Burn-out en einde huwelijk ...
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Burn-out en einde huwelijk ...
Ja, het kan net nog even voor a.s Woe . Dan mag ik weer naar de peut . En ik vrees dat het hem daarna even niet gaat worden .
We gaan naar de naastgelegen sportschool , en daar zijn we alleen . ( Peut heeft daar afspraken over met de sportschool )
En daar ga ik onder begeleiding eens even een portie boosheid eruit gooien , peut merkte dat de vorige keer ook al
Hij vroeg me of ik het zag zitten . Nou , ja dus . Het is niet de bedoeling dat ik bv zelf de tent afbreek .....
Ik ben verder vriendelijk naar iedereen , geen kort lontje ..... maar de rest snappen jullie denk ik wel
Het zal pittig worden , maar ik kijk er nu al naar uit !
We gaan naar de naastgelegen sportschool , en daar zijn we alleen . ( Peut heeft daar afspraken over met de sportschool )
En daar ga ik onder begeleiding eens even een portie boosheid eruit gooien , peut merkte dat de vorige keer ook al
Hij vroeg me of ik het zag zitten . Nou , ja dus . Het is niet de bedoeling dat ik bv zelf de tent afbreek .....
Ik ben verder vriendelijk naar iedereen , geen kort lontje ..... maar de rest snappen jullie denk ik wel
Het zal pittig worden , maar ik kijk er nu al naar uit !
Je mag er wel 7 van mij hebben hoor
Maar zonder gein, door ziek zijn snel gewicht kwijt raken is niet leuk. Dus dat er weer 1 bij zit is fijn, betekent ergens dat er wel iets meer rust is.
En oja boosheid , ja dat kan ik me nog herinneren, die moet eruit ja maar liever niet met andere mensen de kop afbijten ( ja ik kon toen ook om niks flippen ook tegen collega's of de pc of spullen ) Maar goed dat komt ook weer goed
Ik deed dat met flink idioot sporten toen, gedachten op nul en er keihard tegenaan.
Maar zonder gein, door ziek zijn snel gewicht kwijt raken is niet leuk. Dus dat er weer 1 bij zit is fijn, betekent ergens dat er wel iets meer rust is.
En oja boosheid , ja dat kan ik me nog herinneren, die moet eruit ja maar liever niet met andere mensen de kop afbijten ( ja ik kon toen ook om niks flippen ook tegen collega's of de pc of spullen ) Maar goed dat komt ook weer goed
Stuur die 7 kg maar op hoorKaio schreef:Je mag er wel 7 van mij hebben hoor![]()
En oja boosheid , ja dat kan ik me nog herinneren, die moet eruit ja maar liever niet met andere mensen de kop afbijten ( ja ik kon toen ook om niks flippen ook tegen collega's of de pc of spullen ) Maar goed dat komt ook weer goedIk deed dat met flink idioot sporten toen, gedachten op nul en er keihard tegenaan.
Ik heb het gelukkig niet met spullen , nog weleens met mensen . In de super bv , sta niet zo in die tas te rommelen .... . Maar dat word ook minder
Ik weet , voel , en ben me ervan bewust tegen wie mijn boosheid is gericht .....
En ik mag voorlopig helemaal niet idioot sporten . Ik heb momenten waarop er zoveel energie vrijkomt .... en dan ook de neiging om van alles te gaan doen
Maar ook daar ben ik stevig voor gewaarschuwd . Peut had iemand in de praktijk , die wilde even fietsen . Prima , 10 minuten en dan stoppen
Maar er kwam zoveel energie vrij , diegene was dus lekker doorgegaan . En daarna 10 stappen teruggevallen ( ook burn-out )
Zo . De eerste keer zit erop . Het ging goed , om 20.00 uur terug en aansluitend koffie , thee of limonade . Ik heb me aan mijn grens gehouden en ben dus naar huis gegaan ... gezellig , maar voordat ik het weet ben ik i.pv. een uur twee uur in de weer . En dat is niet de bedoeling , dit ook uitgesproken . Dus volgende week weer
Goed zo, op die manier kom je er zeker wel en blijf je er in de toekomst ook vandaan 
Was het ook al een beetje leuk of voelde het als overleven?
Dat vroeg mijn leidinggevende ook al , die belde afgelopen Vrijdag ... heb je al buikpijn ? Nee ! Want dit is wat ik wil !eelke schreef:Goed zo, op die manier kom je er zeker wel en blijf je er in de toekomst ook vandaan
Ik ben mijn mondigheid gelukkig helemaal niet verloren . De bedrijfsarts wilde dat ik in een andere groep van start zou gaan , dan had ik eerder kunnen beginnen
Maar dat heb ik geweigerd en ook onderbouwd waarom ik dat niet zag zitten , cliënten met een heel laag niveau . Sorry , maar dan bevries ik !
De mensen waarmee ik nu wandel hebben een hoog niveau , en dat gaat prima !
Klinkt goed he 
Zo . En het was me pittig ! Ik mocht heel even mijn eigen gang gaan met de boksbal . Maar dat was maar heel even .
Peut : Ik heb het al gezien
Daarna mocht ik op de juiste wijze aan de slag (met o.a de boksbal ) En dat heeft erg veel met me gedaan
En voor nu rust , kom nu net van de bank af . Volledig kapot toen ik thuis kwam
Dus : Maar weer goed luisteren naar het lichaam de eerste dagen ....
Peut : Ik heb het al gezien
Daarna mocht ik op de juiste wijze aan de slag (met o.a de boksbal ) En dat heeft erg veel met me gedaan
En voor nu rust , kom nu net van de bank af . Volledig kapot toen ik thuis kwam
Dus : Maar weer goed luisteren naar het lichaam de eerste dagen ....
Hondenvriend heeft de tut net opgehaald , die blijft daar tot morgenavond . Ik heb mezelf niet bepaald in de hand , kan alle kanten opgaan
En daar hoeft zij niets van mee te krijgen , en ik wil onder die omstandigheden ook niet de weg op met haar
Dus Mini & maxi kunnen weer samen slapen
Beter zo
En daar hoeft zij niets van mee te krijgen , en ik wil onder die omstandigheden ook niet de weg op met haar
Dus Mini & maxi kunnen weer samen slapen
Goed dat je zo ook voor jezelf blijft zorgen 
- Fenixjuh
- 5-sterren

- Contacteer:
Wat fijn dat de kleine weg kan... En sterkte met je herstel
Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
Verstandig. Als je zo goed aanvoelt dat je even de tijd voor jezelf nodig hebt is het goed om voor jezelf maar ook voor tut te kiezen. Sterktesmulpaap schreef:Hondenvriend heeft de tut net opgehaald , die blijft daar tot morgenavond . Ik heb mezelf niet bepaald in de hand , kan alle kanten opgaan
Dus Mini & maxi kunnen weer samen slapenBeter zo
De kleine tut blijft het weekend ook nog logeren . Het ene moment kan ik ontploffen , zeer kort lontje . En dan zijn er weer momenten van volledige bevriezing en watten in mijn hoofd
Onverantwoord om op die manier met een hond te wandelen . Ik mis haar , maar het is voor nu beter zo
Onverantwoord om op die manier met een hond te wandelen . Ik mis haar , maar het is voor nu beter zo
Sterkte. Het is al heel wat dat je je het realiseert en dat je ervoor zorgt dat de tut veilig onderdak is.
Kl*te voor je, dat je je op ontploffen voelt.... Maar verstandig dat je tut nog even lekker laat logeren. Zorg goed voor jezelfsmulpaap schreef:De kleine tut blijft het weekend ook nog logeren . Het ene moment kan ik ontploffen , zeer kort lontje . En dan zijn er weer momenten van volledige bevriezing en watten in mijn hoofd