Kosten per maand...
Moderator: Lizzy
-
Nyncke
Re: Kosten per maand...
Setters :smitten:
Oh, dat gaat je zeker lukken met barf....succes!!!!
Beetje geduld.....
Oh, dat gaat je zeker lukken met barf....succes!!!!
Beetje geduld.....
-
wenche
- 5-sterren

- Contacteer:
DeeJay met 28 kg zit op 3920 per week... nog maar eens narekenen dan... Lijkt me zo weinig voor een veel bewegende mechel... (tenminste, als ik uitga van jullie...) misschien moet ik dan met mijn percentage iets hoger gaan zitten... (zit nu op 2%)crutz schreef: idd, zelfs mijn jonge dame van bijna 2 jr en 21 kilo zit op 2/2,5 kilo per 2 dagen...alleen haar moeder iets minder
@ miss Carmen:Miss_Carmen schreef:
Maar voor de mensen die hun honden (gedeeltelijk) op de brok hebben staan en de honden 'doen' het er volgens jullie goed op. Dan ga ik niet als een Jehova jullie het BARF WOORD opdringen. Ieder moet en mag zijn eigen keuze hebben in het voeren van zijn of haar eigen huisdieren!
Maar verwacht idd niet veel sympathie voor brokken als je op een BARF forum zit
Even Off topic: Maar ga dan Ook niet als een Jehova een BROKPLEIDOOI houden op een versvoerforum
On Topic: ik wil nog niet eens meer weten wat ik aan droogvoer betaalde, niet neer relevant nu.
Wel lukt het me steeds beter om meer diversiteit in barfmateriaal te krijgen, voor een steeds gunstigere prijs , en daarbij ook nog eens goed van kwaliteit.
Ik voer nu een ruim jaar vers, mijn honden zien beter uit dan ooit, genieten elke dag weer van hun eten, en mijn bezoeken en uitgaven aan DA zijn drastisch teruggelopen
Daar alles doen we het voor
-
Miss_Carmen
- 2-sterren

- Contacteer:
Daar ben ik het ook helemaal mee eensnova schreef: @ miss Carmen:
Even Off topic: Maar ga dan Ook niet als een Jehova een BROKPLEIDOOI houden op een versvoerforum![]()
-
wenche
- 5-sterren

- Contacteer:
Ik zou uitkomen op 1,- per hond per dag als ik uitga van de percentages die ik nu heb...
-
rob w.
ik weet niet. geef mein honde wat ik denk wat best is. er is zoviel afval. jij stop het in kipnugget of in hund. ik geef dan aan hund en meer. de prijs ik kartje...ik kijke wat ik denke wat goed is vor die honde. Brok is toch niet nicht controlieerbar. vinde ik geen optie meer als jij beeter weet.
Ik denk dat ik € 320,- per maand kwijt ben voor vier honden, en daar zit de groenten/kiemen niet bij.
wat betallen jullie voor het zelfde als ik ?? kilo
Maar een zak Eukanuba/ Royal canin speciaal voor Duitseherders zeggen ze
Als je even op de site van herby versvoeding kijkt, dan heb je een goede indicatie van prijzen voor barf ingredienten. Hij is echt niet de duurste.
En 2 euries voor biefstuk is echt niet te duur, kan ik het hier doorgaans niet aan kopen, hooguit eens in n aanbieding.
En 2 euries voor biefstuk is echt niet te duur, kan ik het hier doorgaans niet aan kopen, hooguit eens in n aanbieding.
-
Eef+Stippels
- 5-sterren

Ik ben per maand voor mijn 3 honden van 25, 35 en 45 kg gemiddeld 150,- kwijt.
Ik denk dat ik met alles, dus vlees, groente en snacks (gedroogde pensstaafjes en longen e.d.) 20 euro per maand kwijt ben voor een hondje van ongeveer 7 kilo.
Ik ben net naar de poelier op de markt geweest.
Heb voor 10 euro 23 kilo mooie kipkarkassen gekocht en voor 10 euro zo'n 12 kilo parelhoenkarkas. Dat is omgerekend 43 en 83 cent per kilo. Hij rekent 50 cent per kilo kip officieel maar er zit altijd meer in de doos dan 10 kilo.
Voor wie het wil weten: Poelier Kukeleku staat op diverse markten door het land heen...
Heb voor 10 euro 23 kilo mooie kipkarkassen gekocht en voor 10 euro zo'n 12 kilo parelhoenkarkas. Dat is omgerekend 43 en 83 cent per kilo. Hij rekent 50 cent per kilo kip officieel maar er zit altijd meer in de doos dan 10 kilo.
Voor wie het wil weten: Poelier Kukeleku staat op diverse markten door het land heen...
Ik ben met mijn 2 honden om en rond de 125 euro per maand kwijt.
Ik laat alles thuisbezorgen dus echte voordelige adresjes heb ik niet.(zolas hierboven 23! kilo kipkarkas voor 10 euro is echt een spotprijs.
Ik laat alles thuisbezorgen dus echte voordelige adresjes heb ik niet.(zolas hierboven 23! kilo kipkarkas voor 10 euro is echt een spotprijs.
Ja joh, en gewoon opde markt hier. Kijk maar eens op de website van die poelier, daar kan je ook vinden op welke markten ze allemaal staan. Ik geef een paar dagen van te voren een mailtje en dan neemt hij het gewoon mee. Kip is er natuurlijk altijd, parelhoen ook wel vaak, ander gevogelte soms. Hert heeft hij ook, maar dan stoppen ze een heel hertenkarkas in delen in de doos, dus dan heb je de ruggegraat en de ribben. Die ruggegraat vind ik te hard, dus die bestle ik niet meer bij hem. In het seizoen (najaar) heeft hij ook allerlei wild en luxere soorten vlees (en dus karkassen) ivm kerst en zo.
Helaas een beetje te ver uit de buurt..Butch schreef: Ja joh, en gewoon opde markt hier. Kijk maar eens op de website van die poelier, daar kan je ook vinden op welke markten ze allemaal staan. Ik geef een paar dagen van te voren een mailtje en dan neemt hij het gewoon mee. Kip is er natuurlijk altijd, parelhoen ook wel vaak, ander gevogelte soms. Hert heeft hij ook, maar dan stoppen ze een heel hertenkarkas in delen in de doos, dus dan heb je de ruggegraat en de ribben. Die ruggegraat vind ik te hard, dus die bestle ik niet meer bij hem. In het seizoen (najaar) heeft hij ook allerlei wild en luxere soorten vlees (en dus karkassen) ivm kerst en zo.
Ik ga toch maar eens een keertje naar de markt in Helmond.., kijken wat ik daar bij elkaar kan scharrelen.