Euh da's toch normaal. Zelfs als ze pup af zijn. Nooit newfies gehad zekerconstance.blokzijl schreef:Kan ik mijn puppy nog inruilen? Wat een smeerzak is het zeg! Het lukt me gewoon niet om schoon naar mijn werk te gaan... Heb me net om kunnen kleden omdat meneer zijn vieze snuit in mijn beide knieholtes drukte... Dag schone broek!
Klaagtopic
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Klaagtopic
- constance.blokzijl
- 5-sterren

Oké.... Ik begrijp dat ik verwend ben met mijn andere honden... Die gebruikten me nooit als poetsdoek [emoji16]
Tja als je schoon wilt blijven heb je echt het verkeerde ras gekozen hoor, had je een chi moeten nemen die komt niet eens tot je knie holten 
-
hannabelgje
- 5-sterren

Hier gaan mijn werkkleren aan 5 seconden voor ik de deur uit ga. Dan blijven ze meestal net schoon en enigzins haarvrij.
Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
-
Lil
+ 1 en dan eerst de trap op om de huiskleding aan te doen en dan pas honden begroeten.hannabelgje schreef:Hier gaan mijn werkkleren aan 5 seconden voor ik de deur uit ga. Dan blijven ze meestal net schoon en enigzins haarvrij.
Lil schreef:+ 1 en dan eerst de trap op om de huiskleding aan te doen en dan pas honden begroeten.
Hier heeft men alleen een voorkeur voor wit. En de katten voor panty's
Nou.... Nelson kon zich anders goed afdrogen aan mijn blauwe spijkerbroekHope schreef:Hier heeft men alleen een voorkeur voor wit. En de katten voor panty's
Met dat snoetje van hem was het hem wel vergeven
Aprilsnow schreef:Nou.... Nelson kon zich anders goed afdrogen aan mijn blauwe spijkerbroek![]()
Met dat snoetje van hem was het hem wel vergeven
Ja, dat is ook jouw broek. Aan de mijne doetiedat nooit
Ik wilde al zeggenKaio schreef:Euh da's toch normaal. Zelfs als ze pup af zijn. Nooit newfies gehad zeker![]()
- constance.blokzijl
- 5-sterren

Hier is het dus echt mijn werkkleertjes, die zijn veel netter dan wat ik gewoon thuis aan heb, de vale spijkerbroek doet hem niets, maar mijn nette werkkleren.....Hope schreef:
Hier heeft men alleen een voorkeur voor wit. En de katten voor panty's
-
hannabelgje
- 5-sterren

Bij het Zoë naar de auto dragen na de wandeling stapte ik in een kuil en ben ik gevallen. Ook Zoë viel. Gelukkig kan ze goed vallen en rolt ze dan mooi door. Ze mankeerde gelukkig niks en was daarna ook niet bang voor me.
Ik heb een kapotte knie, pijnlijk been en pijnlijke hand. Mijn knie is ook aardig stijf aan het worden. Als je geen 18 meer bent moet je zulke dingen blijkbaar niet meer doen. [emoji53]
Ik heb een kapotte knie, pijnlijk been en pijnlijke hand. Mijn knie is ook aardig stijf aan het worden. Als je geen 18 meer bent moet je zulke dingen blijkbaar niet meer doen. [emoji53]
-
Lil
Sterkte!hannabelgje schreef:Bij het Zoë naar de auto dragen na de wandeling stapte ik in een kuil en ben ik gevallen. Ook Zoë viel. Gelukkig kan ze goed vallen en rolt ze dan mooi door. Ze mankeerde gelukkig niks en was daarna ook niet bang voor me.
Dit is het klaagtopic he? Iets met een bonHylos schreef:Ow oepsie.![]()
Gewoon terug brengen hoor!
Mijn aanbieding staat nog steeds heKim_S schreef: OT: belabberd geslapen, en best vroeg wakker gegild door 2 ruzieënde dametjes. Gaaaaaaap
Liever waker gegild door 2 schattig meisjes dan weer je bed uit geboord te worden door 3 verschillende buren
Volgens mij zijn ze ergens tegels er uit aan het slopen, al de helen dag gedreun wat een pokken herrie zeg
-
hannabelgje
- 5-sterren

Re: RE: Re: Klaagtopic
Bedankt [emoji6]Lil schreef:
Sterkte!