Duimen jullie voor Gandor en ons? *the end*
Moderator: Lizzy
Re: Duimen jullie voor Gandor en ons? Update pagina 9.
Sterkte vandaag!
heel veel sterkte en wij gaan duimen dat het nu de goede kant op gaat
-
K@rin
- 5-sterren

- Contacteer:
sterkte en beterschap !!!!
-
danielle1980
- 5-sterren

- Contacteer:
sterkte en hopelijk geneest t nu snel
Ik duim dat het goed gaat allemaal en lekker vlot geneest.
Daar ben ik ook wel benieuwd naar....
Operatie is heel goed verlopen. 
Gisteren konden we merken dat hij VEEL minder pijn heeft dan VOOR de operatie. Erg dat je er dan zo achter moet komen dat je hond toch wel heel veel pijn had
Gisterenavond moesten we het verband wisselen en hier wat foto's.
Dit is het beste wat ik ervan kon maken gisterenavond. Tijdens het wisselen van het verband de DA op dit punt nog gebeld want het gaasje wilde niet loslaten. Zijn advies was om het gaasje dan te laten zitten tot maandag. Dus even geen foto van de gehele wond. Maandag wil ik bij de DA nog een foto maken.

En toen dit is het resultaat van ons verbandje.

Meneer denkt dat hij de marathon weer kan lopen met als gevolg dat hij regelmatig in de bench zit.
Gisteren konden we merken dat hij VEEL minder pijn heeft dan VOOR de operatie. Erg dat je er dan zo achter moet komen dat je hond toch wel heel veel pijn had
Gisterenavond moesten we het verband wisselen en hier wat foto's.
Dit is het beste wat ik ervan kon maken gisterenavond. Tijdens het wisselen van het verband de DA op dit punt nog gebeld want het gaasje wilde niet loslaten. Zijn advies was om het gaasje dan te laten zitten tot maandag. Dus even geen foto van de gehele wond. Maandag wil ik bij de DA nog een foto maken.

En toen dit is het resultaat van ons verbandje.

Meneer denkt dat hij de marathon weer kan lopen met als gevolg dat hij regelmatig in de bench zit.
Fijn om dit te horen. Moet je morgen terug voor controle?
Ja morgenavond gaat de DA het verbandje verwisselen (vanavond mogen wij zelf even stoeien).
We willen dat de DA er even kort op blijft zitten dat - mocht er iets fout gaan - we er gelijk bovenop zitten.
We willen dat de DA er even kort op blijft zitten dat - mocht er iets fout gaan - we er gelijk bovenop zitten.
[quote="pippy"]
Ja morgenavond gaat de DA het verbandje verwisselen (vanavond mogen wij zelf even stoeien).
[/quote]
Ja, gelijk heb je
Volgens mij is het wel een goed teken dat hij zelf weer zo graag wil, al zal het even lastig zijn om hem nu rustig te houden. Is er enige indicatie wanneer hij weer wat meer mag bewegen, of is dat lastig te zeggen, gezien zijn verleden?
[/quote]
Ja, gelijk heb je
Volgens mij is het wel een goed teken dat hij zelf weer zo graag wil, al zal het even lastig zijn om hem nu rustig te houden. Is er enige indicatie wanneer hij weer wat meer mag bewegen, of is dat lastig te zeggen, gezien zijn verleden?
Ligt eraan hoe goed de hechtingen blijven zitten en zijn vel/huid op de hechtingen reageren. In principe zodra de wond goed (bij G heel goed haha) dicht zit weer normale beweging.
Gelukkig is alles goed gegaan en fijn dat je al merkt dat hij minder pijn heeft 
- Charlie Angel
- Moderator
Fijn dat alles goed is gegaan en dat meneer zich ook zo goed voelt.
Hopelijk hersteld alles nu voorspoedig.
Hopelijk hersteld alles nu voorspoedig.
Wat goed dat hij zich meteen beter voelt. Weet je ook je dat juist hebt gehandeld.