Ow jee, wat is dit?? (blijkt lymfeklierkanker)
Moderator: Lizzy
Re: Ow jee, wat is dit?? (blijkt lymfeklierkanker)
Wat een pech nou weer met Yuki zijn pootje! Gelukkig ging het vanmiddag bij hr Ruttemans goed. Veel sterkte beiden!
- HannekeKjell
- 5-sterren

Fijn dat het allemaal vlot verlopen is vandaag
op Yuki zijn zere pootje.
Gelukkig dat het Ruttemangebeuren goed ging!
Wat het ongelukje betreft: je kunt on-mo-ge-lijk alles voorzien, tuurlijk is het balen als zoiets gebeurd, maar reken jezelf daar nu niet te hard op af.....
Beterschap met het pootje
Wat het ongelukje betreft: je kunt on-mo-ge-lijk alles voorzien, tuurlijk is het balen als zoiets gebeurd, maar reken jezelf daar nu niet te hard op af.....
Beterschap met het pootje
Ow ow...een hele dikke knuffel voor jullie allebei!
Het gaat gelukkig best goed met Yuk's poot!! 
Na veel Traumeel en smeren met Arnica (en e.e.a. aan voedingssupplementen extra) loopt ie best aardig.
We mogen niet klagen
Na veel Traumeel en smeren met Arnica (en e.e.a. aan voedingssupplementen extra) loopt ie best aardig.
We mogen niet klagen
- EllenL
- 5-sterren

- Contacteer:
Mooi zo!!yuki11 schreef: Het gaat gelukkig best goed met Yuk's poot!!
We mogen niet klagen![]()
Hou nie van klagen nie....wordt niemand beter vanSaille schreef: Mooi zo!!(en klagen mag altijd, zijn we Nederlanders voor
![]()
)
Die rus-tox, die je noemde, is dat zo als combi-middel verkrijgbaar??
- EllenL
- 5-sterren

- Contacteer:
Het is een homeopatisch middel, werkt dus vooral bij gewrichtspijn als iemand met name na rust last heeft en het daarna minder wordt. Ik kan mijn boeken er niet op naslaan want heb heel radicaal al mijn homeopathie middelen aan cali gegeven, opgeruimd staat netjes vind ik, maar goed, dat ik niet tegen homeopathische middelen kan wil niet zeggen dat ze bij anderen geen geweldige dingen kunnen doenyuki11 schreef: Hou nie van klagen nie....wordt niemand beter van
Die rus-tox, die je noemde, is dat zo als combi-middel verkrijgbaar??![]()
Maar of het ook in een of andere combi zit, geen idee, dacht dat het in traumeel zat maar blijkt na wat gegoogle niet zo te zijn.
Wat je zou kunnen doen is ergens of van iemand (ik weet dat cali het heeft, lol) de LM1 potentie op de kop te tikken, als je een korreltje in een 5 ml flesje doet en dat aanlengt met brandewijn en oplost, is het een kwestie van 5x goed schudden (echt flesje op je hand meppen), dekseltje er af en Yuki aan het flesje laten ruiken (1x per dag). Dat is het handige van de LM potenties (alhoewel ik genoeg mensen ken die toch liever gewoon een korrel nemen, kan natuurlijk ook, maar dit is een stuk zuiniger, lol)
Wat fijn om te horen johyuki11 schreef: Het gaat gelukkig best goed met Yuk's poot!!
We mogen niet klagen![]()
Jullie hadden wel genoeg narigheid zo
Even een updateje

Het gaat goed met Yukemannetje!!! 2,5 week geleden de laatste kuur gehad, daarna nog 2x Endoxanpillen, waarvan afgelopen zondag de laatste. En nergens last van!!
Wel verhaart hij ongelooflijk veel!! Eerst de hele ondervacht eruit en nu ook veel losse haren in de bovenvacht. Zijn haren voelen ook heel stug aan, dus hij is wel ietsie minder knuffelbaar
Met zijn gewrichten blijft het zo'n beetje hetzelfde...stijf en gammel
Deze week is oma Winnie op bezoek, dus opa en oma de Wit kunnen er weer gezellig samen op uit

Volgende week staat ons volgende bezoek aan Rutteman gepland. De beste man wil nog even doorbehandelen, maar ik denk dat wij daar voor bedanken. Afgesproken was dat we voor Yuk's verjaardag klaar zouden zijn (25 aug), maar nu zegt hij dat het half jaar eigenlijk pas in gaat op het moment dat de tumor weg is, dus dan zouden we nog een maand door moeten...

We zullen zien.
Het gaat goed met Yukemannetje!!! 2,5 week geleden de laatste kuur gehad, daarna nog 2x Endoxanpillen, waarvan afgelopen zondag de laatste. En nergens last van!!
Wel verhaart hij ongelooflijk veel!! Eerst de hele ondervacht eruit en nu ook veel losse haren in de bovenvacht. Zijn haren voelen ook heel stug aan, dus hij is wel ietsie minder knuffelbaar
Met zijn gewrichten blijft het zo'n beetje hetzelfde...stijf en gammel
Deze week is oma Winnie op bezoek, dus opa en oma de Wit kunnen er weer gezellig samen op uit
Volgende week staat ons volgende bezoek aan Rutteman gepland. De beste man wil nog even doorbehandelen, maar ik denk dat wij daar voor bedanken. Afgesproken was dat we voor Yuk's verjaardag klaar zouden zijn (25 aug), maar nu zegt hij dat het half jaar eigenlijk pas in gaat op het moment dat de tumor weg is, dus dan zouden we nog een maand door moeten...
We zullen zien.
- EllenL
- 5-sterren

- Contacteer:
Fijn dat het zo goed gaat!! Logisch van die vacht hoor, is toch de makkelijkste manier om afvalstoffen uit het lichaam te verwijderen dus is alleen maar een goed teken 
Wat heerlijk dat het zo goed gaat

- Charlie Angel
- Moderator
Vervelend dat zijn gewrichten hetzelfde blijven, maar heerlijk te lezen dat hij het verder zo goed doet! 
-
robbiekomvoor
- 5-sterren

geweldig om te lezen! 
ik zou wel doorgaan karin,het zekere voor het onzekere
ik zou wel doorgaan karin,het zekere voor het onzekere