Even voorstellen: Ik ben Odin

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Even voorstellen: Ik ben Odin

Tanna
5-sterren
5-sterren

Bericht door Tanna »

Nog van harte! We delen onze geboortedag!
doranto
5-sterren
5-sterren

Bericht door doranto »

Dankjulliewel :-*
Kaela
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Kaela »

Ik ben ook lekker laat, maar alsnog van harte!

Het lijkt ook wel dat de keuze die jullie omtrent zijn behandeling hebben gemaakt goed uitpakt. Hij geniet duidelijk van zijn leventje.
doranto
5-sterren
5-sterren

Bericht door doranto »

Even een update.
Gisteren zijn we met Odin langs onze eigen da geweest voor een check-up en een babbeltje. De tumor is inmiddels weer wat groter geworden en wij wilden graag kijken of we iets meer te weten konden komen over hoe het verloop mogelijk zal zijn, zodat we weten waar we evt. op kunnen letten.
De da kan natuurlijk ook niet in de toekomst kijken, maar hij was van mening dat de tumor naar buiten zou groeien en niet (zoals ze in Utrecht zeiden) naar binnen. Hij heeft immers alle ruimte om uit te zetten omdat hij nergens ingeklemd zit, zoals dat bijv. in de borstkas wel het geval zou zijn. Hij heeft gevoeld en de tumor zat volgens hem ook nog steeds los van de luchtpijp. Ook reageerde Odin helemaal niet op zijn onderzoek, wat volgens hem betekend dat hij geen pijn heeft.
Achteraf, en nu hij ziet hoe goed Odin het doet, geeft hij ons wel gelijk dat we niet voor de operatie gegaan zijn.
Qua gedrag is Odin nog steeds heel vrolijk en hij geniet zichtbaar van de dagelijkse wandelingen met de dames. Dus so-far-so-good!
We zijn in ieder geval weer wat gerust gesteld. :)
Laatst gewijzigd door doranto op vr 12 jun 2026, 11:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

doranto schreef: vr 12 jun 2026, 09:00 Even een update.
Gisteren zijn we met Odin langs onze eigen da geweest voor een check-up en een babbeltje. De tumor is inmiddels weer wat groter geworden en wij wilden graag kijken of we iets meer te weten konden komen over hoe het verloop mogelijk zal zijn, zodat we weten waar we evt. op kunnen letten.
De da kan natuurlijk ook niet in de toekomst kijken, maar hij was van mening dat de tumor naar buiten zou groeien en niet (zoals ze in Utrecht zeiden) naar binnen. Hij heeft immers alle ruimte om uit te zetten omdat hij nergens ingeklemd zit, zoals dat bijv. in de borstkas wel het geval zou zijn. Hij heeft gevoeld en de tumor zat volgens hem ook nog steeds los van de luchtpijp. Ook reageerde Odin helemaal ziet op zijn onderzoek, wat volgens hem betekend dat hij geen pijn heeft.
Achteraf, en nu hij ziet hoe goed Odin het doet, geeft hij ons wel gelijk dat we niet voor de operatie gegaan zijn.
Qua gedrag is Odin nog steeds heel vrolijk en hij geniet zichtbaar van de dagelijkse wandelingen met de dames. Dus so-far-so-good!
We zijn in ieder geval weer wat gerust gesteld. :)
Oh, dat is een fijn en geruststellend bericht. En ook zo fijn om zo'n bevestiging te krijgen, dat jullie beslissing juist was :-* ! Hij heeft maar mazzel, dat hij bij jullie terecht is gekomen!
pike
5-sterren
5-sterren

Bericht door pike »

Lizzy schreef: vr 12 jun 2026, 09:27 Oh, dat is een fijn en geruststellend bericht. En ook zo fijn om zo'n bevestiging te krijgen, dat jullie beslissing juist was :-* ! Hij heeft maar mazzel, dat hij bij jullie terecht is gekomen!
Plus één! Wat een mooi bericht :thumbsupup:
doranto
5-sterren
5-sterren

Bericht door doranto »

Hier een wandeling met "zijn" dames :)

https://www.doranto.nl/BP/wandeling_2026-06-12.mp4
- pien -
5-sterren
5-sterren

Bericht door - pien - »

doranto schreef: vr 12 jun 2026, 13:47 Hier een wandeling met "zijn" dames :)

https://www.doranto.nl/BP/wandeling_2026-06-12.mp4
Wat heerlijk!
Siberienne
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Siberienne »

Wat een goed bericht!
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Bericht door Anne in Zweden »

Wat fijn om te lezen! Een geruststelling inderdaad, en heerlijk om te zien dat hij lekker met zijn dames onderweg is. Ben heel blij dat hij het zo goed doet!

Plaats reactie