Bonnie: ik heb gewoon mijn hond weer terug!!

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Bonnie is er nog steeds!! ze zijn in Utrecht uitbehandeld maar ze is thuis....

leni
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Re: Bonnie is er nog steeds!! ze zijn in Utrecht uitbehandeld maar ze is thuis....

Bericht door leni »

kaarsje brand weer!! duimen draaien ook weer!!  :bigarmhug: :bigarmhug:  :-*
*Remy*
5-sterren
5-sterren

Bericht door *Remy* »

Hopelijk heeft ze een goede nacht gehad en heeft ze vandaag minder last van haar nek. We blijven ontzettend hard hopen en duimen op volledig herstel.  :bigarmhug: :duimen: :duimen: :duimen:
mona
3-sterren
3-sterren
Contacteer:

Bericht door mona »

ook ik wilde eerst even kijken hoe ze door de nacht is gekomen.
ik hoop dat ze thuis nu ze in haar eigen veilige wereldje terug is opknapt.
ze moet nog aardig vechten maar hopelijk wint ze de strijd.
we blijven duimen en ook kaarsjes branden nog steeds.. :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
-Saskia-
5-sterren
5-sterren

Bericht door -Saskia- »

Bonnie thuis, dat is fijn. Geniet van haar.  :-*
boskat
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door boskat »

Wat fijn dat het dappere hondenmeisje thuis is.
Geniet van elkaar en ik blijf duimen voor een wondertje!
:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
Cindy de Wolf
5-sterren
5-sterren

Bericht door Cindy de Wolf »

Wat enorm fijn dat ze thuis. Hopelijk knokt ze zich er toch doorheen nu ze weer thuis is.
Ramses1
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ramses1 »

Onbegrijpelijk dat Utrecht een dier na zo'n intensieve zorg en 3 operatie's, zomaar van het een op het andere uur laten vallen...

Ok, ik snap... kunnen niks meer doen en uitbehandeld zijn...maar om dan het dier en de baasjes zo zonder enige ondersteuning, begeleiding en nazorg aan hun lot over te laten? Triest, heel triest, maar dat is latere zorg, nu eerst Bonnie!

Kom op Bonnie meisje, laat die doctoren en alle mensen die zo hard voor jouw herstel duimen nog eens een wondertje zien! 
Je kan het, je wil is er, nu al je kracht bundelen en deze laatste smerige bacterie overwinnen. Je kan het! :boxing: :boxing: :boxing:

:duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen:
El budha
5-sterren
5-sterren

Bericht door El budha »

Ik reageer niet vaak maar lees en duim flink mee. Wat moet jullie meisje toch een hoop doorstaan. Duim dat jullie goed de nacht zijn doorgekomen en dat ze minder pijn heeft.

heel veel licht en liefde jullie kant op :-*
Joyce1985
5-sterren
5-sterren

Bericht door Joyce1985 »

Wat fijn dat ze thuis is!  :-*

Kom op BonBonnie, je kan 't!  :bigarmhug: :duimen: :bigarmhug:
Laura2004
5-sterren
5-sterren

Bericht door Laura2004 »

Sterkte met alles  :-*

:-* voor Bonnie
Sweet Dutchess
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Sweet Dutchess »

Ik ben ondertussen heel nieuwsgierig geworden hoe het de eerste nacht thuis gegaan is.
Ik hoop dat jullie een rustige nacht  hebben gehad  :duimen:
Marlou-Kamiel
5-sterren
5-sterren

Bericht door Marlou-Kamiel »

goedemorgen,

goed nacht gehad samen :) :) toch wel geslapen maar ach echt lekker en diep gaat dat natuurlijk niet
keertje nog op geweest om te plassen buiten en sondevoeding te geven
vanochtend even een klein ommetje buiten dacht ik en ach, ze vond het fijn dus voor ik en zij het wist waren we bij een kennis om de hoek zeg maar.
zij schoot uiteraard meteen vol toen ze Bon zag en Bon kwispelde zachtjes, heel lief.. daar even koffie gedronken en Jos gebeld want die wist niet waar we waren....
even gebabbeld en geaaid en toen weer naar huis. daar sondevoeding en medicatie gegeven en toen kwam net vriendin langs met nog een eetlustopwekkend middel. who knows..

Jos schrijft even verder.. ik krijg even telefoon....

Ons meisje ligt nu lekker op de bank onder een dekentje, heeft al een slaapje gedaan maar is nu weer wakker.
zo weer even naar buiten denk ik, want ze kijkt weer alsof ze wat wil.
sondevoeding blijft er goed in, en we proberen het een steeds een beetje op te voeren, straks ook het aangelengde blikvoer erbij proberen.
Er komt nog maar heel weinig vocht uit de drain opening, dus dat blijft nu in de buik waar het hopelijk ook weer afgebroken/opgenomen wordt.

Het is dus afwachten en kijken en.... heel veel duimen en kaarsjes branden.  :-* :-* :-* :-*
keetje
5-sterren
5-sterren

Bericht door keetje »

Ik kan niets zinnigs toevoegen aan al de voorgaande berichten,...........ben niet genoeg op de hoogte van dat soort dingen om er iets over te zeggen.

Maar probeer zoveel mogelijk van elkaar te genieten in de tijd die jullie samen hebben,......... :-*

Toch wel erg wrang dat Bonnie na die intensieve zorg die ze gehad heeft nu door Utrecht zo "in de steek gelaten wordt" (Is misschien niet zo maar zo voel ik het)

Ik blijf gewoon duimen en kaarsjes branden en toch hopen op een goede afloop,...... :bigarmhug:
Xerox
5-sterren
5-sterren

Bericht door Xerox »

Ik begrijp het even niet meer... Hebben ze haar opgegeven?

Geniet in ieder geval van jullie samenzijn!  :-*
Marlou-Kamiel
5-sterren
5-sterren

Bericht door Marlou-Kamiel »

@Xerox: ja, ze hebben gedaan wat ze kunnen maar de E.coli is multiresistent en reageert niet op de antibiotica die ze kreeg. en krijgt want ik heb wel dat laatste middel nog voor 2 dagen mee gekregen (maar meer voor mijn eigen gevoel zeiden ze.. nouja, dan maar voor mijn eigen gevoel..)
ze moet nu zelf....

@Dorothea: die fentanylpleister is wel een idee, ja! ga ik even aan Judith vragen.. al denk ik niet dat zij m heeft thuis.. en ze is komende dagen vrij. maar ik kan altijd morgen naar eigen da natuurlijk. en moet zowieso dan Utrecht bellen.... (als ons al die tijd gegund is natuurlijk)

Plaats reactie