Kaela schreef:
Oscar met zijn grote vriend. Ik geniet altijd al als ze lekker samen zijn. Maar vandaag durfde ik Oscar ook nog even los te laten lopen en dan is het natuurlijk wel op zijn aller leukst! De foto's zijn super slecht, want mijn telefoon wilde niet eens een beetje zijn best doen. Maar op dit soort momenten gaat het om het idee!
Naast maïs nog wel! Jij durft! Ik ben altijd bang dat Doerak daar in schiet, dan heb ik totaal geen overzicht meer. Maïs is dus aan de lijn bij ons.
Heerlijke foto's allemaal! Qadir... Die lok ligt ook echt precies goed voor een Baywatch hunk!
DJ en Doerak schreef:
Naast maïs nog wel! Jij durft! Ik ben altijd bang dat Doerak daar in schiet, dan heb ik totaal geen overzicht meer. Maïs is dus aan de lijn bij ons.
Heerlijke foto's allemaal! Qadir... Die lok ligt ook echt precies goed voor een Baywatch hunk!
Oscar gaat voornamelijk op zicht en mais=niets te zien. Al moet ie dan wel in een goede modus zitten hoor. Als we bij wijze van na de ontmoeting met de varkens weer op dit weggetje waren gekomen, dan was ie never nooit niet los gegaan. We hebben er dan ook al talloze keren gelopen dat ie aangelijnd bleef.
ja, dat hek met dat kanaal, kon haast niet anders, en die modder, Kaya lag ook al in de sloot aan de andere kant haha. Leuke foto's hoor Van Kaya mag je ook wel wat goede maken ooit
TomsBorders schreef:
ja, dat hek met dat kanaal, kon haast niet anders, en die modder, Kaya lag ook al in de sloot aan de andere kant haha. Leuke foto's hoor Van Kaya mag je ook wel wat goede maken ooit
we moeten nog steeds eens afspreken, maar het komt er gewoon niet van.