De sapjes van vandaag. Wat een schitterend oranje kleur.
Nr 2 en nr 3 zijn samen een halve liter dus ff in 1 fles gedaan.
Veel succes allemaal vandaag!
Verstuurd vanaf mijn GT-I9105P met Tapatalk
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Dan wordt de binnenkant minder vlug bruin, waar de pit zit kan geen zuurstof bij komen.Kaio schreef:Oja wat ik me afvroeg van een paar bladzijden geleden?
Waarom de helft van de avocado met pit bewaren ?

Ik was zo handig om niet goed te lezen en heb de sinaasappels met schil gejuicet...hannabelgje schreef:Dan wordt de binnenkant minder vlug bruin, waar de pit zit kan geen zuurstof bij komen.
Ik heb gisteravond mijn oranje sapje geproefd en die was toen erg lekker, nu ben ik em aan het drinken en is hij erg bitter geworden.
Had er dan ook een soepje van gemaakt.... dot slagroom erbovenop zaaaalllliiiggg.Anne in Duitsland schreef:Ik was zo handig om niet goed te lezen en heb de sinaasappels met schil gejuicet...Smeeeerig! Zo verschrikkelijk bitter! Heb 'm weggekiept en met wat ingredïenten die ik overhad een ander sapje gemaakt, maar ook die is niet echt lekker geworden (sinaasappel, ananas, sugar snaps, citroenmelisse). Ook wat aan de bittere kant.
O yek, een boer laten na dat mislukte tweede sapje is ook geen goed idee.

Ga jij dan voor ons koken?BusKay schreef:Had er dan ook een soepje van gemaakt.... dot slagroom erbovenop zaaaalllliiiggg.![]()
![]()
Trouwens tegen de tijd dat jullie toe zijn aan een volle week dineren ben ik waarschijnlijk ook wel te porren![]()
Nou dacht ik toch dat jullie dat gingen doen... ik ben maar een leek hè... maar ben wel erg goed met pantoffels en krantjes als die voor me klaarliggen...hannabelgje schreef:Ga jij dan voor ons koken?

BusKay schreef:Nou dacht ik toch dat jullie dat gingen doen... ik ben maar een leek hè... maar ben wel erg goed met pantoffels en krantjes als die voor me klaarliggen...

Klinkt idd enigszins logischhannabelgje schreef:Dan wordt de binnenkant minder vlug bruin, waar de pit zit kan geen zuurstof bij komen.
Ik heb gisteravond mijn oranje sapje geproefd en die was toen erg lekker, nu ben ik em aan het drinken en is hij erg bitter geworden.

Ik heb het wit eraf gehaald voor het juicen.Kaio schreef: Klinkt idd enigszins logisch![]()
Zou dat komen door het witte van de sinasappel?