Klinkt wel een beetje triest he?!gonny schreef:![]()
![]()
Hop voor hitsige hond
Moderator: Lizzy
-
Eef+Stippels
- 5-sterren

Re:Hop voor hitsige hond
-
gonny
neeeee helemaal niet!!! echt niet!!!!Evelyn schreef: Klinkt wel een beetje triest he?!;D
![]()
![]()
-
Eef+Stippels
- 5-sterren

ohh gelukkig!gonny schreef: neeeee helemaal niet!!! echt niet!!!!![]()
Wandor heeft trouwens gisteravond niet een keer gegromd van pijn!! Deed ie eerder wel steeds, als hij rustig ging liggen, maar nu heeft hij eindelijk rustig geslapen en ook niet in huis geplast, terwijl hij geen pijnstillers en ook geen prostavit meer krijgt. Die osteopate lijkt wel een wonderdokter!!
Wat geweldigEvelyn schreef: ohh gelukkig!
Wandor heeft trouwens gisteravond niet een keer gegromd van pijn!! Deed ie eerder wel steeds, als hij rustig ging liggen, maar nu heeft hij eindelijk rustig geslapen en ook niet in huis geplast, terwijl hij geen pijnstillers en ook geen prostavit meer krijgt. Die osteopate lijkt wel een wonderdokter!!![]()
-
gonny
grandioos toch!!!!!!Evelyn schreef: ohh gelukkig!
Wandor heeft trouwens gisteravond niet een keer gegromd van pijn!! Deed ie eerder wel steeds, als hij rustig ging liggen, maar nu heeft hij eindelijk rustig geslapen en ook niet in huis geplast, terwijl hij geen pijnstillers en ook geen prostavit meer krijgt. Die osteopate lijkt wel een wonderdokter!!![]()
-
Eef+Stippels
- 5-sterren

Ja helemaal super-geweldig-grandioos! 
-
gonny
Evelyn schreef: Ja helemaal super-geweldig-grandioos!![]()
-
Eef+Stippels
- 5-sterren

Ok, VET COOL dan!! 
En nog wat leuks: Wandor springt ook weer omhoog om ons kusjes in ons gezicht te geven!!
Wij dachten al dat we hem inmiddels goed hadden opgevoed, dat ie daarom niet meer sprong

Maar ik vind dat altijd zo lief, als ze kusjes geven, yindra doet dat ook altijd
En nog wat leuks: Wandor springt ook weer omhoog om ons kusjes in ons gezicht te geven!!
Wij dachten al dat we hem inmiddels goed hadden opgevoed, dat ie daarom niet meer sprong
Maar ik vind dat altijd zo lief, als ze kusjes geven, yindra doet dat ook altijd
BTW, waar ligt Axel ergens? Jij weet dat inmiddels.
-
Eef+Stippels
- 5-sterren

In Zeeland, zeeuws vlaanderen, aan de rand van belgie. Bij Zelzate in de buurt, ik weet niet of je dat wat zegt?Hitam schreef: BTW, waar ligt Axel ergens? Jij weet dat inmiddels.
Oftewel, heel ver weg
Laatst gewijzigd door Eef+Stippels op do 20 jan 2005, 10:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Oei, is wel een heel end weg. Maar is wel handig om te weten, als ik mensen door wil sturen.
-
Eef+Stippels
- 5-sterren

Ja het is ver weg, maar wel het rijden waard, vind ik.Hitam schreef: Oei, is wel een heel end weg. Maar is wel handig om te weten, als ik mensen door wil sturen.
In de buurt van Terneuzen ligt Axel.Evelyn schreef: In Zeeland, zeeuws vlaanderen, aan de rand van belgie. Bij Zelzate in de buurt, ik weet niet of je dat wat zegt?
Oftewel, heel ver weg![]()
Bij mij om de hoek dus
Kunnen jullie meteen op de koffie komen
Wat super dat je hem iedere dag meer ziet opknappen!Evelyn schreef: Ok, VET COOL dan!!
Wij dachten al dat we hem inmiddels goed hadden opgevoed, dat ie daarom niet meer sprong![]()
Maar ik vind dat altijd zo lief, als ze kusjes geven, yindra doet dat ook altijd![]()
-
Eef+Stippels
- 5-sterren

Ja, super he?!! En dat allemaal dankzij jouw tip!!tieneke schreef: Wat super dat je hem iedere dag meer ziet opknappen!![]()