Angelique schreef:
Het was niet echt vies, er zal alleen totaal geen smaak aan.
Hier kipsen uit de oven, gebakken aanrdappelschijfjes en ene groentehatsflatsje.
Nou, rodekool zit achter de kiezen en het was zeer smaakvol. Zout, sjalot met daarin 4 kruidnagels, 2 zoet/zure appels en 1 dikke plak ontbijtkoek doet kennelijk wonderen
(is het nog steeds niet mijn lievelingskorstje hoor).
Martine-Tom schreef:
Die ovenschotel is een aanrade :)r hoor! Ik gooide er wel eens tacokruiden door, heerlijk, met rijst en broccoli of boontjes ofzo
Sorry, ik zie nu pas dat jij en Kim ook iets hadden gepost. Ik heb geen mozzarella in huis, maar ga dat zeker halen en die schotel eens maken, want hij klinkt lekker!
@Kim: met jouw recept raak ik maximaal twee tomaten kwijt. Dat schiet dus niet op.
Anne in Duitsland schreef:
Sorry, ik zie nu pas dat jij en Kim ook iets hadden gepost. Ik heb geen mozzarella in huis, maar ga dat zeker halen en die schotel eens maken, want hij klinkt lekker!
@Kim: met jouw recept raak ik maximaal twee tomaten kwijt. Dat schiet dus niet op.
Ik maak hem heel vaak, ook voor gasten en tot nu toe vind iedereen m prima te knagen
pienke schreef:
Wat gooi jij door de bleekselderijsalade?
Ligt eraan of ik zoet of hartig wil. In het eerste geval iets van vers fruit, en een dressing van mayo/citroensap/peper/zout/honing.
Bij hartig: stukjes kaas/kip/kalkoen en een dressing van olie/azijn/peper/zout/mosterd of mierikswortel.
Vanavond een langzaam getrokken kippensoepie met veel groenten. Stok met roomboter bij.
Anne in Duitsland schreef:
Hey, wie het kleine niet eert...
Maar tis wel een lekkere manier om van je tomaten af te komen!
Lizzy schreef:
Nou, rodekool zit achter de kiezen en het was zeer smaakvol. Zout, sjalot met daarin 4 kruidnagels, 2 zoet/zure appels en 1 dikke plak ontbijtkoek doet kennelijk wonderen
(is het nog steeds niet mijn lievelingskorstje hoor).
Ontbijtkoek erdoor?
Ik doe er altijd nog wat kaneel door.