zimba/min of meer uitslag..
Moderator: Lizzy
-
Mevroi Kruim
- 5-sterren

Re: zimba/volgende week scopie..
Sterkte!
Spannend,ik ben benieuwd wat er uit komt.
Gelukkig heb je goed gezelschap.
Gelukkig heb je goed gezelschap.
Nou, wij zijn er. Enorm in de file gestaan op de n225 en daarom maar omgereden via knooppunt valburg. Zimba lit onder zeil en de DA is nu met hem bezig.
Er was w.s. een ongeluk ngebeurd want alles stond stil. Da's mooi kloten
- Charlie Angel
- Moderator
Fijn dat jullie er nu in ieder geval zijn, sterkte voor Ellen.Nynke F schreef: Nou, wij zijn er. Enorm in de file gestaan op de n225 en daarom maar omgereden via knooppunt valburg. Zimba lit onder zeil en de DA is nu met hem bezig.
En jij bent een lieverd.
Top van je Nynke, je bet een rots in de branding. Zal even stressen zijn geweest.Nynke F schreef: Nou, wij zijn er. Enorm in de file gestaan op de n225 en daarom maar omgereden via knooppunt valburg. Zimba lit onder zeil en de DA is nu met hem bezig.
zo ondertussen zal het wel zo'n beetje gedaan zijn hoop ik

- spreeuwtje
- 5-sterren

hoest nu??
-
Cindy de Wolf
- 5-sterren

Sterkte

Wat heerlijk voor Ellen om jou als vriendin te hebben.Nynke F schreef: Nou, wij zijn er. Enorm in de file gestaan op de n225 en daarom maar omgereden via knooppunt valburg. Zimba lit onder zeil en de DA is nu met hem bezig.
En andersom.
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
zo we zijn er weer, zimba ligt zijn roes uit te slapen, die is nog wat van de wereld...
zijn maag, gastritus wat zoals ik weet op maagkanker uit kan lopen...
het immuunsysteem van zijn darmen is naar de kl*te, zat vol met wolkjes, vlokken waarvan ie een biopt heeft genomen, ook uit de maag trouwens..
ook heeft ie 2 buisjes bloed afgenomen, dna onderzoek naar maagkanker, dat gaat de vriezer in..
hij wilde zimba een ab voorschrijven wat de werking van zijn darmen moet versterken.....hij zag me twijfelen en doen en stelde voor om iso-gel te gaan geven en de uitslag van de biopten af te wachten, dat weten we met 2 weken...
dus afwachten maar weer...
en nynke

zijn maag, gastritus wat zoals ik weet op maagkanker uit kan lopen...
het immuunsysteem van zijn darmen is naar de kl*te, zat vol met wolkjes, vlokken waarvan ie een biopt heeft genomen, ook uit de maag trouwens..
ook heeft ie 2 buisjes bloed afgenomen, dna onderzoek naar maagkanker, dat gaat de vriezer in..
hij wilde zimba een ab voorschrijven wat de werking van zijn darmen moet versterken.....hij zag me twijfelen en doen en stelde voor om iso-gel te gaan geven en de uitslag van de biopten af te wachten, dat weten we met 2 weken...
dus afwachten maar weer...
en nynke
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Oef, twee weken wachten nog... Maar fijn dat het achter de rug is, en in ieder geval wordt er nu gewerkt aan een diagnose, en als je die hebt, kun je weer verder denken. We blijven hopen dat het allemaal met een sisser afloopt! 
Tjeetje Ellen, dat klinkt wel heel heftig. Zo een jonge vent nog. Maar nog even afwachten dus. Fantastisch dat Nyncke je zo bijgestaan heeft.
Nyncke, je bent een moordm**d!
Zimba, voor nu welterusten en morgen weer een beetje beter voelen he?
Nyncke, je bent een moordm**d!
Zimba, voor nu welterusten en morgen weer een beetje beter voelen he?
dat worden lange weken om te wachten , ik had zo gehoopt op beter nieuws als dit meid 
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
hij heeft geen tumoren gezien hoor!
heb nog gevraagd wat ie van het beeld vondt, wat hij dacht/mee heeft gemaakt wat daar uit zou komen, maar ja dat zegt ie niet natuurlijk!
overigens een hele vriendelijke man!!
stond achter barf, beter kan je niet geven!
heb nog gevraagd wat ie van het beeld vondt, wat hij dacht/mee heeft gemaakt wat daar uit zou komen, maar ja dat zegt ie niet natuurlijk!
overigens een hele vriendelijke man!!
stond achter barf, beter kan je niet geven!
Pfft, nou, fijn dat Zimba weer 'back on earth' is. En nu afwachten op de uitslag. Ik blijf duimen voor jullie. Ja, fijne vent he, Paul Mandigers! Vonden wij ook. Sterkte, de komende 2 weken. Buiten de iso-gel nu even niks dus. Nou ja, AB kan altijd nog Ellen! (ook vaak niet echt fijn voor de darmen).