Het weer
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Het weer
Het heeft hier flink gespookt . Stortbuien en onweer , maar inmiddels alweer droog en opgefrist
De jonge dames hebben net hun ronde weer gehad , opoe was in coma dus die is thuis gebleven
De jonge dames hebben net hun ronde weer gehad , opoe was in coma dus die is thuis gebleven
Naar hè, Nynke? Wij plakten vanmorgen vroeg al toen we weer uit het park kwamen - na 2 1/2 uur, dat dan welNynke schreef: hier is het vreselijk zweetweer![]()
![]()
- -Annemarie-
- 5-sterren

Het is hier eindelijk een beetje aan het afkoelen. Een paar spetters, en het waaide heel even lekker door. 
ik ben maar aan het sproeien

-
Elvira
- 5-sterren

- Contacteer:
ik had vandaag een workshop water werk in nieuwer ter aa (bij breukelen). Het heeft er gerommeld en er zijn een paar druppels gevallen, maar toen ik naar huis reed en op de snelweg kwam, stonden daar enorme plassen (na 7 minuten rijden). Hier n Brabant is niets gevallen (op een paar druppels 's morgens na)
Ik lig in bed en het giet. het lekt naast mijn bed, dat staat midden in de kamer. En flinke bliksem
- Ruby/Billy
- 5-sterren

Het was hier bloedheet vandaag, geen regen gehad.
Nu is het heerlijk om buiten te zitten.
Nu is het heerlijk om buiten te zitten.
-
sella
Hier is 2 cm gevallen, maar gelukkig zijn we gister weer op het diepriool aangesloten na het noodweer van maandag.
En de gewone afvoer was dus weg en de regenafvoer.
Pfjoei wat een stank, een diepriool dat terug vloeit.
Genoten van het snelle leeglopen van het bad terwijl het stevig regent
En de gewone afvoer was dus weg en de regenafvoer.
Pfjoei wat een stank, een diepriool dat terug vloeit.
Genoten van het snelle leeglopen van het bad terwijl het stevig regent
Zalig weer hier , wolkje en wat zon . Er toch maar weer vroeg uitgegaan , maar de soos heeft heerlijk door de polder gewandeld . Onderweg even heerlijk op een bankje gezeten
Genieten van het uitzicht en van de zalige bries met zon , met de oude tut tussen ons in
Genieten van het uitzicht en van de zalige bries met zon , met de oude tut tussen ons in
- Ruby/Billy
- 5-sterren

Planten maar weer water gegeven, er is hier geen drup (met uitzondering van zweet) gevallen.
Ook nu schijnt de zon alweer vrolijk.
- *Lia*
- 5-sterren

- Contacteer:
Idem. Gisteren niets en tot nu toe ook niets. Wel zon.Bolaj schreef: Planten maar weer water gegeven, er is hier geen drup (met uitzondering van zweet) gevallen.
-
renate1985
- 5-sterren

Hier is het ook alweer een paar dagen droog.
Van mij mag het wel gaan regenen maar helaas. Gisteren hadden ze regen voorspelt maar ook helemaal niks gevallen
Van mij mag het wel gaan regenen maar helaas. Gisteren hadden ze regen voorspelt maar ook helemaal niks gevallen
Gister was het hier (Bollenstreek) vies heet en benauwd...vandaag blijft het iets koeler...is goed te doen met zonnescherm en parasol.
Wasje wappert lekker droog
Wasje wappert lekker droog
Nog steeds goddelijk lekker weer hier .
Pretletter en Co hebben even met mij gezwommen
En de baas is het terras opgegaan met de tang
Baas een biertje , de tang een ijsje
Pretletter en Co hebben even met mij gezwommen
En de baas is het terras opgegaan met de tang
Baas een biertje , de tang een ijsje