yuki11 schreef: 1 kilo geelwortelpoeder gescoord en een pot MSMtabletten.
Die geelwortel gaan we maar dagelijks van snoepen allebei 8)
Ow jee, wat is dit?? (blijkt lymfeklierkanker)
Moderator: Lizzy
Re: Ow jee, wat is dit?? (blijkt lymfeklierkanker)
Ik las ergens 3 mespuntjes per dag (3 gram) voor een volwassene...dus ik begin maar eens met 1 maal daags een mespuntje en voer het zo snel mogelijk op (niet de emmer, maar de frequentieTruus schreef:en hoeveel mag je daar nou van geven per dag?
Hoop dat ie (en ik) niet geel uit zal slaan 8)
Als het maar helpt toch
? Respect voor alles wat jij voor Yukje doet 
Dank je wel, Truus....je weet hoe dat werkt hè; alles voor onze beestjesTruus schreef: Als het maar helpt toch? Respect voor alles wat jij voor Yukje doet
![]()
En zo is 't maar net ! Ik eet nog liever zelf droog brood maar onze beestjes...yuki11 schreef: Dank je wel, Truus....je weet hoe dat werkt hè; alles voor onze beestjes![]()
Zo, lekker wezen kamperen met Yuki. Zijn oogjes straalden weer van de pret

Een nieuwe omgeving is altijd fijn. En kamperen ook!
Vandaag lekker gezwommen in de Maasplassen en nu net weer thuis.
Morgen wacht ons grote vriend Rutteman weer
...maar dat is morgen pas

Een nieuwe omgeving is altijd fijn. En kamperen ook!
Vandaag lekker gezwommen in de Maasplassen en nu net weer thuis.
Morgen wacht ons grote vriend Rutteman weer
Fijn dat jullie het leuk gehad hebben, heel veel sterkte voor morgen 
Zo, we zijn weer terug.
Gelukkig was alles goed (ik dacht afgelopen week dat ik een verdikking voelde :-X)!!
Er is een bloedanalyse gedaan en ook daarin was alles goed.
Dus weer een nieuwe behandeling; infuus Vincristine en Fluoro en Leukeranpillen mee voor de thuiszorg.
Omdat ik aangaf dat ik Yuki na de laatste keer te mat vond en de indruk had dat de behandeling nu toch wel zwaarder voor hem is, heeft Rutteman de dosering verlaagd met 15% en moeten we over 2 weken terug.
Ook heb ik aangegeven dat Yuki op de prednison een stuk beter bewoog, waarop Rutteman Tramadol voor heeft geschreven. (NSAID's hebben teveel invloed op maag en darmen (i.c.m. de chemo is dat niet handig).
Ik wacht eerst even het resultaat van de geelwortel en MSM af en ga me ondertussen verdiepen in de bijsluiter van Tramadol ::)

Yuki mocht dit keer een verbandje kiezen :biggrin2:
(camouflageprint)
Gelukkig was alles goed (ik dacht afgelopen week dat ik een verdikking voelde :-X)!!
Dus weer een nieuwe behandeling; infuus Vincristine en Fluoro en Leukeranpillen mee voor de thuiszorg.
Omdat ik aangaf dat ik Yuki na de laatste keer te mat vond en de indruk had dat de behandeling nu toch wel zwaarder voor hem is, heeft Rutteman de dosering verlaagd met 15% en moeten we over 2 weken terug.
Ook heb ik aangegeven dat Yuki op de prednison een stuk beter bewoog, waarop Rutteman Tramadol voor heeft geschreven. (NSAID's hebben teveel invloed op maag en darmen (i.c.m. de chemo is dat niet handig).
Ik wacht eerst even het resultaat van de geelwortel en MSM af en ga me ondertussen verdiepen in de bijsluiter van Tramadol ::)

(camouflageprint)
- HannekeKjell
- 5-sterren

Wat een stoer verbandje heeft Yuki 8)
Super fijn dat zijn bloed en alles goed is!
Hopelijk heeft hij baat bij de geelwortel en MSM
op zijn mooie snuit.
Super fijn dat zijn bloed en alles goed is!
Hopelijk heeft hij baat bij de geelwortel en MSM
Fijn dat de bloeduitslagen goed waren 
- Charlie Angel
- Moderator
Yuki (en jij) doet het goed, fijn hoor.

Oooooh wat heerlijk om te lezen dat alles goed is!!!!!!!!! 
En wat een cool verbandje 8)

En wat een cool verbandje 8)
en nog een kampeerfotoooo!!

Hee, goed nieuws zeg!yuki11 schreef: Zo, we zijn weer terug.
(camouflageprint)
Ik ben benieuwd hoe Yuki het op Tramadol doet. Brutus kreeg er wat gedragsveranderingen van, zullen we maar zeggen
Owwww, wat deed hij dan???Lizzy schreef: Hee, goed nieuws zeg!
Ik ben benieuwd hoe Yuki het op Tramadol doet. Brutus kreeg er wat gedragsveranderingen van, zullen we maar zeggen. Ik hoop dat Yuki nergens last van heeft!