Re: Wat heb je enzovoort....deel 612

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

TMG1961
5-sterren
5-sterren

Bericht door TMG1961 »

Eindafrekening water gekregen. Krijg 1,25 terug maar voorschot wordt volgend jaar 1 euro meer per maand. Had 3 m3 minder water verbruikt dan vorig jaar.
Kaela
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Kaela »

Druk geshopt. Low budget, met cadeaubonnen  :biggrin2:. Na de lunch ga ik me op zolder eens bezighouden met de verdere inrichting van de kattenruimte. Dat is er wat bij gebleven, maar met alle aankopen denk ik dat ik vanmiddag twee blije dames heb  :biggrin2:
millyckk
5-sterren
5-sterren

Bericht door millyckk »

Kaela schreef: Druk geshopt. Low budget, met cadeaubonnen  :biggrin2:. Na de lunch ga ik me op zolder eens bezighouden met de verdere inrichting van de kattenruimte. Dat is er wat bij gebleven, maar met alle aankopen denk ik dat ik vanmiddag twee blije dames heb  :biggrin2:
Dat is altijd geweldig shoppen :D :D

Daarnet even "snel" een boodschapje bij de AH: daar leek op dat moment het halve bejaardenhuis op safari te zijn met de kaart van de postcodeloterij... Jeetje, er stonden er zelfs 2 met elkaar te bekken om het laatste pakje bio drumsticks, ieder met een hand  aan een kant van de verpakking ....
Ik heb  onwijs veel respect voor het personeel dat uiterst vriendelijk bleef bij de zoveelste vraag of een bepaald product ook "van de postcodeloterij was" terwijl het met kaartjes incl. logo werd aangegeven.
Martine-Tom

Bericht door Martine-Tom »

*milyck* schreef: Dat is altijd geweldig shoppen :D :D

Daarnet even "snel" een boodschapje bij de AH: daar leek op dat moment het halve bejaardenhuis op safari te zijn met de kaart van de postcodeloterij... Jeetje, er stonden er zelfs 2 met elkaar te bekken om het laatste pakje bio drumsticks, ieder met een hand  aan een kant van de verpakking ....
Ik heb  onwijs veel respect voor het personeel dat uiterst vriendelijk bleef bij de zoveelste vraag of een bepaald product ook "van de postcodeloterij was" terwijl het met kaartjes incl. logo werd aangegeven.
Ik was bij het kippenschap toen een dame ook zo'n vraag stelde aan de medewerker daar, zonder op te kijken ratelde hij op "u kunt bij de zelfscan het product scannen, staat er een kruisje bij dan doet het product mee met de actie" waarop de vrouw in de lach schoot "ik ben zeker niet de eerste die u lastig valt met deze vraag?"  ;D ;D
Laatst gewijzigd door Martine-Tom op do 20 nov 2014, 16:11, 1 keer totaal gewijzigd.
millyckk
5-sterren
5-sterren

Bericht door millyckk »

:biggrin2:
Kaela
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Kaela »

Het is koud. Oscar is gek. Knettergek. Stapel mesjokke!

En ik heb daar weer heerlijk om kunnen lachen! Gek blij ei  :-*
Kim_S
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kim_S »

Het heeft behoorlijk gevroren hier. De waterbakken van de dieren buiten waren dichtgevroren  :-X
Knollies gauw van de wei gehaald, ze mogen er straks weer op als het warmer is. Ze waren not amused  ::)

Oudste dochter is ziek thuis, jongste op de Kindergarten. Was frisjes op de fiets  :cold:

Nu maar eens wat te eten fabriceren, buikje roept  :biggrin2:
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Re: Re: Wat heb je enzovoort....deel 612

Bericht door hannabelgje »

Vandaag ben ik vrij en ga ik op jacht naar een tweedehands vaatwasser samen met mijn papa.
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Ben moed aan het verzamelen om mijn onesie om te ruilen voor buitenspeelkleren en het bos in te trekken. Daarna nog geld pinnen voor kachelhout meneer. Het huis poetsen. Vanmiddag nog een belafspraak voor het werk. Tussen 4 en 5 wordt het haardhout bezorgd, dan moet ik dat naar de achtertuin kruien en in het houthok stapelen. Theoretisch gezien zou ik dan daarna kunnen beginnen om al het hout wat in de chevy ligt te gaan verzagen.  ::) dan moet wel voor volgende week zaterdag, want dan moet de chevy naar de stalling. Wel jammer, eigenlijk is het een prima houthok  ;D

Vanavond is dan ook nog het plan om naar een Johnny Cash cover band te gaan.
Lizetta
5-sterren
5-sterren

Re: Re: Wat heb je enzovoort....deel 612

Bericht door Lizetta »

vrije dag nummer 2! Gisteren het plafond van de gang, alle deuren en kozijnen afgenomen, na de vliegenplaag  van afgelopen zomer. Vandaag de vriezer opnieuw indelen en de badkamer van top tot teen...[emoji57]
Sonja
5-sterren
5-sterren

Bericht door Sonja »

Naar het consultatiebureau geweest. Kleine man is weer goedgekeurd. Nu even voor witte tornado spelen. Dan straks de kleine man bij oma afzetten zodat ik een lange uitlaatronde kan gaan maken. Vanavond nog even een paar uurtjes mensen uitleggen waar de rechtermuisknop zit.  :biggrin2:
Nynke
5-sterren
5-sterren

Bericht door Nynke »

Heerlijke werkochtend gehad, daarna busje gewassen en helaas was de aardgas op, dus daar moet ik vanmiddag weer langs. Nu eerst koffie en daarna aquariumpje schoonmaken en huis beetje opruimen. Vanavond komen Barbara en Ron, dus het huis moet spic en span zijn  :P :P 
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Bericht door Anne in Zweden »

Ik draai een wasje. Ik hou helemaal niet van wasjes draaien (omdat je de wasjes daarna moet ophangen), maar nu kan ik er geen genoeg van krijgen! Dat geluid van stromend water...  :worthy:

Zo meteen een rondje met de hondjes, dan douchen (yeah!), dan naar de stad om nog meer geld uit te geven (nieuwe buitenspiegel voor de auto, die had mannie eraf gereden van de week, en de nieuwe matras ophalen die ik had besteld).

Moet ook nog werken vandaag, maar dat komt vanavond wel een keer. Eerst van m'n nieuwe water genieten! :biggrin2:
-Annemarie-
5-sterren
5-sterren

Bericht door -Annemarie- »

Anne in Duitsland schreef: Ik draai een wasje. Ik hou helemaal niet van wasjes draaien (omdat je de wasjes daarna moet ophangen), maar nu kan ik er geen genoeg van krijgen! Dat geluid van stromend water...  :worthy:

Zo meteen een rondje met de hondjes, dan douchen (yeah!), dan naar de stad om nog meer geld uit te geven (nieuwe buitenspiegel voor de auto, die had mannie eraf gereden van de week, en de nieuwe matras ophalen die ik had besteld).

Moet ook nog werken vandaag, maar dat komt vanavond wel een keer. Eerst van m'n nieuwe water genieten! :biggrin2:
Goede berichten, Anne!  :)

Ik heb gezellig gewandeld, gezellig koffie geleut en honden en paarden geknuffeld. Moet nu wat in huis gaan doen maar zit nog even te wachten tot de wasmachine klaar is.  ;) :)

En ik geniet van het mooie weer, het is strak blauw met een zonnetje. Heerlijk!  :)
Martine-Tom

Bericht door Martine-Tom »

Ik ben me aan het voorbereiden op een druk en hopelijk leuk weekend, ik ga naar Back at Sea, een bungalow festival op Port Zelande.
Het hele park zijn alleen maar festivalgangers en vanavond en morgenavond hebben we 2 concerten in een grote feesttent met 3000 man.
In totaal zijn we met een groep van 10, waar ik er maar 1 van ken  :P, wij zitten in een luxe huisje met 4 personen (sauna, bubbelbad, zonnebank  :biggrin2:) en dan hebben we nog een huisje met 6 personen. Vind het aan de ene kant doodeng omdat ik niemand ken, en aan de andere kant heel erg leuk, ik hou me maar voor dat het vlak bij huis is dus als ik ze niet leuk vind pak ik de auto van din mee en ga ik weer lekker naar huis  :biggrin2:

Eigenlijk moet ik nu op gaan schieten maar ben niet vooruit te branden  :P

Gesloten