Re: Wat heb je enzovoort....deel 666

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Kaela
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Kaela »

Angelique schreef:wie wat waar?
Canon 7 en 8 oktober. Google maar op canon experience days. Het waar heb ik niet meegekregen :o
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Siberienne schreef:Ik zit komend weekend in mijn eentje in Groningen voor een congres, maar heb wat vrije uurtjes. Iemand nog tips voor waar ik lekker hapje kan eten en waarheid leuk binnen rondkijken is? Ik dacht, ik ga lekker door de stad struinen maar het wordt nogal nat....
Wij hebben gegeten bij een restaurant wat iets met Cuba heette... mexicaans. Lekker. En we hebben een rondvaart met een boot gedaan, da's overdekt. Museums genoeg daar ook, maar daar mochten we met Joep niet in.
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

Kaela schreef:Canon 7 en 8 oktober. Google maar op canon experience days. Het waar heb ik niet meegekregen :o
Ik wel, dus doeii :biggrin2: :biggrin2: Maar jij hebt een tent toch :biggrin2:
Kaela
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Kaela »

Angelique schreef:Ik wel, dus doeii :biggrin2: :biggrin2: Maar jij hebt een tent toch :biggrin2:
Hahahaha Zaandam zag ik later. Dat is prima te doen met de tuut-tuut
koekje
5-sterren
5-sterren

Bericht door koekje »

Een punthoofd gekregen. Met zn 3en waren ze aan het gillen en ik kreeg niemand stil.
Toen ik de neiging kreeg om terug te gaan gillen, heb ik meneer uit zn hok gebeld. Baby's in zn handen gegeven, peuter naast hem geparkeerd en nu zit ik er even. Wat een serene rust, ondanks zoemende apparaten.
Kim_S
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kim_S »

koekje schreef:Een punthoofd gekregen. Met zn 3en waren ze aan het gillen en ik kreeg niemand stil.
Toen ik de neiging kreeg om terug te gaan gillen, heb ik meneer uit zn hok gebeld. Baby's in zn handen gegeven, peuter naast hem geparkeerd en nu zit ik er even. Wat een serene rust, ondanks zoemende apparaten.
Tis je roeping Koek. Je krijgt er zó veel voor terug! :biggrin2:
constance.blokzijl
5-sterren
5-sterren

Bericht door constance.blokzijl »

Pff weer een kickboks les gehad, ik moet even weer zeggen tegen mezelf dat ik het echt, echt leuk vind, want mijn armen en benen doen zo'n pijn.... als afsluiter van toch al een pittige les het nummer Bring Sally up, Bring Sally down.... je moet dus een soort van opdrukken; bij bring Sally down ga je naar beneden en dit vasthouden tot er weer bring Sally up wordt gezongen, jee zeg wat duurt dat lang!!! Heb het 1 minuut volgehouden, de lange 1.30 in mijn groep, dus we mogen nu elke les tot we het hele nummer kunnen.... ik voorzie nog heeeeeel veel spierpijn in mijn armen....
koekje
5-sterren
5-sterren

Bericht door koekje »

Kim_S schreef:Tis je roeping Koek. Je krijgt er zó veel voor terug! :biggrin2:
Idd! Tijd voor een lijstje:
- kak. Veel kak
- punthoofd, mogelijk chronisch
- slaapgebrek wat nooit meer overgaat
- hangbuik, ook te gebruiken als extra boodschappentas
- kapotte trommelvliezen
- hoge bloeddruk
- veel grijze haren
- constant gestuwde memmen, met kloven
- altijd melkvlekken en spuugselresten op je shirt
- bekken dat uit 2 losse entiteiten bestaat
- doorgezakte voeten die nu ook zonder vocht een maat groter zijn
- komende jaar nog stinkzweet en opvliegers

Aanvullingen mogen gegeven worden.
Kim_S
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kim_S »

koekje schreef:Idd! Tijd voor een lijstje:
- kak. Veel kak
- kapotte trommelvliezen
- hoge bloeddruk
- veel grijze haren

Een lege portemonnee :biggrin2:
dinky89
5-sterren
5-sterren

Bericht door dinky89 »

Siberienne schreef:Ik zit komend weekend in mijn eentje in Groningen voor een congres, maar heb wat vrije uurtjes. Iemand nog tips voor waar ik lekker hapje kan eten en waarheid leuk binnen rondkijken is? Ik dacht, ik ga lekker door de stad struinen maar het wordt nogal nat....
eelke schreef:Wij hebben gegeten bij een restaurant wat iets met Cuba heette... mexicaans. Lekker. En we hebben een rondvaart met een boot gedaan, da's overdekt. Museums genoeg daar ook, maar daar mochten we met Joep niet in.
Ik moest bij de vraag gelijk denken aan http://www.cantina-mexicana.nl op de vismarkt. Wat ook erg lekker eten is, is http://www.javaanseetcafegroningen.nl ;)
Maar ik weet niet welk Mexicaans restaurant met Cuba heet?

Verder zijn de vele hofjes geweldig en de Amsterdamse stijl wandelingen in de oosterpark wanneer je daarvan houdt. Weet niet wat je qua binnen zoekt maar je hebt natuurlijk het groninger museum bij het station wat qua gebouw een kunstwerk op zich is ;-)
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

https://hemingwaygroningen.bennergroep.nl/

Ik heb m ff gegogled. Cubaans restaurant dus :P vandaar ook Cuba in de naam, blijkbaar
dinky89
5-sterren
5-sterren

Bericht door dinky89 »

Ah, dat verklaard ;)
Daar kan ik geen oordeel over geven aangezien ik er niet heb gegeten :biggrin2:
src_esther
5-sterren
5-sterren

Bericht door src_esther »

eelke schreef:https://hemingwaygroningen.bennergroep.nl/

Ik heb m ff gegogled. Cubaans restaurant dus :P vandaar ook Cuba in de naam, blijkbaar
Was het misschien La Cubanita, een restaurantketen die in vele plaatsen te vinden is?
Mieke L.
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Mieke L. »

koekje schreef:Idd! Tijd voor een lijstje:
- kak. Veel kak
- kapotte trommelvliezen
- hoge bloeddruk
- veel grijze haren

Soms verlang ik nog wel terug naar die tijd dat ze baby/peuter/kleuter waren (combinatie pubers en moeder in overgang kan ook wel een uitdaging zijn ::) )
Nee hoor Koek, ik weet ook nog wel hoe pittig het was toen ze zo klein waren. Maar pfff als ze in de leeftijd komen dat ze uitgaan etc. heb je weer geheel andere zorgen. (slapen doe ik pas lekker als ik weet waar ze uithangen en hoe vaak ze ook aan hun mobiele telefoon gekleefd zijn normaal dan zijn ze ineens niet bereikbaar) Om maar niet te spreken over schoolprestaties etc. of het gebrek daaraan ::) . Elke leeftijd heeft zo zijn charme ben ik bang. Maar ach elk nadeel heeft zijn voordeel, je kan ook best met ze lachen en ik ben toch blij dat ik ze heb :biggrin2:
smulpaap
5-sterren
5-sterren

Bericht door smulpaap »

Mieke L. schreef:Soms verlang ik nog wel terug naar die tijd dat ze baby/peuter/kleuter waren (combinatie pubers en moeder in overgang kan ook wel een uitdaging zijn ::) )
Nee hoor Koek, ik weet ook nog wel hoe pittig het was toen ze zo klein waren. Maar pfff als ze in de leeftijd komen dat ze uitgaan etc. heb je weer geheel andere zorgen. (slapen doe ik pas lekker als ik weet waar ze uithangen en hoe vaak ze ook aan hun mobiele telefoon gekleefd zijn normaal dan zijn ze ineens niet bereikbaar) Om maar niet te spreken over schoolprestaties etc. of het gebrek daaraan ::) . Elke leeftijd heeft zo zijn charme ben ik bang. Maar ach elk nadeel heeft zijn voordeel, je kan ook best met ze lachen en ik ben toch blij dat ik ze heb :biggrin2:

Ja idd . Of dan gaan ze bij opa en oma op bezoek als puber . En dan vragen ze aan opa en oma wat hun eigen moeder uitspookte :biggrin2:
Dan word je als moeder weer eens boos op ze , en dan zeggen ze .... Jij . Jij was nog veel erger dan ik , opa en oma hebben het me zelf verteld hoor

Plaats reactie