Je hebt pb. [emoji6]Hope schreef:
Iets spannends, of wat drama. Geen horror, dat vind ik niks. Komedie ook niet.
Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Je hebt pb. [emoji6]Hope schreef:

Wat fijn dat je naar huis mag! Lekker in je eigen bed is dan toch het fijnst!Hope schreef:

Oh, wat fijn dat je weer thuis bent!!Hope schreef:Vandaag naar huis! Ze kunnen in het ziekenhuis niet méér doen dan uitdroging bestrijden en de urine is nu weer prima. Naar huis dus.
Het zal wennen zijn. Ik kan echt niks anders dan liggen. Dagen bestaan uit ziek zijn en proberen genoeg vocht en nutridrink binnen te krijgen. Maar niets ligt er zo lekker dan je eigen bed, en met uitzicht op de paarden en mijn lieve Nelson naast me kan het alleen maar beter zijn dan hier.
Ik heb verplichte bedrust. Douchen en naar de wc lopen is alles dat gaat en ook mag.
Dusss....
Wie weet er leuke series op Netflix?

Lol. Kijken wat je kijken kunt voor je aan de Bumba moet!!!!Hope schreef:Iedereen bedankt voor alle suggesties! Tegen de tijd dat ik alles gezien heb, loopt er een peuter in huis

Voor alsnog lukt het zo. Zodra dat niet meer lukt moet ik weer terug.frodo quin schreef:Wat goed dat je thuis bent! Heb je nog een infuus of lukt het inmiddels om genoeg vocht binnen te krijgen?
Houd je van Britse humor? Dan heb ik namelijk een hoop tips