Het gaat nog altijd niet naar wens, hoewel Hope een steeds vrolijkere hond aan het worden is.
Hij zal er dus geen last van hebben.
Afgelopen dagen heeft hij 100 gram vleesbot gehad, die mijn vader tot moes heeft gekregen in de bankschroef en met een hamer
Zijn ontlasting is nu goed van kleur, en ik voel vrijwel geen stukjes bot dat is echt minimaal.
Beweging heeft veel invloed. Blijft hij een dag thuis, dan slaat hij die dag zijn ontlasting over.
Zijn vacht ziet er goed uit, hij heeft geen jeuk en/of schilfers. De kale plekken beginnen dicht te groeien.
Oorontsteking heeft hij niet meer gehad. Hij is zo gek als een deur, niet normaal. Niet hyperactief, maar hij wil graag spelen en rennen. Hij eet zijn eten met smaak maar is niet meer de hele dag op zoek naar meer.
Eigenlijk zit ik er toch wel een klein beetje aan te denken om een 2e diersoort te gaan toevoegen. Omdat het goed gaat, maar ook omdat, toen hij 4 diersoorten gevoerd kreeg, de ontlasting nooit een probleem was. Zou het kunnen komen door te eenzijdig eten? Dat hij op vleesbot van bijvoorbeeld eend beter reageert dan op het hardere bot van konijn?
Het is nog altijd niet handig, ik vind het nog altijd ingewikkeld en ik vond het nog altijd wel heel makkelijk om gewoon een zak brokken open te trekken. Het is dat hij het er zo verschrikkelijk goed op doet, want anders...
Misschien wordt het wel weer makkelijker als er weer een beetje ritme in zit en ik niet iedere dag zo hoef na te denken.
[/quote]
Maar wat gaat er nou nog steeds niet naar wens? Dit klinkt prima!