Verzamelgroep: Zuid Holland

Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Re: Verzamelgroep: Zuid Holland

Jouls
3-sterren
3-sterren

Bericht door Jouls »

Ik zit heel erg te twijfelen of ik Jouls (gedeeltelijk) over ga zetten op Barf.
Ik ben best tevreden over de kvv die ze krijgt, maar ik vind vlees zo leuk....ik kan er zo van genieten als ze lekker staat te knagen!

Voorheen weigerde ze ook maar iets van knaagwerk op te eten, maar dat gaat nu steeds beter.

Nu zou ik graag bij Aurora Borealis voor 29 nov willen bestellen, maar veel gaat per 10-15 kg en dat is me teveel, is er iemand die met me zou willen delen? (En dan geen 1 kg, maar meer ;)).
briitje
3-sterren
3-sterren

Bericht door briitje »

Jouls schreef: Ik zit heel erg te twijfelen of ik Jouls (gedeeltelijk) over ga zetten op Barf.
Ik ben best tevreden over de kvv die ze krijgt, maar ik vind vlees zo leuk....ik kan er zo van genieten als ze lekker staat te knagen!

Voorheen weigerde ze ook maar iets van knaagwerk op te eten, maar dat gaat nu steeds beter.

Nu zou ik graag bij Aurora Borealis voor 29 nov willen bestellen, maar veel gaat per 10-15 kg en dat is me teveel, is er iemand die met me zou willen delen? (En dan geen 1 kg, maar meer ;)).
Heb net heel veel besteld, had dat nou net eerder gezegd hihi. Waar woon je ook en wat zou je eventueel willen hebben? Kan ik kijken of ik nog wat kwijt kan.
Jouls
3-sterren
3-sterren

Bericht door Jouls »

briitje schreef: Heb net heel veel besteld, had dat nou net eerder gezegd hihi. Waar woon je ook en wat zou je eventueel willen hebben? Kan ik kijken of ik nog wat kwijt kan.
Ik woon aan de rand van Den Haag (Leidschenveen).
Wat aardig aangeboden, wat heb je zoal :D?

Ik zat te denken aan rund-paarden-...vlees, pens en ribben-kk (aan kippenprodukten kan ik wel aan komen).
briitje
3-sterren
3-sterren

Bericht door briitje »

Afgelopen keer heb ik 30 kl vlees bestel. Van kippennekken (deze waren erg goedkoop), runder/konijnen oren, bullepezen, geelhaar, kophuid, huidrollen ect ect. Voornamelijk om het allemaal te drogen.
Ik bedoelde met kwijt of ik nog meer in me vriezertje kwijt kan, zodat we kunnen delen hahaha.  :P

Eventueel mag je wel de konijnenoren overnemen en misschien een deel van de runderoren, mocht je dat interessant vinden.
Ik kom uit Capelle ad ijssel. Dus valt met de afstand mee.
Jouls
3-sterren
3-sterren

Bericht door Jouls »

Het klonk ook te mooi om waar te zijn ;D

Maar ik bedoelde echt spier-orgaan-bot mee ipv droogvlees (ook erg leuk trouwens).
Wat Jouls echt niet blieft is konijn, dus bedankt voor je lieve aanbod, maar die sla ik over :P.
Ina
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ina »

Heeft Jouls al eens patrijs gegeten, of ben je absoluut niet op zoek naar prooidier.
Ik heb hier namelijk nog een kilo onthoofde-geplukte pratrijsjes in de vriezer waarvan mijn dames hebben besloten dat die te goor zijn om op te eten  :-X

Mocht je..., of iemand anders in de buurt interesse hebben, roep je maar :)
briitje
3-sterren
3-sterren

Bericht door briitje »

Jouls schreef: Het klonk ook te mooi om waar te zijn ;D

Maar ik bedoelde echt spier-orgaan-bot mee ipv droogvlees (ook erg leuk trouwens).
Wat Jouls echt niet blieft is konijn, dus bedankt voor je lieve aanbod, maar die sla ik over :P.
Geen probleem hoor! Succes ermee
Seih
1-ster
1-ster

Bericht door Seih »

Mag ik er bij in Hellevoetsluis? :biggrin2:
Ben zelf niet mega fanatiek in BARF (meer KVV), maar dingen om te drogen en beginnersdingetjes qua BARF gaan er hier altijd prima in. Helaas kan ik tot nu toe alleen nog maar aan kalkoennekken komen, maar het zou voor de afwisseling ook leuk zijn om wat anders te hebben. ::)
Joyce1985
5-sterren
5-sterren

Bericht door Joyce1985 »

Jouls schreef: Ik zit heel erg te twijfelen of ik Jouls (gedeeltelijk) over ga zetten op Barf.

Niet twijfelen, gewoon doen! :biggrin2: :P

Ik kan hier niet meer zoveel kwijt, maar ik wil wel delen. Ligt er wel een beetje aan wat je gaat bestellen ;).
Monique77
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Monique77 »

Iemand in de regio Rotterdam interesse in Zalmkoppen ? Voor € 0,50 per stuk op te halen in Berkel en Rodenrijs  ;)
Jouls
3-sterren
3-sterren

Bericht door Jouls »

Ina schreef: Heeft Jouls al eens patrijs gegeten, of ben je absoluut niet op zoek naar prooidier.
Ik heb hier namelijk nog een kilo onthoofde-geplukte pratrijsjes in de vriezer waarvan mijn dames hebben besloten dat die te goor zijn om op te eten :-X

Mocht je..., of iemand anders in de buurt interesse hebben, roep je maar :)
Jouls heeft nog nooit patrijs gegeten, wel heb ik eens fazant en duif geprobeerd en dat was geen succes.
Ik houd het in mijn achterhoofd Ina en als ze al naar een andere vriezer zijn gevlogen heb ik pech. In iedergeval heel erg bedankt voor het aanbod.
CindyMayella
5-sterren
5-sterren

Bericht door CindyMayella »

Fazant boutjes/pootjes zijn hier ook niet favoriet.... 1x gegeven, liet de helft staan...
Jouls
3-sterren
3-sterren

Bericht door Jouls »

Joyce1985 schreef: Niet twijfelen, gewoon doen! :biggrin2: :P

Ik kan hier niet meer zoveel kwijt, maar ik wil wel delen. Ligt er wel een beetje aan wat je gaat bestellen ;).
Hè Joyce, ben dus eindelijk toch over.. :D

Zou jij interesse in paardenvlees hebben (ong 2-3 kg)?
pluk
5-sterren
5-sterren

Bericht door pluk »

Fazant wordt hier rauw ook niet gegeten. Na een paar uur in de droogoven wel :biggrin2:
Arline
3-sterren
3-sterren

Bericht door Arline »

Door de lijntjes volgestampte vriezers, maar helaas geen pens meer  :( Iemand in omgeving Gorinchem die pens voor mij heeft, of een tip waar in de buurt ik het vandaan kan halen?

Plaats reactie