The new gang!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: The new gang!
ohhh, nee. Ik duim ook mee.
De duimen draaien voor je muizendames... 
De duimen helpen! Ze knappen duidelijk op! Bij Vlek krijg ik het al niet meer in haar bekje, daar is ze nu te fit voor en gaat ze tegenin. Dus ik smeer het op hun kop en dan krijgen ze het binnen met wassen.
Enige is dat ze zich niet meer goed laten pakken. Ik probeer dat zo stressvrij mogelijk te doen, maar ze weten inmiddels wel dat het niet zo leuk is als ik ze pak. Hopelijk blijft dat wel lukken, want dit is pas dag drie en ze moeten acht dagen!
Voorlopig ben ik heel blij!
Enige is dat ze zich niet meer goed laten pakken. Ik probeer dat zo stressvrij mogelijk te doen, maar ze weten inmiddels wel dat het niet zo leuk is als ik ze pak. Hopelijk blijft dat wel lukken, want dit is pas dag drie en ze moeten acht dagen!
Voorlopig ben ik heel blij!
Goed nieuws!
De duimen blijven draaien
De duimen blijven draaien
- Inge en Bono
- 5-sterren

Ohh wat fijn dat het aanslaat! *duimt door*
Die beesjes zijn niet dom hé
.... en als ze nu maar snapten dat het voor hun bestwil was, maar dat kan je ze vast niet wijsmaken
Maar gelukkig doet het zr goed, dat is het belangrijkste.
Goed nieuws 
-
hannabelgje
- 5-sterren

Ik deed het medicijnen altijd in wat vla. Daar zijn ze normaal dol op
Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
Dat is de moeite van het proberen waard! Op brood of fruit hoeven ze niet.hannabelgje schreef: wo 22 dec 2021, 17:04 Ik deed het medicijnen altijd in wat vla. Daar zijn ze normaal dol op
Nee dat is altijd he. Ze moeten het maar ondergaan.Ina schreef: wo 22 dec 2021, 17:02 Die beesjes zijn niet dom hé.... en als ze nu maar snapten dat het voor hun bestwil was, maar dat kan je ze vast niet wijsmaken
![]()
Ik doe ook mijn best dat ze uit zichzelf wakker zijn, want wakker gemaakt worden vinden ze ook niet leuk. Maar dat is met mijn huidige energie level ook wel een uitdaging. Alles voor de beessies!
Hopelijk gaat de vla-tip werken, scheelt jou en de muizendames een hoop stressKaela schreef: wo 22 dec 2021, 17:20 Nee dat is altijd he. Ze moeten het maar ondergaan.
Ik doe ook mijn best dat ze uit zichzelf wakker zijn, want wakker gemaakt worden vinden ze ook niet leuk. Maar dat is met mijn huidige energie level ook wel een uitdaging. Alles voor de beessies!
En ja, je doet het allemaal uit liefde, zonder zeuren .... maar daarom mag je er best even over mopperen hoor, kan me er alles bij voorstellen dat hun ritme de jouwe niet is en dat jou zorgen om hun je rust ook geen goed doen.
Dus hopelijk blijven de duimen helpen en zijn de komende 5 dagen ook de laatste dat je ze moet plagen
Voorzichtig positief nieuws! Duimen blijven doordraaien ;-)
Hanna, ze hebben zitten smullen! Super blij mee, wat scheelt dat een gedoe en stress!!!
Wat een goede tip van die vla!
Hopelijk zet de verbetering door.
Ik duim voor de zekerheid nog even verder.
Hopelijk zet de verbetering door.
Ik duim voor de zekerheid nog even verder.