Verzamelgroep: Noord-holland
Moderator: Charlie Angel
-
Marije Lei
- 4-sterren

Re: Verzamelgroep: Noord-holland
Chiva, wil je voor mij ook mee nemen?
Saskia, ik wil wel hertenvlees delen.
Kan meenemen to ik mijn max. hebt bereikt qua gewicht, dus jullie kunnen gewoon bestellen.
Houdt het wel tussen de drukke bedrijven bij, maar reageer niet telkens bij elke bestelling.
Als ik bijna aan mijn tax. ben geef ik een gil.
dus marije natuurlijk neem ik voor je mee
Houdt het wel tussen de drukke bedrijven bij, maar reageer niet telkens bij elke bestelling.
dus marije natuurlijk neem ik voor je mee
-
Marije Lei
- 4-sterren

Bedanktchiva schreef: Kan meenemen to ik mijn max. hebt bereikt qua gewicht, dus jullie kunnen gewoon bestellen.
dus marije natuurlijk neem ik voor je mee![]()
Ik zie van het hertenvlees af, sorry misschien is er iemand anders die met je wilt delen?Marije Doedens schreef: Chiva, wil je voor mij ook mee nemen?
-
Marije Lei
- 4-sterren

Prima. Dan bij deze een oproepje of iemand hert wil delen?saskia37 schreef: Ik zie van het hertenvlees af, sorry misschien is er iemand anders die met je wilt delen?
om hoeveel kilo gaat het wanneer en hoe duur?Marije Doedens schreef: Prima. Dan bij deze een oproepje of iemand hert wil delen?
"nieuwe" barfer in Amsterdam meld zich
Na een jaar geen hond te hebben gehad nu een herplaatsen die op KVV staat maar die gaat natuurlijk over op Barf 
Hey, "nieuwe" barfer, leuk dat je er weer bent. 
Een jaar geen hond... dat heb ik nog nooit langer dan 2 maanden uitgehouden
Welkom!
Een jaar geen hond... dat heb ik nog nooit langer dan 2 maanden uitgehouden
Welkom!
Ik wil ook wel hert delen hoor! Laat maar even weten hoeveel en de prijs idd. Ik woon vlakbij, dus ophalen is geen probleemMarije Doedens schreef: Prima. Dan bij deze een oproepje of iemand hert wil delen?
-
Marije Lei
- 4-sterren

Het gaat per 20kg. Ik heb aan een kilo of 6 meer dan genoeg.
welkom barfer uit amsterdam, mijn man wil juist weer over op kvv,
vorige week woensdag geloof ik hebben de mannen een ganskarkas gekregen allemaal en vervolgens heeft het hier bij ons binnen in huis drie dagen gestonken of er ergens een karkas lag te rotten, ze stonken enorm, ook werden met regelmaat wat botjes uitgekotst ( lees op mijn vloerkleed
en ik was een paar dagen weg
) vervolgens zijn we zondagmorgen ergens wezen wandelen waar ze konden zwemmen en natuurlijk springt onze herder op onze kelpie die bijna verdrinkt en even onder bleef, de kelpie heeft ook ongeveer 24 uur gekotst en jullie begrijpen, ik was zondagmiddag weg
dus toen was het weer kotst ruimen voor mijn man, zo gaan we over van scheitlucht naar kotslucht en vlekken en die gans krijgt van alles de schuld 
Ik denk
dat de ganskarkassen veel te groot waren en enorm werk om te verteren, ik mag geen ganskarkas meer voeren, iemand een verklaring voor die enorme winderigheid/stank etc van de honden ? ik heb nog 4 karkassen liggen en die deel ik wel in twee-en ( als dat het probleem is
)
Ik mag alleen nog maar voeren wat goed gaat, zucht..... ik kan dit met jullie wel even delen, hier hoef ik er niet meer over te beginnen
Nu was het probleem vooral dat moeders een paar dagen weg was
maargoed, het is een beetje lullig om drie dagen in die stank te leven, hoor graag jullie tips of iets.
Ik heb tot de 13e genoeg, dan krijg ik vast weer stress en Ramses en Bordie, alles paste
, lekker spul is het.
Ik denk
Ik mag alleen nog maar voeren wat goed gaat, zucht..... ik kan dit met jullie wel even delen, hier hoef ik er niet meer over te beginnen
Nu was het probleem vooral dat moeders een paar dagen weg was
Ik heb tot de 13e genoeg, dan krijg ik vast weer stress en Ramses en Bordie, alles paste
-
Marije Lei
- 4-sterren

Hier ook zo'n man
pech voor hem. Ik heb ganzenpullen, dat gaat wel goed. Ik denk dat het inderdaad een te zware hap is voor ze om in een keer te krijgen.
Het gaat om spiervlees dan neem ik aan? Ik heb aan 10 kg genoeg. Anders kan de vriezer niet meer dichtMarije Doedens schreef: Het gaat per 20kg. Ik heb aan een kilo of 6 meer dan genoeg.
-
Marije Lei
- 4-sterren

Als er nog iemand een paar kilo wil kan dat, anders neem ik ook wel 10kg.Wicka schreef: Het gaat om spiervlees dan neem ik aan? Ik heb aan 10 kg genoeg. Anders kan de vriezer niet meer dicht![]()
Ganzenkarkas kan idd nogal zwaar vallen. Is met mijn chow ook wel eens fout gegaan. En ach je kunt ook niet verwachten dat het altijd goed gaat, onze spijsvertering raakt ook wel eens van slag als we te veel eten of het niet lekker verteren. Alleen laten wij het als het goed is in het toilet achter. Heb deze discussie hier ook wel eens gevoerd. En vriendlief gezegd dat ik best op iets anders over zou gaan. Maar dat hij bij de eerste beste boer, scheet of plekken die achterblijven in het toilet over zou gaan astronautenbrok. Discussie over 
Verder vind hij het allemaal wel best zolang hij het niet hoeft te regelen. Enige punt van discussie is hier nog dat ik het vertik om paardenvlees te kopen voor mensenlijke consumptie maar het wel aan de hond geef. Principekwestie ^_^
Verder vind hij het allemaal wel best zolang hij het niet hoeft te regelen. Enige punt van discussie is hier nog dat ik het vertik om paardenvlees te kopen voor mensenlijke consumptie maar het wel aan de hond geef. Principekwestie ^_^