Re: Topic: foto van de dag 2.0
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
[quote="joel"]
Nelson kan zo in een reclame voor whitening tandpasta 

Mooi zo'n studio foto!
OT, Misschien gaan we meedoen met een fotoshoot voor honden in okt.
Ben benieuwd hoe zoiets gaat, wil graag een keer een ECHT supermooie 'fotograaf-foto' .... Hoop dat we idd kunnen die datum.
Iemand toevallig ervaring met een fotosessie ( buiten)? Qadir is natuurlijk niet het makkelijkste model, hij gaat heus wel zit en af. Maar als hij er geen zin in heeft, straalt ie dat dus ook uit....
Ben benieuwd hoe zoiets gaat, wil graag een keer een ECHT supermooie 'fotograaf-foto' .... Hoop dat we idd kunnen die datum.
Iemand toevallig ervaring met een fotosessie ( buiten)? Qadir is natuurlijk niet het makkelijkste model, hij gaat heus wel zit en af. Maar als hij er geen zin in heeft, straalt ie dat dus ook uit....
- KarenH
- 5-sterren

- Contacteer:
Ik ben fotograaf, dus ik doe die foto's zelf, hoewel het wel leuk is om te zien hoe andere fotografen mijn hond fotograferenjoel schreef: Mooi zo'n studio foto!
Honden, net zoals kinderen, zijn heel leuk om te fotograferen, maar je hebt er wel geduld voor nodig.
Ja dat scheelt, dat je het zelf kan, jij kent je hond t beste en weet wat je moet zeggen of doen. Natuurlijk hebben de andere fotografen ook geduld, maar wilde dat ik t ook zelf kon, die foto's maken.KarenH schreef: Ik ben fotograaf, dus ik doe die foto's zelf, hoewel het wel leuk is om te zien hoe andere fotografen mijn hond fotograferen
Honden, net zoals kinderen, zijn heel leuk om te fotograferen, maar je hebt er wel geduld voor nodig.
Wat vind jij mooier qua vacht, als ik Qadir gewassen zijn alle haren los van elkaar zoals hier net na z'n bad,

maar na een tijd krijg je een beetje 'strengen' zoals op de strand foto, wat zou beter uitpakken voor de foto
Het is altijd een kwestie van geduld. Luisteren naar de eigenaar en kijken naar de hond, wat bij die hond past. Ik heb laatst een puppieshoot gedaan. Alle baasjes zeiden dat hun hondje heus niet bleef zitten en op 2 na (waarbij de eigenaren echt niet handig bezig waren en niet luisterden) is het allemaal gelukt. Gewoon even geduld, een paar tips van mijn kant en hop, gelukt!joel schreef: Ja dat scheelt, dat je het zelf kan, jij kent je hond t beste en weet wat je moet zeggen of doen. Natuurlijk hebben de andere fotografen ook geduld, maar wilde dat ik t ook zelf kon, die foto's maken.
Wat vind jij mooier qua vacht, als ik Qadir gewassen zijn alle haren los van elkaar zoals hier net na z'n bad,
maar na een tijd krijg je een beetje 'strengen' zoals op de strand foto, wat zou beter uitpakken voor de foto
Je kan het ook wel zelf! Kwestie van er mee bezig zijn, goede camera hebben en oefenen! Dan kom je een heel eind!
En wat mooier is, is een kwestie van smaak. Het wordt jou foto!
Bedankt voor jullie reactie,
Tis ip een shoot voor hun portfolio en ik krijg dan ook wat foto's, dus wil hem dan wel mooi erop hebben voor ze. Veel mensen kennen de Afghaan met vacht tot op de grond en dat heeft ie al zeker niet dus verder wil ik hem wel mooi hebben voor ze. Ik zal hun eens vragen wat Ze mooier vinden voor de foto.
Ik vind 'de week na het wassen kapsel' van hem t mooiste. Ik ga gewoon de kunst afkijken bij de fotografen
, al zou ik gewoon een keer een basiscursus moeten gaan volgen en bijbehorende camera moeten kopen 
Tis ip een shoot voor hun portfolio en ik krijg dan ook wat foto's, dus wil hem dan wel mooi erop hebben voor ze. Veel mensen kennen de Afghaan met vacht tot op de grond en dat heeft ie al zeker niet dus verder wil ik hem wel mooi hebben voor ze. Ik zal hun eens vragen wat Ze mooier vinden voor de foto.
Ik vind 'de week na het wassen kapsel' van hem t mooiste. Ik ga gewoon de kunst afkijken bij de fotografen
Laatst gewijzigd door joel op za 05 sep 2015, 20:59, 1 keer totaal gewijzigd.
- KarenH
- 5-sterren

- Contacteer:
Ik fotografeer een hond het liefst zoals hij is...een hondjoel schreef: Bedankt voor jullie reactie,
Ik vind 'de week na het wassen kapsel' van hem t mooiste. Ik ga gewoon de kunst afkijken bij de fotografen, al zou ik gewoon een keer een basiscursus moeten gaan volgen en bijbehorende camera moeten kopen
![]()
Maar als je in opdracht fotografeert dan moet je gewoon naar het baasje luisteren, neemt niet weg dat je het zachtjes een bepaalde kant op kunt sturen.
Vind jouw Afghaan prachtig hoor, als hij net gewassen is is dat wat lastiger fotograferen wanneer het zonnetje schijnt, ik denk dat zijn vacht snel uitbijt, dus mijn voorkeur zou uitgaan zoals op het strand.
Heb nog nooit zo'n hond gefotografeerd, lijkt me geweldig als hij nat is en dan gaat schudden.