Juice challenge 4 t/m 8 april

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Juice challenge 4 t/m 8 april

hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Bericht door hannabelgje »

Afbeelding

De sapjes van vandaag. Wat een schitterend oranje kleur.
Nr 2 en nr 3 zijn samen een halve liter dus ff in 1 fles gedaan.

Veel succes allemaal vandaag!

Verstuurd vanaf mijn GT-I9105P met Tapatalk
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Nu ik eenmaal wakker ben voel ik me eigenlijk best lekker vandaag. :) Het eerste sapje vond ik ook best lekker.
Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

Oja wat ik me afvroeg van een paar bladzijden geleden?

Waarom de helft van de avocado met pit bewaren ?
Ligaa
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ligaa »

Ik sap voor de gezondheid een paar dagen mee maar ik blijf nog wel aan het vaste voedsel. Ik moet zelf toch maar eens zo'n sapmachine kopen, dan hoef ik hem niet steeds te lenen. ::)
Dasha
2-sterren
2-sterren

Bericht door Dasha »

Ik heb gisteren toch maar wat gegeten, want ik voelde me echt beroerd :-[ Na de ginger shot en het eerste drankje van vandaag voel ik me weer helemaal goed :biggrin2: Voor mij wordt het dus voorlopig avondeten en de rest sapjes.
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Kaio schreef:Oja wat ik me afvroeg van een paar bladzijden geleden?

Waarom de helft van de avocado met pit bewaren ?
Dan wordt de binnenkant minder vlug bruin, waar de pit zit kan geen zuurstof bij komen.
Ik heb gisteravond mijn oranje sapje geproefd en die was toen erg lekker, nu ben ik em aan het drinken en is hij erg bitter geworden. :(
constance.blokzijl
5-sterren
5-sterren

Bericht door constance.blokzijl »

Plastic flesjes heb je ook bij de Ikea. Ook 600 ml en ik dacht rond de €2,50 - €3,50 stuk.
Ik heb die ook en ontbijt altijd met een fruit-groente smoothie. Heb ik veel dan gaat het daarin voor later op de dag.
En ze mogen ook in de afwasser [emoji2]
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Bericht door Anne in Zweden »

hannabelgje schreef:Dan wordt de binnenkant minder vlug bruin, waar de pit zit kan geen zuurstof bij komen.
Ik heb gisteravond mijn oranje sapje geproefd en die was toen erg lekker, nu ben ik em aan het drinken en is hij erg bitter geworden. :(
Ik was zo handig om niet goed te lezen en heb de sinaasappels met schil gejuicet... :-X Smeeeerig! Zo verschrikkelijk bitter! Heb 'm weggekiept en met wat ingredïenten die ik overhad een ander sapje gemaakt, maar ook die is niet echt lekker geworden (sinaasappel, ananas, sugar snaps, citroenmelisse). Ook wat aan de bittere kant.

Zonde hoor, dat jouw oranje sapje bitter is geworden. In de handleiding bij de Kuvings stond daar iets over, over juicen van citrusvruchten, maar ik weet even niet meer wat en heb de handleiding niet hier.

O yek, een boer laten na dat mislukte tweede sapje is ook geen goed idee. :surrender:
BusKay

Bericht door BusKay »

Anne in Duitsland schreef:Ik was zo handig om niet goed te lezen en heb de sinaasappels met schil gejuicet... :-X Smeeeerig! Zo verschrikkelijk bitter! Heb 'm weggekiept en met wat ingredïenten die ik overhad een ander sapje gemaakt, maar ook die is niet echt lekker geworden (sinaasappel, ananas, sugar snaps, citroenmelisse). Ook wat aan de bittere kant.

O yek, een boer laten na dat mislukte tweede sapje is ook geen goed idee. :surrender:
Had er dan ook een soepje van gemaakt.... dot slagroom erbovenop zaaaalllliiiggg. :D :D

Afbeelding

Trouwens tegen de tijd dat jullie toe zijn aan een volle week dineren ben ik waarschijnlijk ook wel te porren :biggrin2: :biggrin2:
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

BusKay schreef:Had er dan ook een soepje van gemaakt.... dot slagroom erbovenop zaaaalllliiiggg. :D :D

Afbeelding

Trouwens tegen de tijd dat jullie toe zijn aan een volle week dineren ben ik waarschijnlijk ook wel te porren :biggrin2: :biggrin2:
Ga jij dan voor ons koken? :)
BusKay

Bericht door BusKay »

hannabelgje schreef:Ga jij dan voor ons koken? :)
Nou dacht ik toch dat jullie dat gingen doen... ik ben maar een leek hè... maar ben wel erg goed met pantoffels en krantjes als die voor me klaarliggen...
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Bericht door Anne in Zweden »

BusKay schreef:Nou dacht ik toch dat jullie dat gingen doen... ik ben maar een leek hè... maar ben wel erg goed met pantoffels en krantjes als die voor me klaarliggen...

En dus moet je veel oefenen. Wanneer kunnen we langskomen? :D

OT: mijn tweede sapje is na een paar uurtjes in de koelkast nu wel lekker. Smaken moesten er even intrekken denk ik, of anders had ik m'n mond nog vol bittere etherische oliën van de sinaasappelschillen. :-X
luka en kira
5-sterren
5-sterren

Bericht door luka en kira »

Die Kuving slow juicer ziet er goed uit! :thumbsupup:

Vandaag nog steeds going strong... Sap 2 en 3 vind ik erg lekker. Ik heb wel meer 'witte' sinaasappel weggesneden dan werd geadviseerd. Dat witte smaakt mij te bitter.
Sap 1 en 4 ook goed te doen, maar niet favoriet.

Van de pear and parsnip voor morgen weet ik niet wat ik daarbij voor moet stellen... Ik vind em niet aanlokkelijk.
De manier waarop Jason die aanprijst... hij doet wel enorm zijn best om ons te overtuigen hoe fantastische deze versie is! :???:
We zullen zien! Als ik em niet lekker vind, dan maak ik gewoon nog een keer de berry banana crunch. Tot nu toe vind ik deze de lekkerste en ook de meest voedzame.

Begin deze week had ik het steeds zo koud, maar ik heb er nu geen last meer van.
Ben benieuwd of dat bij jullie ook zo is?
Ik heb wel elke dag een avocado of banaan extra genomen. Even iets eten vond ik wel heel prettig!

Op naar dag 5...

Dit weekend ga ik om af te kicken nog wel sapjes drinken als ontbijt en lunch maar 's avonds soep en salade.
In zo'n hartige soep heb ik nu al zin! Daar kunnen ook mooi de overgebleven bleekselderij, paprika etc in.
Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

hannabelgje schreef:Dan wordt de binnenkant minder vlug bruin, waar de pit zit kan geen zuurstof bij komen.
Klinkt idd enigszins logisch :biggrin2:

Zou dat komen door het witte van de sinasappel?
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Re: RE: Re: Juice challenge 4 t/m 8 april

Kaio schreef: Klinkt idd enigszins logisch :biggrin2:

Zou dat komen door het witte van de sinasappel?
Ik heb het wit eraf gehaald voor het juicen.

Verstuurd vanaf mijn GT-I9105P met Tapatalk

Re: RE: Re: Juice challenge 4 t/m 8 april

Plaats reactie