Dank je PlienPauline schreef: Tja.... daar heb je dan weer geen last van bij een 50 m2 huisje.....
Dat gaas is voor de tuin hoor
Gefeliciteerd Lique!! En ik hoop dat je die 500 meter vinden gaat....![]()
Huizen kopen/verkopen?
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- Angelique
- 5-sterren

Re: Huizen kopen/verkopen?
- Pauline
- 5-sterren

Wat dacht je van plaatsen?? 't Is dat Eddie het zo in de rug heeft, anders stuurde ik hem wel om te helpen!Angelique schreef: Dank je PlienGaas is niet zo het probleem zie ik al, palen, daar loop je op leeg
![]()
- Angelique
- 5-sterren

Dat zou mini doen zei diePauline schreef: Wat dacht je van plaatsen?? 't Is dat Eddie het zo in de rug heeft, anders stuurde ik hem wel om te helpen!![]()
Zou je niet eerst kiezen of je in NL wil blijven voordat je een huis koopt? Met een koophuis is na 1,5 jaar weer verhuizen niet echt aan te raden.jasmijn schreef: De eenige 2 gedachtenis die me overheid houden zijn dat 1: dit huis echt de moeiten waard is.
2: dat als dit huis om wat voor reden niet door gaat we het zien als een teken dat het niet zo moet zijn en we richting Portugal gaan.
- Pauline
- 5-sterren

Da's wel slim..... Die hoeft niet zover te bukken!Angelique schreef: Dat zou mini doen zei die![]()
- Angelique
- 5-sterren

Owww, pak je hardloopschoenenPauline schreef: Da's wel slim..... Die hoeft niet zover te bukken!![]()
Leuk! Laat je ons mee spieken jasmijn??
- Charlie Angel
- Moderator
Nee, maar hij heeft wel een hoge ladder nodig om die paal er in te slaan.Pauline schreef: Da's wel slim..... Die hoeft niet zover te bukken!![]()
-
Martine-Tom
Maxi's 3-tal schreef: Nee, maar hij heeft wel een hoge ladder nodig om die paal er in te slaan.![]()
Daar hebben hard en lang over na gedachtKaela schreef: Zou je niet eerst kiezen of je in NL wil blijven voordat je een huis koopt? Met een koophuis is na 1,5 jaar weer verhuizen niet echt aan te raden.
We willen hoe dan ook een huis in Nederland houden ook al gaan we ooit naar Portugal, is het plan om hier echt minstens 10 jaar in te blijven wonen.
En mochten we dan voor altijd of gedeeltelijke naar Portugal gaan dan hebben "we" daar al een huis, het huis van mijn schoonouders.
En heel eerlijk ben ik het verhuizen nu echt al nu meer dan zat, sins ik 1 jaar ben ben ik elke 3 jaar verhuist
1 keer heb ik ergens 7,5 jaar ergens gewoond en ik vond het heerlijk, daarna van studenten huis of huurhuis door gehopt nergens echt thuis gevoeld
Elke keer flatjes zonder tuin of fatsoenlijke buiten ruimte
Ik wil nu eindelijk zo graag een plek wat echt van mij is en waar ik zeker van weet dat ik er niet opeens uit moet, heb heel veel in sloophuizen gewoond als het zo ver was werd je dat maar een maand van te voren waarschuwing
Nadia schreef: Leuk! Laat je ons mee spieken jasmijn??
Laatst gewijzigd door jasmijn op di 12 mei 2015, 22:22, 1 keer totaal gewijzigd.
- Pauline
- 5-sterren

Daar heeft Eddie dan weer minder moeite mee.... Misschien toch een goeie combi die twee!Maxi's 3-tal schreef: Nee, maar hij heeft wel een hoge ladder nodig om die paal er in te slaan.![]()
- Angelique
- 5-sterren

Heel net huisje hoor! Mooi tuintje ook.jasmijn schreef: Spiek maar raak
http://www.funda.nl/koop/purmerend/huis-48257306-botterstraat-2/fotos/
Met luikje voor haku 
Word nu nog gebruikt door 2 schitterende spierwitten katten, maar daar komt hopelijk snel verandering in
Word nu nog gebruikt door 2 schitterende spierwitten katten, maar daar komt hopelijk snel verandering in
- Angelique
- 5-sterren

LOLjasmijn schreef: Met luikje voor haku
Word nu nog gebruikt door 2 schitterende spierwitten katten, maar daar komt hopelijk snel verandering in![]()