Hahaha ja culinaire hoogstandjesLizzy schreef: zo 10 aug 2025, 19:10 OMG!!!!!!!! Ze zitten in een Michelin sterren restaurant voor cavia's!
Geweldig!!!!!!!!!
Het verwarde cavia topic
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Het verwarde cavia topic
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Algemeen vraagje: mogen kippen eigenlijk rozenbottels eten? Dan ga ik die ook even scoren hier voor de winter, want een eind verderop staat een rozenstruik waar niemand iets mee doet.Kaela schreef: ma 11 aug 2025, 08:44 Ja valt me alles mee. De paardenbloemblaadjes waren al droog, de weegbree heeft duidelijk langer nodig dus die zit er nog in. Zal als het klaar is nog wel een foto maken.
Als dit klaar is gaan de rozenbottels erin.
-
frodo quin
- 5-sterren

Normaal gezien wel. Het is niet giftig. Of ze er wat mee gaan doen is wat anders. De mijne zijn zeker geen alleseters.
Vandaag bij de dierenweide moest ik gelijk aan dit topic denken 
Haha barfplaats kruipt in uw hoofd! Mooi stukje, er zaten er vast mee dan alleen deze?dinky89 schreef: wo 13 aug 2025, 13:06 PXL_20250813_080024275.jpg
Vandaag bij de dierenweide moest ik gelijk aan dit topic denken![]()
De rozenbottels zijn ook gedroogd. Ik had het idee dat ze wel goed waren. Voor de zekerheid heb ik ze nog even lekker in het zonnetje gelegd!
Ha net cherry tomaatjes zo. Hebben ze er al een geproefd?
Hier nog een foto van mijn zevenbladbestrijders
Hier nog een foto van mijn zevenbladbestrijders
Haha ja wat BP doet he! Ik zag afgelopen week kippenhartjes in de aanbieding bak bij de jumbo. Dan denk ik toch, ooohhh da's voor in de vriezer! Maar daar gaan de caafjes niet blij van wordendinky89 schreef: wo 13 aug 2025, 13:06 PXL_20250813_080024275.jpg
Vandaag bij de dierenweide moest ik gelijk aan dit topic denken![]()
Klopt, er zaten zeker meer. Even later werden er ook nog konijntjes vanuit hun nachtverblijf er bij geplaatst. Ik was er vroeg toen de dierenweide net open ging ivm de warmte. Zijn ook meerdere cavia verblijven gecombineerd met volière en diverse vogels.Kaela schreef: wo 13 aug 2025, 17:06 Haha barfplaats kruipt in uw hoofd! Mooi stukje, er zaten er vast mee dan alleen deze?
Vanmorgen gras gemaaid met mijn nieuwe grasmaaier. Vanmiddag de caafjes mee. Dat vonden ze minder leuk, ze hebben liever lang gras.
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Lang gras is duidelijk veiliger … wat een lieve snoetjes hebben ze toch!Kaela schreef: vr 15 aug 2025, 18:47 Vanmorgen gras gemaaid met mijn nieuwe grasmaaier. Vanmiddag de caafjes mee. Dat vonden ze minder leuk, ze hebben liever lang gras.
IMG_8199.jpegIMG_8206.jpeg
Om te zoenen!!!
Ohw, wat zijn ze toch lief en leuk, de caviaatjes
. Die oogjes 
- Charlie Angel
- Moderator
Zulke schatjes!