Philips airfryer

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Philips airfryer

Danny
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Danny »

Gister een hele maaltijd in de AF gemaakt.
Ratatouille, kipdij filet en wat verse aardappeltjes erbij. Nou goed gelukt hoor!
san :)
4-sterren
4-sterren

Bericht door san :) »

klinkt lekker! hoe heb je dit gedaan, temperatuur en volgorde?  ik heb er een hamburgertje in geknikkerd met krieltjes. ging ook prima. vandaag staat de "gezondere" versie van broodje Shoarma op t menu, namelijk met een wokgroente pakket. ga die er ook gewoon inknikkeren en kijken hoe t eruit komt
keetje
5-sterren
5-sterren

Bericht door keetje »

Ik heb ondertussen alle 3007 filmpjes op you tube over de AF (voor insiders :biggrin2: ) bekeken maar snap het nog steeds niet helemaal. Ik moet dat ding gewoon visueel voor me zien.  :)  Er zit een mandje in met daaronder niets. Dan valt toch alles erdoor? Ik heb ondertussen in mijn voorraad een vlamverdeler gevonden die als spatdeksel zal kunnen fungeren. 21 cm. Ik zit met grote spanning te wachten zodat ik echt aan de gang kan gaan.
Danny
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Danny »

Uh effe denken, hoor, hou me er niet helemaal aan vast want ik doe het een beetje op gevoel  ;)
Aardappels schillen, half uur (of langer) in het water laten staan. dan iets van 10 minuutjes op 160 gr
Kipdij heb ik ook vast even voor gegaard, 7 min op 160gr
Aubergine, paprika, ui en tomaat snijden en in ovenschaaltje doen. Kruiden met zout, peper, provencaalse kruiden, klein lepeltje olie en azijn erdoor. dan 15 min op 180 gr.
uit de AF halen, afdekken met folie, dan de kip en aadappeltjes samen nog een minuut of 10 in de AF, en eet smakelijk.
4-sterren
4-sterren

dus eigenlijk de aardappelen en kip gewoon wat langer en later de groente erbij?

mijn hamburgers waren overigens goed gegaard in mijn nep AF, samen met de krieltjes. en de aardappels heb je niet voorgekookt
keetje
5-sterren
5-sterren

Bericht door keetje »

doranto
5-sterren
5-sterren

Bericht door doranto »

keetje schreef: Ik heb ondertussen alle 3007 filmpjes op you tube over de AF (voor insiders :biggrin2: ) bekeken maar snap het nog steeds niet helemaal. Ik moet dat ding gewoon visueel voor me zien.  :)  Er zit een mandje in met daaronder niets. Dan valt toch alles erdoor? Ik heb ondertussen in mijn voorraad een vlamverdeler gevonden die als spatdeksel zal kunnen fungeren. 21 cm. Ik zit met grote spanning te wachten zodat ik echt aan de gang kan gaan.
Wat duurt dat lang voor hij binnen is.  :-\ Bij mij was hij er de volgende dag al!
monster
5-sterren
5-sterren

Bericht door monster »

Wij zijn helemaal into the airfryer. Zoete aardappels, gepoft met feta, koriander, peper en limoen lekker!!
vanhaut
4-sterren
4-sterren
Contacteer:

Bericht door vanhaut »

Ik had een actifry. Niet fijn. Nu airfryer super.  Friet smaakt goed en betere garing
keetje
5-sterren
5-sterren

Bericht door keetje »

Doranto schreef: Wat duurt dat lang voor hij binnen is.  :-\ Bij mij was hij er de volgende dag al!
Als het goed is komt hij morgen volgens de track & trace. Ik had hem van de KLM dus niet in een gewone webshop. Zou 2 weken duren dus ik heb me daarop ingesteld.  :)
keetje
5-sterren
5-sterren

Bericht door keetje »

vanhaut schreef: Ik had een actifry. Niet fijn. Nu airfryer super.  Friet smaakt goed en betere garing
Ik heb ook een actifry. Ben er best wel tevreden over maar je kan er niet zo veel mee.
vanhaut
4-sterren
4-sterren
Contacteer:

Bericht door vanhaut »

Keetje. Klopt die airfryer kan meer. Er is ook een leuke Facebook groep
keetje
5-sterren
5-sterren

Bericht door keetje »

vanhaut schreef: Keetje. Klopt die airfryer kan meer. Er is ook een leuke Facebook groep
Ik weet het, en you tube en heul veul website's.  ;D ;D ;D
vanhaut
4-sterren
4-sterren
Contacteer:

Bericht door vanhaut »

Ha ha ja erg he ;)
4-sterren
4-sterren

Ja vandaag shoarma erin gekiept. Tien minuutjes en daarna een zak roerbakgroente erbij. Ging prima! Goede smaak ook van de shoarma

Sent from my iPhone using Tapatalk

Plaats reactie