Gefeliciteerd, je hebt een katHope schreef:Jimmy kwijt. Overal gezocht, geroepen, onder en tussen gekeken.
Ligt meneer in de zadelkamer te pitten. Zit ik me een beetje zorgen te maken om een slapende kat
Klaagtopic
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Klaagtopic
-
Martine-Tom
Op een warme dag ijs kopen en voorzichtig in de tas, bovenop zodat ze niet kapot gaan, dan haasje repje naar huis om de in de vriezer te leggen voor ze smelten.
Na een uur een ijsje eten en erachter komen dat je plan gewerkt heeft.
Tot zover niks aan de hand, toch?
Ok deel 2:
Men neme een blondt kookwonder, een grote pan verse pastasaus, wat diepvriezakjes. Men vulle die zakjes met saus en omdat men haast heeft mikt men die iets te warm nog in de vriezer....
Op de ijsjes die nu alsnog gesmolten en misvormt met ijskristallen zijn

Ok deel 2:
Men neme een blondt kookwonder, een grote pan verse pastasaus, wat diepvriezakjes. Men vulle die zakjes met saus en omdat men haast heeft mikt men die iets te warm nog in de vriezer....
Op de ijsjes die nu alsnog gesmolten en misvormt met ijskristallen zijn
Ik moet echt wennen aan katten. Zitten ze voor het raam te zeuren dat ze binnen willen, zit ik net weer op de bank, willen ze naar buiten. Ze willen hun eten niet door elkaar heen maar kvv en een eitje op aparte schoteltjes, ze komen niet als je ze toch redelijk paniekerig roept (huh, wa is er mam?) en ze laten woelratten voor je deur liggen als souvenier als je visite krijgtdinky89 schreef:Gefeliciteerd, je hebt een kat
Handig, Martine! Nu moet je ze snel opeten, want ze blijven niet lang lekker meer. Of zo. Denk ik. Ja toch?
- Charlie Angel
- Moderator
Martine-Tom schreef:Op een warme dag ijs kopen en voorzichtig in de tas, bovenop zodat ze niet kapot gaan, dan haasje repje naar huis om de in de vriezer te leggen voor ze smelten.
Ok deel 2:
Op de ijsjes die nu alsnog gesmolten en misvormt met ijskristallen zijn![]()
![]()
![]()
-
Martine-Tom
Dat is een goede Marloes
Kom ik straks even klagen over buikpijn
Enne...ja dat zijn katten...veel plezier de komende 15/20 jaar
Kom ik straks even klagen over buikpijn
Enne...ja dat zijn katten...veel plezier de komende 15/20 jaar
Mijn puppy is stuk 
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
eelke schreef:Mijn puppy is stuk
en dat is echt grondig balen.. Sterkte!
eelke schreef:Mijn puppy is stuk
Dat is een echte grote klaag waard !! Dat is gewoon heel stom!eelke schreef:Mijn puppy is stuk
Klein leed:
Ik weet niet of ik morgen mag werken... de baas slaapt denk ik, reageert iig niet op de telefoon
Dat is niet zo heel erg maar áls het "ja" is moet ik om 5 uur de deur uit...
Als je om 4 uur opstaat heb je wel een lekker lange dag
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Ik lig dan meestal net een uur in bed. Lekker lange nacht!Too schreef:Dat is een echte grote klaag waard !! Dat is gewoon heel stom!
Klein leed:
Ik weet niet of ik morgen mag werken... de baas slaapt denk ik, reageert iig niet op de telefoon
Dat is niet zo heel erg maar áls het "ja" is moet ik om 5 uur de deur uit...
Als je om 4 uur opstaat heb je wel een lekker lange dag
-
Lil
Verdoving uitgewerkt dus wakker geworden van de pijn. Ik weet dat er meer werk als verwacht was, maar ik zou zweren dat ik 2 ipv 1 jaap in mijn hand heb. Ben benieuwd morgen als ik het kan zien.
O nee moet positief zijn: joepie goede chirurg gevoelszenuwen zijn in tact gebleven.
O nee moet positief zijn: joepie goede chirurg gevoelszenuwen zijn in tact gebleven.
- pearlsofpassion
- Moderator
Gisteren veel vlees gaan halen en vandaag vrij gehouden om te portioneren. Het was relatief warm in de garage (vond ik) dus ik had het wat bij elkaar gezet zodat het de nacht goed door zou komen ipv compleet te ontdooien.
Nu is alles nog steenhard bevroren. En echt geen beginnen aan...
Zucht...
Dat wordt weer nachtwerk....
Nu is alles nog steenhard bevroren. En echt geen beginnen aan...
Zucht...
-
Lil
Zo herkenbaar! Of het ontdooit niet of je denkt binnen een paar uur uhhhh had al eerder moeten doen. Zo onvoorspelbaar...pearlsofpassion schreef:Gisteren veel vlees gaan halen en vandaag vrij gehouden om te portioneren. Het was relatief warm in de garage (vond ik) dus ik had het wat bij elkaar gezet zodat het de nacht goed door zou komen ipv compleet te ontdooien.
Nu is alles nog steenhard bevroren. En echt geen beginnen aan...![]()
Zucht...
Voor alle zielige en stuken mensen en diertjes
Klacht van de dag, ik heb kut geslapen
Had amper wat gedaan gister maar ik kon toch niet slapen van de fybromialgie pijn
Was ik bijna in slaap viel er iets of zo, we zaten alleen bij gelijk recht op in bed
Vriendlief is nog gaan kijken maar kon niks zien, ben benieuwd wat het was.
Maargoed ik was dus weer klaar wakker en mijn lijf deed pijn dus dan is inslapen vrij moeilijk
Nu ook weer wakker geworden met het gevoel alsof mijn handen verbrijzeld zijn of zo, echt zo lekker wakker worden
Om over de rest van mijn lijf maar niet te spreken
Sinds ik zwanger ben is de fybromialgie pijn echt veel erger geworden, echt mijn geluk weer het kon of helemaal weg gaan of 3 keer zo erg worden

Klacht van de dag, ik heb kut geslapen
Had amper wat gedaan gister maar ik kon toch niet slapen van de fybromialgie pijn
Was ik bijna in slaap viel er iets of zo, we zaten alleen bij gelijk recht op in bed
Vriendlief is nog gaan kijken maar kon niks zien, ben benieuwd wat het was.
Maargoed ik was dus weer klaar wakker en mijn lijf deed pijn dus dan is inslapen vrij moeilijk
Nu ook weer wakker geworden met het gevoel alsof mijn handen verbrijzeld zijn of zo, echt zo lekker wakker worden
Om over de rest van mijn lijf maar niet te spreken
Sinds ik zwanger ben is de fybromialgie pijn echt veel erger geworden, echt mijn geluk weer het kon of helemaal weg gaan of 3 keer zo erg worden