Tweedehands nieuwe vloer, die inmiddels helemaal geschuurd is. Eerste hands Vera met snotneus.
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Staat dat ergens dat er nieuw behang zitK&D schreef:Zo....daar heb je vlotjes een nieuw behangetje in geplakt.
Jullie hebben keihard gewerkt zeg!Angelique schreef: Leuk vloertje Koek! Leuk Veraatje ook
Wij zijn nu ook bezig, vanavond voor het laatst met z'n allen terug naar huisje niettevree. Morgen bed, tv, wasmachine e.d. nog overbrengen en dan zijn we qua huis klaar. Dan nog wat voorraad, kippenhokken en aanhangers overbrengen, sopdoek door de hut en sleutel afgeven.

Goh, jullie zijn dapper. Mijn geduld begint na twee en een halve maand al op te raken, zo graag wil ik verder. Ik wil ook klussenMonique77 schreef: Ohhhhhhh wat heerlijk al die klus foto's !!! Ik wil ook
We hebben vrijdag een afspraak met de makelaar, want na 9 maanden ons huis in de verkoop het misschien slim om iets te gaan doen met de prijs
Wel lastig, want we zitten "maar" 20.000 euro boven de prijs wat ons huis waard is (volgens de makelaar) maar het wil toch nog niet vlotten.
Wil van de makelaar weten wat slim is, zakken met de prijs, en het huis eventueel verkopen onder de waarde van het huis, of vasthouden gezien de markt in de prijsklasse van ons huis (375.000) toch nog niet helemaal lekker doorloopt in de huizenmarkt
Een zelfde huis als ons is van de week wel verkocht, weet alleen nog niet voor wat voor prijs (vraagprijs was wel hetzelfde als ons)
Pfffff, voelt raar, we "moeten" niet weg, maar toch ... Als je eenmaal je huis in de verkoop hebt wil je toch de volgende stap zetten
En nu zagen we vandaag ook nog dat het huis waar wij onze zinnen op hadden gezet mocht dit verkocht worden, verkocht is![]()
staat leuk een eerste hands Vera op zo'n 2e hands vloertjekoekje schreef: 'Wij' (meneer) zijn nog steeds bezig met klussen, maar het schiet al op.
Tweedehands nieuwe vloer, die inmiddels helemaal geschuurd is. Eerste hands Vera met snotneus.
Als ik eerlijk ben hebben we ons huis ook 'te geodkoop' verkocht, maar het zijn keuzes he, je wilt verder, hoe graag wil je verder en hoe snel wil je verder? Het zijn afwegingen die je tegen elkaar afzet en dat is voor iedereen en iedere situatie anders. Dus goed afwegen wat jullie willen en achter staan.Borke schreef: Tja Monique hier in de regio heb je in die prijsklasse echt moordende concurrentie.
Dan ga ik met Angelique mee, als je echt stappen wilt maken, dan zou ik zeker iets aan de vraagprijs doen.

Dat is mooi, zijn alle officiële zaken afgehandeld.Angelique schreef: Zo, vandaag de oude hut overgedragen aan de nieuwe bewoners. Iedereen blij![]()

Dus alles is er, maar waar dat moet je soms nog een beetje uitvogelen.Angelique schreef: Nou ja, het kantoor draait en ergens staat de voorraadvanaf morgen gaan we weer draaien, dus dat zal wel even een zoekspelletje worden
![]()
![]()