Alleen jammer dat ik alle dozen al open had gehad maar ze niet kon vinden en vl ze dan vervolgens toch wel vind
Geluksmomentje van de dag
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Geluksmomentje van de dag
De hapjespan en koekenpan terug vinden
Alleen jammer dat ik alle dozen al open had gehad maar ze niet kon vinden en vl ze dan vervolgens toch wel vind
- Angelique
- 5-sterren

Die hoor je over 5 jaar nogdinky89 schreef:De hapjespan en koekenpan terug vinden![]()
Nieuwe laarzen
Andersom had beter geweest ja
Ik heb bijna nieuwe laarzen denk ik.
Ik heb bijna nieuwe laarzen denk ik.
- Charlie Angel
- Moderator
De meneer die hier voor de flat een hartaanval heeft gekregen die mijn buurman en ik toen hebben geprobeerd te reanimeren is gewoon helemaal hersteld! Geen restschade!
Hij heeft het natuurlijk enorm zwaar gehad is gedotterd en heeft echt een tijd in het ziekenhuis gelegen en is nu druk met opbouwen ed. Aldus zijn zoon.
Jeetje wat vind ik dit een geluksmoment.
Bijzonder vind ik wel dat hij op het moment dat wij bezig waren met hem hij helemaal weg was en toch heeft hij dat meegekregen. Hij heeft ons meegekregen.
Hij hoopt over een tijdje hier eens langs te komen. Naar de plek en naar ons.
Hij heeft het natuurlijk enorm zwaar gehad is gedotterd en heeft echt een tijd in het ziekenhuis gelegen en is nu druk met opbouwen ed. Aldus zijn zoon.
Bijzonder vind ik wel dat hij op het moment dat wij bezig waren met hem hij helemaal weg was en toch heeft hij dat meegekregen. Hij heeft ons meegekregen.
Zo dat is zeker een geluksmoment! Kwam je die zoon toevallig tegen?
- -Annemarie-
- 5-sterren

Zo, dat is toch wel bijzonder! En zeker een geluksmoment!Charlie Angel schreef:De meneer die hier voor de flat een hartaanval heeft gekregen die mijn buurman en ik toen hebben geprobeerd te reanimeren is gewoon helemaal hersteld! Geen restschade!
Ik heb twee weken geleden BHV gedaan, en dan hoop je het in het echt nooit nodig te hebben. Maar als het dan toch moet is dit verhaal wel een mooie opsteker.
- -Annemarie-
- 5-sterren

Het plenst, en ik hoef de komende uren niet naar buiten. Dat vind ik toch altijd weer een geluksmomentje. 
Jup ik heb nieuwe laarzen gekocht

- Inge en Bono
- 5-sterren

Oh wat een super nieuws via de zoon Angelique, wauw!!
Leuke laarzen Eelke
Mijn kleine geluksmomentje; ik word goed in slapen na een nachtdienst
Leuke laarzen Eelke
Mijn kleine geluksmomentje; ik word goed in slapen na een nachtdienst
- pearlsofpassion
- Moderator
Ja!koekje schreef:Pop, ben je al lekker thuis?
Wij zijn thuis!
Nog even goed in het oog houden dat hij goed blijft.
Maar normaal zou hij genezen moeten zijn.
Laurens is helemaal blij dat mama terug thuis is en lijkt er niet erg van afgezien te hebben. Gelukkig.
Wij zijn natuurlijk super gelukkig om terug samen te zijn.
En heel opmerkelijk: voorheen droeg ik Laurens zonder zijn gewicht zelfs maar te voelen. Hij voelde helemaal niet zwaar. Maar nu.... nu kan ik hem bijna niet meer tillen!
En hij lijkt zo groot!
Vreemd hoe je beeld op een week tijd zo verandert.
- Inge en Bono
- 5-sterren

Welkom thuis PoP, fijn!
Fijn dat jullie thuis zijn PoP! Hopelijk kan je nog lekker even op een roze wolk klimmen.
Hoe vindt Laurens het om grote broer te zijn?
Ons geluksmoment: we hebben een keuken!
Een werkende, echte, geen-mankement-vertonende keuken. Het is nog niet af (er moet nog een achterwand komen en nog geschilderd en zo) maar we zijn er zóóóóó blij mee! Als ik weer wat beter ben ga ik een appeltaart bakken om de nieuwe oven uit te proberen
Hoe vindt Laurens het om grote broer te zijn?
Ons geluksmoment: we hebben een keuken!
Een werkende, echte, geen-mankement-vertonende keuken. Het is nog niet af (er moet nog een achterwand komen en nog geschilderd en zo) maar we zijn er zóóóóó blij mee! Als ik weer wat beter ben ga ik een appeltaart bakken om de nieuwe oven uit te proberen
-
Shanti en co
- 5-sterren

Wat fijn dat jullie thuis zijn PoP!
Alvast veel bakplezier gewenst Hope, hopelijk heb je snel zin in appeltaart, dat is in ell geval zoet.
Ondanks dat mijn trein vertraging had toch nog in de bus zitten.
Ik heb normaal 5 minuten om van de trein naar de bus te lopen, nu waren dat er 2... ik heel optimistisch er toch maar heen gelopen/gerend en toen bleek de bus ook vertraagd te zijn.
Alvast veel bakplezier gewenst Hope, hopelijk heb je snel zin in appeltaart, dat is in ell geval zoet.
Ondanks dat mijn trein vertraging had toch nog in de bus zitten.
Ik heb normaal 5 minuten om van de trein naar de bus te lopen, nu waren dat er 2... ik heel optimistisch er toch maar heen gelopen/gerend en toen bleek de bus ook vertraagd te zijn.
- pearlsofpassion
- Moderator
Wat super!Charlie Angel schreef:De meneer die hier voor de flat een hartaanval heeft gekregen die mijn buurman en ik toen hebben geprobeerd te reanimeren is gewoon helemaal hersteld! Geen restschade!
Zo zie je maar weer, het kan echt levens redden.
Bruine????Angelique schreef:Die hoor je over 5 jaar nog![]()
Nieuwe laarzen
De mijne komen morgen