Ja die heb jij nou zekerpienke schreef: ? ? ?![]()
Huizen kopen/verkopen?
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Huizen kopen/verkopen?
- Charlie Angel
- Moderator
Altijd jammer om de plannen bij te moeten stellen Koek, maar liever dat dan het hele huis van slag om toch maar die datum vast te houden.
Wij hebben hier ook de katten in het oude huis gelaten in de slaapkamer. In 1 dag alles verhuisd en op zijn plaats gezet en daarna lekker de katten opgehaald.
Die konden toen lekker op hun gemak het hele huis verkennen.
Wij hebben hier ook de katten in het oude huis gelaten in de slaapkamer. In 1 dag alles verhuisd en op zijn plaats gezet en daarna lekker de katten opgehaald.
Kim_S schreef: Ja die heb jij nou zeker![]()
pienke schreef:![]()
![]()
ach, dan past 'ie hier goed
![]()
-
Martine-Tom
Neeee dat was mijn Pers, Freud was toen nog niet eens vloeibaarpienke schreef:![]()
![]()
ach, dan past 'ie hier goed
![]()
O, ik wilde al zeggen 'niks raars gemerkt aan Freud'Martine-Tom schreef: Neeee dat was mijn Pers, Freud was toen nog niet eens vloeibaar![]()
Maar goed, dat had ook iets over mij kunnen zeggen
Zo zou ik het hier het liefst ook doen. Maar ik denk dat we niet in 1 dag kunnen verhuizen. Teveel spullen en ik kan niet genoeg meehelpen met Vera.Maxi's 3-tal schreef: Altijd jammer om de plannen bij te moeten stellen Koek, maar liever dat dan het hele huis van slag om toch maar die datum vast te houden.
En dan denk je je huis verkocht te hebben, afspraak bij de notaris zou morgen plaatsvinden en dan krijg je een 10 minuten geleden de volgende mail:
Hallo ,
Soeben habe ich erfahren, dass die Bank wider Erwarten eine Finanzierung des Hauses ablehnt. Grund hierfür ist ein zu geringer Beleihungswert. Es tut mir leid, dass wir den Verkauf nicht realisieren können, jedoch sind wir von den Banken abhängig. Das Notariat werden wir entsprechend informieren.
Ich werde Sie morgen Vormittag anrufen, um weiteres zu besprechen.
En ik dacht dat ik eindelijk van de shit af was en opnieuw kon beginnen.... In plaats daarvan nog verder de shit in want de bank gaat mij nu niet meer serieus nemen als ik dit ga doorgeven. Dan is het verkocht, dan weer niet, dan toch weer wel en uiteindelijk toch weer niet... Dan gaat veilen worden nu dus hé. Ik had tenslotte maar tot eind oktober de tijd gekregen om het huis te verkopen.

Hallo ,
Soeben habe ich erfahren, dass die Bank wider Erwarten eine Finanzierung des Hauses ablehnt. Grund hierfür ist ein zu geringer Beleihungswert. Es tut mir leid, dass wir den Verkauf nicht realisieren können, jedoch sind wir von den Banken abhängig. Das Notariat werden wir entsprechend informieren.
Ich werde Sie morgen Vormittag anrufen, um weiteres zu besprechen.
En ik dacht dat ik eindelijk van de shit af was en opnieuw kon beginnen.... In plaats daarvan nog verder de shit in want de bank gaat mij nu niet meer serieus nemen als ik dit ga doorgeven. Dan is het verkocht, dan weer niet, dan toch weer wel en uiteindelijk toch weer niet... Dan gaat veilen worden nu dus hé. Ik had tenslotte maar tot eind oktober de tijd gekregen om het huis te verkopen.
- Angelique
- 5-sterren

Oww, dat is zuur zeg 
Oh wat erg 
+1000Nadia schreef: Fuck![]()
-
judith1967
- 5-sterren

Zoo das ruk zeg

We hebben voorlopig getekend 
2 maart is de overdracht, ik kan niet wachten
2 maart is de overdracht, ik kan niet wachten
- Angelique
- 5-sterren

Ow, dan is het alweer bijna lentejasmijn schreef: We hebben voorlopig getekend
2 maart is de overdracht, ik kan niet wachten![]()