Re: wat eten we vandaag... deel 41
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Patat met kroket uit de oven 
Bloemkool met paprika, rozijnen en Quorn, met kerriesaus van de Appie. Zonder rijst want dan proef je de bloemkool beter. 
Friet met sla.
Vanavond een berg paksoi met champignons roerbakken, zelfgemaakt woksausje en kipdijfilet erbij. Met noedels.
Vanavond een berg paksoi met champignons roerbakken, zelfgemaakt woksausje en kipdijfilet erbij. Met noedels.
Sjtam...
Menu zaterdag
Menu zaterdag
Linzensoep.
Martine-Tom schreef:swarma
Wat een goed idee
-
frodo quin
- 5-sterren

Blijkbaar een roerbak iets met tofu en curry. Het is bij vrienden te doen deze avond, dus geen afwas 
Pasa met kipfilet, kaas, slagroom, pesto cherry tomaatjes en rucola sla. Jummie
Pilaf met perziken
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Tapas - zelf gemaakt dit keer
Aka de restanten uit de koelkast en improviseren maar
Aka de restanten uit de koelkast en improviseren maar
Gebakken pieperschijfjes (prefab; niet zelf voorgekookt en ook niet zelf gesneden), worstjes, doperwten (niet uit pot deze keer, wel uit de vriezer). Schaaltje rauwkost erbij op tafel.
Als toetje yoghurt met kersen of yoghurt met granaatappel.
Eigenlijk heb ik ook zin in tofu. Van die home made zachte verse van de toko. De Oriental in A'dam op de Nieuwmarkt had altijd lekkere.
En dan lekker in de wok. met een zwartebonensausje en Aziatische (of Turkse, bij gebrek aan Aziatische lichtpaarse) aurbergientjes. En veel knoflook(stelen) en een bosje lente-ui. En lekkere pepertjes. En hele dure luxe omhooggevallen rijst.
En dat lust ik allemaal niet meer
Ik lust alleen nog maar piepers. En knollen en kolen. Bassie en Adriaan zullen wel blond met blauwe ogen worden.
Eigenlijk heb ik ook zin in tofu. Van die home made zachte verse van de toko. De Oriental in A'dam op de Nieuwmarkt had altijd lekkere.
En dan lekker in de wok. met een zwartebonensausje en Aziatische (of Turkse, bij gebrek aan Aziatische lichtpaarse) aurbergientjes. En veel knoflook(stelen) en een bosje lente-ui. En lekkere pepertjes. En hele dure luxe omhooggevallen rijst.
En dat lust ik allemaal niet meer
Ik lust alleen nog maar piepers. En knollen en kolen. Bassie en Adriaan zullen wel blond met blauwe ogen worden.
- Pauline
- 5-sterren

Ik denk het ook, van die lekkere uit de kluiten gewassen babies!koekje schreef:Gebakken pieperschijfjes (prefab; niet zelf voorgekookt en ook niet zelf gesneden), worstjes, doperwten (niet uit pot deze keer, wel uit de vriezer). Schaaltje rauwkost erbij op tafel.
En dat lust ik allemaal niet meer![]()
Pulled pork naar het recept van www.ashleywillems.nl maar dan anders, had geen gerookte paprika meer dus het tandoori massala gebruikt. We zouden het gaan eten met wraps en coolsla maar een vriendin belde of we zin hadden om te komen eten en ze ging iets van tapas maken dus heb een gedeelte meegenomen. De rest is voor vanavond en dan alsnog in wraps