Hee, goed van jou zeg! Hahaha, wel lollig dat Brutus z'n staart te vinden is op googlesylvia schreef: Yep zo werkt het ,Lizzy tik is bij google staart brutus![]()
Breuk staart hond
Moderator: Lizzy
Re:Staart Brutus
Re:Breuk staart bij hond / hoe te spalken
Mmm, wat ik ook in het topic zet..... op google is het daarna niet te vinden..... 
-
Paul_Barte
- 5-sterren

Geduld is een schone zaak 
De robots van Google speuren om de zoveel tijd het internet af om dingen aan te passen
Het is natuurlijk niet zo dat als jij de naam van de topic verandert dit over 5 minuten ook al gebeurd is bij Google
De robots van Google speuren om de zoveel tijd het internet af om dingen aan te passen
Het is natuurlijk niet zo dat als jij de naam van de topic verandert dit over 5 minuten ook al gebeurd is bij Google
Re:Breuk staart hond
ooooo dat kan dan heeft hij bij dit url al de tekst staart brutus
even verder verzinnen
oooo Liz snel de topic in staart breuk veranderen voor de google robot langs komtPaul_Barte schreef: Geduld is een schone zaak
Het is natuurlijk niet zo dat als jij de naam van de topic verandert dit over 5 minuten ook al gebeurd is bij Google![]()
Logisch verhaal natuurlijk Paul
Hahahaha! OK Paul, ik zal geduld hebben (en jij weet hoe MOEILIJK dat voor mij is he!
). Het klinkt inderdaad wel logisch dat googletje zich ook nog even moet refreshen enzo....
Laatst gewijzigd door Lizzy op wo 04 feb 2004, 10:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Grappig ik heb net eens mijn kennel naam ingetikt en welke link geeft hij dan ook......de barfplaats 
-
geer
- 5-sterren

- Contacteer:
Is lachen hoor...tik je eigen naam maar eens in..je zult versteld staanLupa schreef: waarom zoek je op google je kennel naam ??? ???
Dat deed ik toen eens om te kijken of mijn pagina dan door google werd vermeld,en tot mijn verbazing zag ik ineens dat er ook fokprodukten van mij op het internet stondenLupa schreef: waarom zoek je op google je kennel naam ??? ???
Vandaag deed ik het weer en zag dat de bp nu ook erbij stond
Laatst gewijzigd door sylvia op wo 04 feb 2004, 16:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Over avalon is ook heeeeeeel veeeeeel info te veel om ff te lezen.