Re: wat eten we vandaag... deel 41
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Asperges 
Verse tomatensoep met stokbrood.
Kaela schreef:Verse tomatensoep met stokbrood.
Oh, ook lekker!
Ja zoals we dat soms zeggen: ik heb niet zitten eten, maar zitten vreten. Was heel jammie!!!eelke schreef:
Oh, ook lekker!
Spinazie, gebakken schijfjes, worstje van dood varken, voor de kabouter broccoli, schaaltje rauw groenvoer. Chocomoes.
-
Eef+Stippels
- 5-sterren

Daar had ik vandaag ook zin in!Kaela schreef:Verse tomatensoep met stokbrood.
Maar geen ingredienten voor in huis, daarom is het een maaltijdsalade met knoflookdressing geworden.
Pasta met zelfgemaakte rucola-peterseliepesto, en salade
Wat gaan we doen met 2courgetjes?
Er ligt nog gemalen koe in de vries en ik heb nog ee n halve paprika en 2 komkommers ( &ui , knoflook, puree, gezeefde tomaat )
en de winkel is heel dichtbij
Er ligt nog gemalen koe in de vries en ik heb nog ee n halve paprika en 2 komkommers ( &ui , knoflook, puree, gezeefde tomaat )
-
Martine-Tom
Paprika, courgette, knof, ui in stukken hakken, beetje olie en kruiden naar keus erover en in de oven op 200 graden, minuutje of 30.Too schreef:Wat gaan we doen met 2courgetjes?
Ui, knof, zout en peper bij de gemalen koe, gehaktballen braden en het laatste kwartier de gezeefde tomaat erbij.
Eten met de puree...
Waar woon je en hoe laat eten we?
Of courgette uithollen, vullen met mengsel van gehakt, wat paprika, op smaak gemaakt, wat kaas erover en in de oven? als je die hebt?Too schreef:Wat gaan we doen met 2courgetjes?
Martine-Tom schreef:Paprika, courgette, knof, ui in stukken hakken, beetje olie en kruiden naar keus erover en in de oven op 200 graden, minuutje of 30.
Ui, knof, zout en peper bij de gemalen koe, gehaktballen braden en het laatste kwartier de gezeefde tomaat erbij.
Eten met de puree...
Waar woon je en hoe laat eten we?
Kom maar hoor , het wordt sowieso lekker.. en voor Tom een hapje konijn of cattery?
Dank dames k er heb nu toch wel weer zin in, de oven is een goeie suggestie
-
Martine-Tom
Too schreef:Kom maar hoor , het wordt sowieso lekker.. en voor Tom een hapje konijn of cattery?![]()
Dank dames k er heb nu toch wel weer zin in, de oven is een goeie suggestie
Oh mocht je voor mijn variant gaan.....de knof als hele tenen erin gooien anders verbranden ze nogal snel
Oh ja gatver goed dat je het nog even zegt...dat is al wel vaker mis gegaan 
-
Martine-Tom
Waarom denk je dat ik het zegToo schreef:Oh ja gatver goed dat je het nog even zegt...dat is al wel vaker mis gegaan
Soep en een tosti. Voel me zo ziek als een hond dus eigenlijk alleen zin in soep. Leo heeft groentensoeppie gemaakt.