Geen idee..Radja schreef:Hebben jullie enig idee hoe lang het gaat duren voordat de narcose is uitgewerkt? Isofluraan/gasanaesthesie 40 minuten totaal!
Hopelijk knapt hij snel weer op en is hij weer pijnloos.
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Geen idee..Radja schreef:Hebben jullie enig idee hoe lang het gaat duren voordat de narcose is uitgewerkt? Isofluraan/gasanaesthesie 40 minuten totaal!

Dat zat ik ook te overwegen, of zoiets mogelijk is. Het is op zich heel normaal dat een kat na zo'n operatie wat dronken rondloopt, en met die rare kap op z'n kop wordt het er niet makkelijker op natuurlijk. Dus als hij gewoon naast je op de bank ligt, zou ik kijken of het ook zonder kap gaat.hamada schreef:Waarvoor dient de kap? Als bescherming voor het oog?
Bij Prince lieten we als we er bij waren de kap even af zodat hij kon eten en de bak kon gebruiken. Als we weg waren droeg hij zijn kap.
Maar al snel bleek dat hij helemaal geen neiging had om te krabben, in zijn geval deed de entropion meer pijn dan de operatiewond.
Beterschap voor de patient.
De hechtdraad hebben ze lang gehouden en bij het minste geringste bijvb poot om zich te wassen,kan hij blijven haken! Daarom de kap,voor 10 dagen!hamada schreef:Waarvoor dient de kap? Als bescherming voor het oog?
Bij Prince lieten we als we er bij waren de kap even af zodat hij kon eten en de bak kon gebruiken. Als we weg waren droeg hij zijn kap.
Maar al snel bleek dat hij helemaal geen neiging had om te krabben, in zijn geval deed de entropion meer pijn dan de operatiewond.
Beterschap voor de patient.

EliScooby schreef: Ik vind het zo fijn dat je nog niet zo lang geleden zei dat je (voorlopig?) geen huisdieren meer wilde, dat je kortgeleden erg twijfelde over Mazzel vanwege z'n allergie en kijk nu dan, foto's maken van z'n kopje, meneer banjert door de woonkamer en jij bent de gewillige portier die de deur open en dicht doet. Goed afgericht al!
hamada schreef:Dat is inderdaad erg lang. Dan zou ik ook het risico niet nemen.
Bij Prince was alles kort gehecht, dus in die zin minder kwetsbaar. Maar zijn oogleden waren opelkaar gehecht.
tt-tjes schreef:Maar moet hij dan terug naar je tante? Kun je hem niet gewoon houden? Je gaf toch ook al aan dat je tante en haar buurvrouw niet gezien hadden dat hij van alles mankeerde.