Slagerij West in Rotterdam heeft pens, maar dat zal denk ik wat te ver zijn voor je ?Arline schreef: Door de lijntjes volgestampte vriezers, maar helaas geen pens meerIemand in omgeving Gorinchem die pens voor mij heeft, of een tip waar in de buurt ik het vandaan kan halen?
Verzamelgroep: Zuid Holland
Moderator: Charlie Angel
Re: Verzamelgroep: Zuid Holland
- Joyce1985
- 5-sterren

Ein-de-lijk!Jouls schreef: Hè Joyce, ben dus eindelijk toch over..
Zou jij interesse in paardenvlees hebben (ong 2-3 kg)?
Ja hoor, dat is prima!
Als fazant en duif tot nu toe ook geen succes waren, zou ik dus niet gokken op patrijs.Jouls schreef: Jouls heeft nog nooit patrijs gegeten, wel heb ik eens fazant en duif geprobeerd en dat was geen succes.
Ik houd het in mijn achterhoofd Ina en als ze al naar een andere vriezer zijn gevlogen heb ik pech. In iedergeval heel erg bedankt voor het aanbod.
Ik had hoop dat dit wild wel gegeten zou worden, maar niet dus.
Ieder ander die interesse heeft..., gratis af te halen, een kilo geplukte en onthoofde patrijs
- Inge en Bono
- 5-sterren

Waar liggen de patrijsjes? 
Daar was ik ook al een beetje bang voor Ina....Ina schreef: Als fazant en duif tot nu toe ook geen succes waren, zou ik dus niet gokken op patrijs.
Ieder ander die interesse heeft..., gratis af te halen, een kilo geplukte en onthoofde patrijs![]()
Nogmaals bedankt voor het meedenken en hopelijk vliegen ze gauw uit je vriezer!
De patrijsjes liggen (heel geduldig) te wachten in Leidschenveen - Den HaagInge en Bono schreef: Waar liggen de patrijsjes?![]()
Bedankt.Monique77 schreef: Slagerij West in Rotterdam heeft pens, maar dat zal denk ik wat te ver zijn voor je ?
Opzich wel toe doen, maar ze hebben geen site toch? Is het assortiment hetzelfde als van islam center rdam? West ben ik nl nog nooit geweest. Moet je van te voren bestellen of kun je gewoon langs?
Hoeveel heb je nodig? Ik heb gemalen runderpens van herbyvers daar kan je wat van overnemen? Ik woon in langerak kwartiertje van gorinchem[emoji6]Arline schreef: Door de lijntjes volgestampte vriezers, maar helaas geen pens meerIemand in omgeving Gorinchem die pens voor mij heeft, of een tip waar in de buurt ik het vandaan kan halen?
Mmm, patrijs stond ook op mijn lijstje. Maar fazant en duif wordt hier ook niet gegeten. Heb je die kilo mogelijkerwijs geportioneerd? Want ik zou er wel eentje willen proberen.Ina schreef: Als fazant en duif tot nu toe ook geen succes waren, zou ik dus niet gokken op patrijs.
Ieder ander die interesse heeft..., gratis af te halen, een kilo geplukte en onthoofde patrijs![]()
Anders ga ik (waarschijnlijk tegen beter weten in) toch bestellen. Kan ze altijd nog in de droger gooien
Om zo zoveel tijd wordt er ook eendennekken en karkas gehaald en biologische kipkarkassen . Is wel per doos van 10 kg. Ophalen dan in Nootdorp. Rand Ypenburg/Leidschenveen
Ik heb in de vriezer met porties ook vast nog wel een zakje liggen waar er 1 samen verpakt is met iets anders, maar dan moet ik even kijken.pluk schreef: Mmm, patrijs stond ook op mijn lijstje. Maar fazant en duif wordt hier ook niet gegeten. Heb je die kilo mogelijkerwijs geportioneerd? Want ik zou er wel eentje willen proberen.
Anders ga ik (waarschijnlijk tegen beter weten in) toch bestellen. Kan ze altijd nog in de droger gooien![]()
Mocht dat zo zijn, wil ik die er wel uitvissen en even laten weten als je interessse hebt in 1 patrijsje.
Patrijsjes zijn trouwens niet zo groot hoor, ik denk tussen de 100 en de 150 gram...., wilde gok
Hier (hellouw) heb ik ook nog wel wat pens voor je evt... (denk een bonk van een kg of 8 aan runderpens voor 5 euro)Arline schreef: Door de lijntjes volgestampte vriezers, maar helaas geen pens meerIemand in omgeving Gorinchem die pens voor mij heeft, of een tip waar in de buurt ik het vandaan kan halen?
Laatst gewijzigd door Manon op do 20 nov 2014, 13:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Oh, dat zou fijn zijnIna schreef: Ik heb in de vriezer met porties ook vast nog wel een zakje liggen waar er 1 samen verpakt is met iets anders, maar dan moet ik even kijken.
Mocht dat zo zijn, wil ik die er wel uitvissen en even laten weten als je interessse hebt in 1 patrijsje.
Patrijsjes zijn trouwens niet zo groot hoor, ik denk tussen de 100 en de 150 gram...., wilde gok![]()
100-150 gram is precies een mooi gewicht, Scott eet maar 150 per dag
- Inge en Bono
- 5-sterren

Dat is me net ff te ver uit de buurt, op de brommer, sorry. Maar ik lees dat Pluk ook belangstelling heeftIna schreef: De patrijsjes liggen (heel geduldig) te wachten in Leidschenveen - Den Haag
Ik heb even gekeken en er zijn er twee naast de kilo die nog als klomp verpakt ligt.pluk schreef: Oh, dat zou fijn zijnBen al eerder het schip in gegaan met een bestelling waarvan ik de helft kon weggeven.
100-150 gram is precies een mooi gewicht, Scott eet maar 150 per dag![]()
Als je die twee wil hebben moet je maar even een pb-tje sturen.