voor het recept!
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Wij hebben nu ook alles in huis, althans grotendeels. De andere 21 bananen kopen we in de loop van de week wel. :biggrin2:
Kosten vielen me mee, eigenlijk. We waren omgerekend iets van 125 euro kwijt, voor 2 personen. Goed, daar ontbreekt dus nog een deel bananen en nog wat klein spul bij, maar alle dure ingrediënten zitten er al wel bij. Nou had ik alle notenpasta's en alle kokoswater en nog wat dingen al in huis, dat scheelt een hoop. Amandelmelk ga ik zelf maken van gemalen amandelen en water; ze hadden dat wel kant en klaar in de supermarkt, maar daar zat zoveel onnodigs in, ook in de bio-variant, dat ik het liever zelf maak. Wel hebben we vier granaatappels kunnen scoren, die waren nota bene in de aanbieding! :o :D

Kortom: zin in! :D
Kaela
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Kaela »

Waar kan ik cocoswater kopen en van welk merk? Heb er wel goeds over gehoord als vervanging van sportdrank en ik hou wel van kokos. Maar ik heb geen idee waar ik het krijgen kan.

Sorry voor het inbreken!
Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

Kaela schreef:Waar kan ik cocoswater kopen en van welk merk? Heb er wel goeds over gehoord als vervanging van sportdrank en ik hou wel van kokos. Maar ik heb geen idee waar ik het krijgen kan.

Sorry voor het inbreken!
bij de AH
Hebben ze verschillende merken. En in de bio hoek hadden ze er hier ook eentje, wel enigszins duurder dan.
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Bericht door hannabelgje »

Kaela schreef:Waar kan ik cocoswater kopen en van welk merk? Heb er wel goeds over gehoord als vervanging van sportdrank en ik hou wel van kokos. Maar ik heb geen idee waar ik het krijgen kan.

Sorry voor het inbreken!
Ik heb gewoon eigen merk van de appie. Hij staat in de koeling bij de sapjes.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Sorry voor het inbreken!
Ik bestel altijd meteen 12 pakken tegelijk via internet. Hoef ik er ook niet mee te slepen! :D
Siberienne
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Siberienne »

Sorry voor het inbreken!

Ik heb even wat etiketten gelezen nav de
Opmerkingen over toevoegingen, ben uitgekomen op de koko https://www.ah.nl/producten/product/wi3 ... al-calcium
Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Kaio schreef:ik heb gewoon deze meegenomen :biggrin2:
https://www.ah.nl/producten/product/wi3 ... conut-milk
Dat is kokosmelk, geen kokoswater. :P

Mijn kokosmelk-uit-een-pakje heeft 14% vet. Er was ook romige kokosmelk met 18% vet, maar als we toch gezond gaan doen... :D
Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

Anne in Zweden schreef:Dat is kokosmelk, geen kokoswater. :P

Mijn kokosmelk-uit-een-pakje heeft 14% vet. Er was ook romige kokosmelk met 18% vet, maar als we toch gezond gaan doen... :D
Daar ging het nu ook weer om :P

Vet is ook niet perse erg. :biggrin2:
Kaela
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Kaela »

Kaio schreef:Daar ging het nu ook weer om :P

Vet is ook niet perse erg. :biggrin2:
Zeker niet, maar ik wil het drinken bij het sporten. Omdat er nogal wat kalium en magnesium in schijnt te zitten.

Dank voor de tips allemaal!
Siberienne
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Siberienne »

Kaio schreef:ik heb gewoon deze meegenomen :biggrin2:
https://www.ah.nl/producten/product/wi3 ... conut-milk
En ga je daarvan dan 250 cc door 1 smoothie voor 1 persoon gooien? ((((Ben effe nieuwsgierig)))’j
El_Kato
5-sterren
5-sterren

Bericht door El_Kato »

Ik heb deze meegepakt was de eerste die ik zag en heb er verder niet bij nagedacht dat er misschien ook een eigen merk zou zijn. Stond bij het Conimex schap zeg maar. Ga voor week 2 ook eens bij het koelvak kijken :)

Heb de eerste 3 dagen van week 2 nu ook uitgeschreven maar het is hetzelfde programma als week 1 of niet? De afwisseling valt me wat tegen als ik eerlijk ben. Ga ook eens gluren bij het 21 dagen programma als dat ook hetzelfde is dat word dat wel heel eentonig steeds dezelfde smoothies :???:

Oooh ehem de link vergeten te plakken, deze dus https://www.ah.nl/producten/product/wi2 ... onut-water
Laatst gewijzigd door El_Kato op zo 07 jan 2018, 20:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

Siberienne schreef:En ga je daarvan dan 250 cc door 1 smoothie voor 1 persoon gooien? ((((Ben effe nieuwsgierig)))’j
Ja :biggrin2:
Nee ik doe niet alleen smoothies he ;)
En de havermelk vervang ik er ook door

Plaats reactie