Met Lo is het stap voor stap gegaan, iedere keer gedacht: nu gaat het goed. Medicatie hielp dus maar niet en al die dompers achter elkaar, poeh, dat was niet niets. Op een gegeven moment kon ik niet meer positief denken. Totdat...ze vers ging eten
Met Kayak ben ik dus bang voor de dompers. Eerst was het het idee: ok dan <slik> tandsteen verwijderen. Misschien zelfs een ab kuur er achter aan, nu ook het woord ontsteking tot mij doordrong. En nu is het dus kiezen trekken. Ok, dus alweer 2 stappen verder. Dan komt het allemaal goed. Of...? Na Tannekes reaktie op een bepaald topic, mwah...werd ik al droeviger...
Die ev. dompers, die kan ik niet aan, dat weet ik van mezelf. Niet nU, heb ik gemerkt.
Ok, volgende: ik heb de da gebeld om te vragen wat Kayak nou precies heeft: het feline calici virus.
Domper: ik kreeg de opmerking: je kunt Kayak niet eens terugbrengen, want de crypto's zijn nog in jouw huis.
Dus ik heb net weer gebeld naar de da: ben ik dan al die tijd zo suf in de veronderstelling geweest dat wanneer Lo GEEN diarree heeft, zelfs een week vakantie (stressverhogend dus weerstandverminderend=diarree zou ze nog besmet zijn, want dat weten we niet, crypto's zijn zelf-determinerend en katten met voldoende weerstand lossen dit probleem zelf op, kunnen wel drager zijn, maar dat valt nooit met zekerheid te zeggen) en nu dus 4 dagen een vreemde eend in de bijt (weer geen diarree) mwah... dan ben ik nl wel heel positief ingesteld! want ik zou Kayak met een gerust hart terugbrengen...
Nu moet ik de antwoorden nog even afwachten: het behandelplan en wb de crypto's en dan kan ik daarna weer piekeren
Iig mocht ik de groep van de vorige eigenaresse in gevaar brengen, mocht ik Kayak terug willen brengen, dan is het heel eenvoudig: dan blijft Kayak hier. Ja, de vorige eigenaresse is van alles op de hoogte, ik heb artikelen doorgestuurd over de crypto's, desondanks zou ze hem met open armen ontvangen.
Zo, dat is er uit. Daar zat ik dus ook sinds gisteravond over te piekeren... Ik nam een risico, deelde dat risico met het ev. risico dat mocht het niet gaan Kayak terug zou kunnen komen en nu kreeg ik gisteravond dus voor mijn kiezen dat ik absoluut niet dat risico dus eigenlijk had moeten en mogen nemen. Ik heb juist alles rondgemaild, overlegd, raad gevraagd...
Vandaar dus mijn keuze: geen kitten, om iig dat risico uit te sluiten. Kittens kunnen een besmetting nog lang niet zelf oplossen...