Vraag over vleesbacterie in versvlees,kvv??? Laatste update pagina 13
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Vraag over vleesbacterie in versvlees,kvv??? Update op pag 3 update op pag 7
Bouwjaar '57, MAVO gedaan maar nooit iets van verzorging gehad. 
Re: Vraag over vleesbacterie in versvlees,kvv??? Update op pag 3 update op pag 7
Bouwjaar 58, ook MAVO en óók geen verzorging gehadkeetje schreef: Bouwjaar '57, MAVO gedaan maar nooit iets van verzorging gehad.![]()
Bouwjaar '76.
Verzorging was op onze scholengemeenschap voor het LBO / IBO. MAVO, HAVO en VWO kregen het vak verzorging niet in theorie. Sexuele voorlichting werd in de 2e brugklas met biologie gegeven. De rest was taak van de ouders / verzorgers, wat ik prima vond.
Verzorging was op onze scholengemeenschap voor het LBO / IBO. MAVO, HAVO en VWO kregen het vak verzorging niet in theorie. Sexuele voorlichting werd in de 2e brugklas met biologie gegeven. De rest was taak van de ouders / verzorgers, wat ik prima vond.
Dat wordt er gewoon uitgeknipt.*Gabriëlle* schreef: Rauw vlees met blote handen in de pan en direct daarna de salade gaan snijden, vooral tv koks hebben daar een handje van.
Nou, zelfs dat vaak niet.Mowgli schreef: Dat wordt er gewoon uitgeknipt.
-
Lil
Nee, ik heb definitief geen basisvorming gehad. Ik heb gehoord van bijvoorbeeld techniek, maar dat vak heb ik zeker niet gehad. En ik ben in 1992 aan de middelbare school begonnen. Net mijn cv nog even geraadpleegd.MarijeEnBoomer schreef: Verzorging kreeg je 3 jaar lang dus niet 1 kwartaaltje.
Ik denk dat je het gewoon verdrongen hebt want als je uit 81 bent en een late leerling dan heb je onderdeel uitgemaakt van de basisvorming.
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

Dan was je geen late leerling 
Over de E-coli en andere bacteriën bij pups gesproken: http://www.puppyculture.com/fading-puppy-syndrome.html
(Naam van degene die het onderzoek heeft gedaan/betaald kun je gewoon overheen lezen
)
(Naam van degene die het onderzoek heeft gedaan/betaald kun je gewoon overheen lezen
Jammer in het engels,moet ik het door een vertaalmachine gooien en komen er zulke rare zinnen uit ,alles achterste voren zo ongeveer

Ik heb een artikel in het nederlands gevonden over fading puppy syndroom,snap ik waar het over gaat .
Ga de engelse versie wel proberen te ontcijferen,dank je MargaS
Gewoon de tijd voor nemen, komt het vast goed.boskat schreef: Ik heb een artikel in het nederlands gevonden over fading puppy syndroom,snap ik waar het over gaat .
-
Lil
Zou goed kunnen hihi.MarijeEnBoomer schreef: Dan was je geen late leerling ;D
Heb het artikel ook gelezen via een linkje op Facebook. Interessant!
Je zou hier - bijna - 1+1 =2 kunnen zeggen he?
De pups kregen bijvoeding, hebben waarschijnlijk dus weinig biest gekregen, et voila, te weinig afweer voor de gewoon in en om iedere hond/pups voorkomende E-coli bacterie kan de doodsteek zijn. Misschien te eenvoudig gedacht hoor, maar toch. E coli is 1 van de 'big four', mooi omschreven. En dan zijn het dus in dit onderzoek ook nog proefhonden geweest die naar ik aanneem Rojaal Konijn kregen!!!
Je zou hier - bijna - 1+1 =2 kunnen zeggen he?
De pups kregen bijvoeding, hebben waarschijnlijk dus weinig biest gekregen, et voila, te weinig afweer voor de gewoon in en om iedere hond/pups voorkomende E-coli bacterie kan de doodsteek zijn. Misschien te eenvoudig gedacht hoor, maar toch. E coli is 1 van de 'big four', mooi omschreven. En dan zijn het dus in dit onderzoek ook nog proefhonden geweest die naar ik aanneem Rojaal Konijn kregen!!!
Klopt niet helemaal met het verhaal waar het topic over gaat,grootste gedeelte wel,maar de pup die met 5 maand overleed ,klopt dan weer niet ,maar goed daar hebben ze over een week of 5 de uitslag van ,van de sectie in Utrecht ,hoop dat ik daar bericht over krijg ook,zou wel weten weten of dat dezelfde uitslag is als van die andere pups
Maar nogal verschillende aantallen honden? Of lees ik dat verkeerd?