ja ik weet het maar ik heb nog zat konijnorinake schreef: Laatste dag om konijn te bestellen
Verzamelgroep: Zuid Holland
Moderator: Charlie Angel
Re: Verzamelgroep: Zuid Holland
-
judith1967
- 5-sterren

Ja hier ook nog genoeg konijn
Voor de groep uit Den Haag: Wie moet er binnenkort bij Lupa bestellen? Binnenkort is binnen nu en pakweg 3 weken. 
Nope sorryEls en Max schreef: Voor de groep uit Den Haag: Wie moet er binnenkort bij Lupa bestellen? Binnenkort is binnen nu en pakweg 3 weken.![]()
ik misschien. Ik moet even zien wat ik nu allemaal aan bestellingen uit heb staanEls en Max schreef: Voor de groep uit Den Haag: Wie moet er binnenkort bij Lupa bestellen? Binnenkort is binnen nu en pakweg 3 weken.![]()
Nu niet, maar een andere keer wellicht wel.Els en Max schreef: Voor de groep uit Den Haag: Wie moet er binnenkort bij Lupa bestellen? Binnenkort is binnen nu en pakweg 3 weken.![]()
Oproepje:
Gaat er misschien iemand haas halen bij Rita (nikedog) in Woubrugge?
Ik zou graag een paar kilo orgaan willen maar wegens chronisch tijdgebrek de komende weken zie ik geen mogelijkheid om het te halen... Ik dacht, misschien mag ik met iemand mee liften? (Marjolijn wilde ook wel wat evt.)
Gaat er misschien iemand haas halen bij Rita (nikedog) in Woubrugge?
Ik zou graag een paar kilo orgaan willen maar wegens chronisch tijdgebrek de komende weken zie ik geen mogelijkheid om het te halen... Ik dacht, misschien mag ik met iemand mee liften? (Marjolijn wilde ook wel wat evt.)
Manlief wil 12 mei rijden naar Nuth 500 kg kan er mee. Als het verschoven wordt naar vrijdag dan lukt het niet jammer genoeg.
-
ChantalKrijn
- 5-sterren

- Contacteer:
Ik zit nu op 110 kilo voor het rondje van Lida 21 april, ik kan dus nog meer meenemen voor iemand!
- **Marjolijn**
- 5-sterren

- Contacteer:
Als jullie toch rijden dan zou ik misschien wel gebruik willen maken van dit lijntje.evenstar schreef: Manlief wil 12 mei rijden naar Nuth 500 kg kan er mee. Als het verschoven wordt naar vrijdag dan lukt het niet jammer genoeg.
evenstar schreef: Manlief wil 12 mei rijden naar Nuth 500 kg kan er mee. Als het verschoven wordt naar vrijdag dan lukt het niet jammer genoeg.
Hallo Evestar
Ik zauw ook graag willen mee bestelen met je moet dan alleen even kijken
Van af jouw naar rotterdamzuid bij de kuip me schien wil nog iemand van hier
Dan zauw ik graag kalkoenneken,konijnrug mee willen bestelen
Natasha in Moerdijk wordt in ieder geval al een stopplaats voor 12 mei
-
Flyball-Junkies
- 3-sterren

Citaat van: evenstar op Gisteren om 22:05:29(Topic 12 mei nuth)cocheta schreef:
Hallo Evestar
Ik zauw ook graag willen mee bestelen met je moet dan alleen even kijken
Van af jouw naar rotterdamzuid bij de kuip me schien wil nog iemand van hier
Dan zauw ik graag kalkoenneken,konijnrug mee willen bestelen
Op zaterdag 12 mei wil manlief wel rijden over R'dam naar Den Haag. Vrijdag ervoor lukt het niet om te rijden helaas.
Afhankelijk van de prijs heb ik interesse in 20 kg kalkoen, 20 kg kip en 20 kg rundspiervlees en 20 kg konijnruggen.
Manlief stopt ook bij Natasha in Moerdijk.
Er kan 500 kg mee
Als het met jouw mee mag dan wil ik graag afhankelijk van prijs en verdere vervoer(ik heb cocheta een pb gestuurd met de vraag of mijn bestelling verder met haar bestelling (zie topic zuid-holland barfers)mee mag reizen) graag konijnenruggen en kalkoenspiervlees bestellen.
Hoievenstar schreef: Natasha in Moerdijk wordt in ieder geval al een stopplaats voor 12 mei
begrijp ik dat jij ook ergens in Rotterdam stopt want dan heb ik ook wel interessen voor konijnenruggen en kalkoenspiervlees.
Karin
Evenstar : waar hoe over rotterdam kom je rijdenevenstar schreef: Natasha in Moerdijk wordt in ieder geval al een stopplaats voor 12 mei