Het weer
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Het weer
Het zou volgen buienradar droog blijven, dus met Flow naar de Waalsdorpervlakte geweest, maar helaas..
En dat was geen buitje tegen het stof.
Maar als je niet doorweekt raakt van de regen dan wel van het zweet, want het is warm/ benauwd genoeg vandaag. Inmiddels schijnt de zon weer. 
Hier is paardenmarkt vandaag. De arme laatste paarden, die straks in wagens worden gepropt naar Italië zijn ook nog zeiknat geregend.
- Pauline
- 5-sterren

Het is hier nog steeds warm! En regen hebben we nog niet gehad, ja 10 druppels....
ik vond het wel heel nat toen ik in Ter Apel wandelde en ik net de gebroken wolk boven me had hangen. Best koud, alleen in shirtje brrrrrr
Natuurlijk, dacht even een lekkere avondwandeling met de heren door de wijk te gaan doen (huizen kijken)
Strakblauw, en ben nog kwartier weg en toen begon het toch te regenen/hagelen en onweren
Arme Kay keek alsof die zwaar mishandeld werd .....
En eenmaal thuis was het weer droog met zon
Strakblauw, en ben nog kwartier weg en toen begon het toch te regenen/hagelen en onweren
Arme Kay keek alsof die zwaar mishandeld werd .....
En eenmaal thuis was het weer droog met zon
Hier regent het inmiddels al weer best aardig.
Vannacht hebben we hier onweer gehad, werd er wakker van en kon niet weer in slaap komen. Natuurlijk net op een dag dat vl ook nog had bedacht om eerder te gaan werken dus toen ik eindelijk wel weer in slaap was ging ook zo ongeveer zijn wekker alweer af 
Nu lekker de ramen open en het wordt zowaar eindelijk koeler in huis, nu nog maar 23 graden
Best lekker na meer dan een maand in een huis te hebben gewoond waar het niet kouder werd dan 25 graden, zelfs niet met ramen open 's avonds
Nu lekker de ramen open en het wordt zowaar eindelijk koeler in huis, nu nog maar 23 graden
Best lekker na meer dan een maand in een huis te hebben gewoond waar het niet kouder werd dan 25 graden, zelfs niet met ramen open 's avonds
Hier is de temp binnen eindelijk ook onder de 25 graden gedoken. Het waait hier en het is droog maar buiten is het slechts 17,5 graad.
afgezien van de harde wind, vind ik het heerlijk weer

Onweer , pittige buien zon en harde wind
Wat mij betreft heerlijk
Wat mij betreft heerlijk
Ik vond het heerlijk weer!
En nu ineens, PLENS! En onweer!
En nu ineens, PLENS! En onweer!
Hier net ook plots een regenbui, nu weer zonnig..lijkt wel voorjaarsweer
- Charlie Angel
- Moderator
Zeg Theo, volgende week blijft het daar in Limburg toch wel droog he.TMG1961 schreef: Hier net ook plots een regenbui, nu weer zonnig..lijkt wel voorjaarsweer
Zo goed als droogMaxi's 3-tal schreef: Zeg Theo, volgende week blijft het daar in Limburg toch wel droog he.![]()
![]()
- Charlie Angel
- Moderator
Nou daar hebben we wat aan.TMG1961 schreef: Zo goed als droog![]()
Maar vooruit, als er een buitje valt, dan 's nachts.