Is er iemand die weleens naar Halimas in Den Haag gaat ? Ik had daar voorheen weleens kwartelkarkasjes vandaan, zou best wel weer een doosje willen
Verzamelgroep: Zuid Holland
Moderator: Charlie Angel
Re: Verzamelgroep: Zuid Holland
Deze slager zit, zag ik net, ook in de Zwartjanstraat in Rotterdam.
Is er iemand die weleens naar Halimas in Den Haag gaat ? Ik had daar voorheen weleens kwartelkarkasjes vandaan, zou best wel weer een doosje willen
Ik heb het paardenvlees daar gehaald zag er mooi uit maar volgens mij is het grof gemalen.
Moet zeggen dat het vlees voor ons ook erg goed is en zeker niet duur.
Bv 3 kg rundergehakt 10 eu.
dit is hun site http://www.vandorpslagerijen.nl/aanbieding.php aanbiedingen zijn altijd dezelfde.
Moet zeggen dat het vlees voor ons ook erg goed is en zeker niet duur.
Bv 3 kg rundergehakt 10 eu.
dit is hun site http://www.vandorpslagerijen.nl/aanbieding.php aanbiedingen zijn altijd dezelfde.
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
Wegens omstandigheden verkoop ik de inhoud van mn vriezers....
zo goed als al t barfspul mag eruit.....
overnemen of ruilen voor kvv...
as zaterdagavond kan er gesnuffeld worden in de vriezers...
In Ridderkerk
zo goed als al t barfspul mag eruit.....
overnemen of ruilen voor kvv...
as zaterdagavond kan er gesnuffeld worden in de vriezers...
In Ridderkerk
Hier pernis, doe graag mee aan lijntje zuid holland
Hallo
Vraag je is er iemand uit mijn richting waar ik met me brommobiel kan komen
Die bij Orinake Tamara mee bestellen
Ik zou graag 10kg konijn karkas mee willen bestellen
7/11: Konijn - Wild - zeer beperkt SW Nevele - BOZ
Gr joyce (Cocheta)
Vraag je is er iemand uit mijn richting waar ik met me brommobiel kan komen
Die bij Orinake Tamara mee bestellen
Ik zou graag 10kg konijn karkas mee willen bestellen
7/11: Konijn - Wild - zeer beperkt SW Nevele - BOZ
Gr joyce (Cocheta)
-
judith1967
- 5-sterren

He dorpsgenoot welkomdaizydemi schreef: Hier pernis, doe graag mee aan lijntje zuid holland
Wat voor hond(en heb je?
Laatst gewijzigd door judith1967 op wo 15 okt 2014, 20:07, 1 keer totaal gewijzigd.
- Stacey1987
- 2-sterren

Verkooppunten Nootdorp e.o.
Hallo,
Ik ben Stacey en wij krijgen op 31 oktober onze pup. Nu wil ik graag een combinatie van kvv en barf gaan voeren. Onze pup is vanuit het nest al gewend aan rauw vlees. Wij wonen in Nootdorp en aangezien ik nog niet zo bekend ben met het barfen, vroeg ik me af of er mensen hier in de omgeving zijn die verkooppunten aanraden, of juist afraden! Ik wil beginnen met kleine hoeveelheden te kopen omdat ik nog niet weet wat wel en niet in de smaak zal vallen en niet met enorme overschotten wil komen te zitten. Mijn pup zal in het begin rond de 200 gram per dag gaan eten.
Groetjes,
Stacey
Ik ben Stacey en wij krijgen op 31 oktober onze pup. Nu wil ik graag een combinatie van kvv en barf gaan voeren. Onze pup is vanuit het nest al gewend aan rauw vlees. Wij wonen in Nootdorp en aangezien ik nog niet zo bekend ben met het barfen, vroeg ik me af of er mensen hier in de omgeving zijn die verkooppunten aanraden, of juist afraden! Ik wil beginnen met kleine hoeveelheden te kopen omdat ik nog niet weet wat wel en niet in de smaak zal vallen en niet met enorme overschotten wil komen te zitten. Mijn pup zal in het begin rond de 200 gram per dag gaan eten.
Groetjes,
Stacey
Welkom op Barfplaats Stacey
Veel plezier cq voorpret met je pup, wat voor soort is het ??
Hier vind je een hoop informatie lijkt mij
http://www.barfplaats.nl/forum/viewtopic.php?t=5
Hier vind je een hoop informatie lijkt mij
http://www.barfplaats.nl/forum/viewtopic.php?t=5
- Stacey1987
- 2-sterren

Bedankt! Het is een gladharige kromfohrlander. Ja ik heb de barfplaatswebsite al grondig bekeken, alleen adressen hier in de omgeving heb ik niet kunnen vinden. Wel zie ik dat er regelmatig lijntjes zijn, maar het probleem daarmee is voor mij dus dat het te grote hoeveelheden van 1 bepaald soort zijn, dus zou graag met mensen uit de buurt porties willen gaan delen uit de lijntjes als dat mogelijk is.
- CindyMayella
- 5-sterren

Pluk woont ook in Nootdorp en ikzelf woon er 5 minuten vandaan........ En welkom nog
!
- Stacey1987
- 2-sterren

Bedankt! Heb jij dan tips voor goed(kope) adresjes in de buurt?
- MerelsMommy
- 3-sterren

Ik woon in Zoetermeer en ik koop altijd 20 of 30 kilo tegelijk.
Mijn monster eet 1200 gram per dag. Dus het steekt niet op een kilootje meer of minder.
Als je eens wat nodig hebt, dan mag je gerust een kilootje of wat bij mij reserveren, hoor.
Moet je het wel zelf komen halen
Mijn monster eet 1200 gram per dag. Dus het steekt niet op een kilootje meer of minder.
Als je eens wat nodig hebt, dan mag je gerust een kilootje of wat bij mij reserveren, hoor.
Moet je het wel zelf komen halen
- CindyMayella
- 5-sterren

Helaas niet
..... Ik haal mn spullen bij Dobey, is wel duurder, maar de hoeveelheden van de lijntjes zijn teveel....... Heb van alles maar 1 kg nodig per 4 weken.... Heb laatst van Pluk karkassen etc overgenomen, dus heb dan nog minder nodig...... Pluk zou me laten weten wanneer ze weer gaat bestellen bij Degomeat......
- Stacey1987
- 2-sterren

Oke dat is fijn om te weten! Ophalen in zoetermeer is geen probleem.
- Stacey1987
- 2-sterren

Wellicht dat het anders misschien mogelijk is om met meerdere mensen samen te bestellen zodat we aan de standaard van geloof meestal 10 kg komen per vleessoort?