Bonnie: ik heb gewoon mijn hond weer terug!!

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Bonnie is er nog steeds!! ze zijn in Utrecht uitbehandeld maar ze is thuis....

mona
3-sterren
3-sterren
Contacteer:

Re: Bonnie is er nog steeds!! ze zijn in Utrecht uitbehandeld maar ze is thuis....

Bericht door mona »

bonnie houd ons wel in spanning zo hoor.. :-* :-* :-*
Marlou-Kamiel
5-sterren
5-sterren

Bericht door Marlou-Kamiel »

bezoekje aan Tannetje gedaan, net terug eneen ieniemini drolletje geproduceerd!! :) :)
ook nog een hapje gegeten thuis en bij Tannetje 2 kleine stukjes lamslong en iets van mini brokjes 2..
nu een lading sondevoer met wat tonijnolie uit blikje erbij.. om smeuige poepjes te kunnen doen

hehe..

later meer uiteraard.. even thuiskomen, voeren en Kamiel en Sten ook wat aandacht geven (arme drommels :P :P)
keetje
5-sterren
5-sterren

Bericht door keetje »

Weer een dag,....ik blijf duimen!! :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :-* :-* :-* :-* :-* :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
Joyce1985
5-sterren
5-sterren

Bericht door Joyce1985 »

Ik duim ook nog steeds voor Bonnie!  :bigarmhug: :duimen: :bigarmhug:
*Marga*
5-sterren
5-sterren

Bericht door *Marga* »

:duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen:
nikèdog2000
5-sterren
5-sterren

Bericht door nikèdog2000 »

het eerste wat ik doe
is kijken hoe bonnie het doet
zet hem op hè bonnie
*Remy*
5-sterren
5-sterren

Bericht door *Remy* »

nikèdog2000 schreef: het eerste wat ik doe
Ja, ik doe dat ook. Opnieuw heel goed nieuws: een drolletje geproduceerd en kleine beetjes eten. Zo doorgaan Bonnie!!! :-*
Laatst gewijzigd door *Remy* op vr 04 jan 2013, 17:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Buran en Co
5-sterren
5-sterren

Bericht door Buran en Co »

nikèdog2000 schreef: het eerste wat ik doe
zet hem op hè bonnie
Ik ook!!!

:duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen:
leni
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door leni »

:duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen:  :-*
Thea
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Thea »

Ja ik ook s'morgens en als ik uit werk kom en voor het slapen gaan.
En ja als ik s'nachts wakker word en niet snel weer in slaap ff de foon aan en kijken of er nieuws is ;)
En als ik thuis ben dan klik ik weer tig x op nieuwe reacties ;)

Maar we blijven  :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen:
Marlou-Kamiel
5-sterren
5-sterren

lief weer van jullie allemaal  :-* :-*

straks weer een verslagje van de rest van de dag..
chamourel
4-sterren
4-sterren
Contacteer:

Bericht door chamourel »

elke dag lees ik even mee, en elke dag hoop ik dat het beter gaat.
we gaan gewoon door met duimen en positieve energie  :-* :-* :-*
Marlou-Kamiel
5-sterren
5-sterren

Hier Jos weer eens met de nieuwste update..

( Marlou is moe en moet nog tig mensen bellen hoe het gegaan is, dus ik neem het even over hier )

De therapie bij Tannetje werkt zo te zien prima: ze is daar erg op haar gemak en je ziet het resultaat meteen,  maar het heeft ook zijn consequenties:
als we terug zijn is Bonnie toch wel moe vind ik. maar het is een kwestie van 2 stappen vooruit, één achteruit geloof ik, al zijn het inimini-stapjes.

Na het hele gedoe van gister zijn we toch weer wat positiever. meteen toen we thuis waren wilde ze door naar de tuin waar ze een paar flinke happen uit het bakje smuldier nam. daarna met toch wat pijntjes op de bank, misschien heeft ze ook last van het abces in de nek, een overblijfsel van het jugulair infuus.
Ook heeft ze nog steeds moeite met poepen. door al die verklevingen komt de zaak moeilijk op gang en loopt het moeilijk door, vandaar ook de olie bij haar sondevoer. als ik me niet vergis is er toch nog weer wat uit gekomen vanavond met op de terugweg een paar hapjes zalmmix.
het is allemaal erg ingewikkeld en moeilijk de verschillende pijnen, pijntjes, houdingen en lichaamstaal te duiden met wat er allemaal met haar gebeurd is, dus je bent altijd onzeker over elke ( schijnbare ? ) vooruitgang die je ziet.
We hebben nog wat veranderingen in haar medicatie aangebracht: een paar dingetjes eraf die niet meer nodig zijn ( tegen misselijkheid ) of nu niet zo goed zijn, en een paar dingetjes erbij ( een middel tegen ontstekingen en een middel tegen verklevingen ). allebei homeopathisch, dus dat is altijd een voordeel. Vriendinnetje dierenarts heeft nog aanvullende medicatie en voeding gebracht, dus daar kunnen we ook weer even mee vooruit.

Dus weer een drukke dag, doorploeteren, en de positieve dingen blijven proberen te zien.  :) :)

En we zijn nog steeds heel erg blij met jullie aandacht en steun voor onze Bonnie  :-* :-* dus blijf lezen, duimen, kaarsjes branden, meedenken en goede energie deze kant opsturen. Het wordt echt gewaardeerd.  :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
Kallista
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kallista »

We blijven zeker duimen, bedankt voor de update, is fijn om te lezen!
:duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen:
spreeuwtje
5-sterren
5-sterren

Bericht door spreeuwtje »

altijd fijn om een update te krijgen..
maar ow ow.. wat verlang ik er naar om te lezen dat bonnie weer gewoon bonnie is..
het lijkt me zo stressvol voor jullie samen.. ik kan me zo voorstellen dat jullie snakken naar rust en normale dagen!!!!
ik heb steeds meer vertrouwen in dat die normale dagen wel weer komen..
maar ik gun jullie zo erg die rust!!!  :-*

Plaats reactie