Zenuwslopend is het als je de score tot nu toe ziet. Wees maar blij dat je het niet kan zien.Mieke L. schreef:![]()
Maar helpen herinneren kan nooit kwaad. 8)Angelique schreef: Aan het balkonverhaal te lezen weet die dat al![]()
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Zenuwslopend is het als je de score tot nu toe ziet. Wees maar blij dat je het niet kan zien.Mieke L. schreef:![]()
Maar helpen herinneren kan nooit kwaad. 8)Angelique schreef: Aan het balkonverhaal te lezen weet die dat al![]()

tuurlijk geloven we hem nietMaxi's 3-tal schreef: En waarom geloven jullie nog steeds die kleine lastpak als hij hier wat roept?
Werk en privé geschieden en daar hoort dus ook bp bij. Geen mini ogen in de modhoek dus.
Hij zit de boel uit te lokken en jullie gaan daar nog lekker op in ook.![]()
Hij mocht ook acuut geen appjes meer sturen zekerMaxi's 3-tal schreef: Hij zal weten wie hier de baas en de langste in huis is.
![]()
Maar het is dan ook echt heuuuuuul erg spannend.

hoe is de score die ik niet kan zien?Maxi's 3-tal schreef: Zenuwslopend is het als je de score tot nu toe ziet. Wees maar blij dat je het niet kan zien.
Jaaaaa een rel!!! En ik ben er gewoon!!!Mieke L. schreef: tuurlijk geloven we hem nietmaar een leuke rel is nooit weg
![]()
Nee hoor, daar is hij nog eigen baas over.Kim_S schreef: Hij mocht ook acuut geen appjes meer sturen zeker![]()
Heel erg spannend.Mieke L. schreef: hoe is de score die ik niet kan zien?

ik mis ze meestal ookKim_S schreef: Jaaaaa een rel!!! En ik ben er gewoon!!!![]()
Ah ik zie hetMaxi's 3-tal schreef: Nee hoor, daar is hij nog eigen baas over.
Heel erg spannend.![]()

Maxi's 3-tal schreef:
Heel erg spannend.![]()
Heb je het detail "nog" ook opgemerkt?Kim_S schreef: Ah ik zie het![]()
ZekerMini's 3-tal schreef: Heb je het detail "nog" ook opgemerkt?
Ik hou m'n hart vast als we straks getrouwd zijn...Kim_S schreef: Zeker![]()
Meneer S zegt dat het niet veel beter wordtMini's 3-tal schreef: Ik hou m'n hart vast als we straks getrouwd zijn...
Daar ga ik al vanuit, het is alleen de vraag of ik nog wel enige controle houd over mijn telefoon, werk, levenKim_S schreef: Meneer S zegt dat het niet veel beter wordt![]()
Uuuh hoe zal ik het zeggen..Mini's 3-tal schreef: Daar ga ik al vanuit, het is alleen de vraag of ik nog wel enige controle houd over mijn telefoon, werk, leven![]()